Suzy Skrevet 19. mars 2004 #1 Skrevet 19. mars 2004 Kjøpte meg nye knallrosa genser i bomull på tirsdag og onsdag kveld klarte jeg å sprute noen små dråper Klorin på genseren.. Resultat; fire temmelig synlige kritthvite prikker... Hva skal jeg gjøre? 1. Kjøpe svart farge og farge hele greia 2. Kjøpe rosa farge og prøve å matche 3. Kjøpe svart farge og ny rosa genser 4. Prøve meg på å lage batikk med mere klorin... Fin var'n også... Faen asså
Grooo Skrevet 19. mars 2004 #2 Skrevet 19. mars 2004 Så utrolig kjedelig! Usj og fysj... Tror i alle fall ikke du får til punkt to altså... Skal noe til å få det til å bli usynlig igjen...
Suzy Skrevet 19. mars 2004 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2004 Så utrolig kjedelig! Usj og fysj... Tror i alle fall ikke du får til punkt to altså... Skal noe til å få det til å bli usynlig igjen... Det er egentlig det jeg tror også... Jeg er bare så irritert!!! :-x Genser'n var ikke dyr, så jeg kan forsåvidt kjøpe en ny - men.. usj!
Gjest Cuddly Skrevet 19. mars 2004 #4 Skrevet 19. mars 2004 Gå for nr. 3 - fort, før dem blir utsolgt! Da blir det enda verre!!!
Suzy Skrevet 19. mars 2004 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2004 Gå for nr. 3 - fort, før dem blir utsolgt! Da blir det enda verre!!! Å!! :o Det hadde jeg jo ikke tenkt på engang!!! Herregud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå