AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #1 Skrevet 7. februar 2013 Jeg har deltidsjobb i eldreomsorgen og kroniske smerte (som variere i styrke) var sykemeldt forrige helg, har de siste dagene opplevd bedring og hatt planer om å gå på jobb denne helgen. Men nå er smertene tilbake, eg klarer nesten ikke bevege meg uten å vri meg i smerter. Og jeg får sååå dårlig samvittighet av å ringe å fortelle sjefen dette jeg forstår om hun syns jeg burde si i fra før (skal jobbe lørdag) men dette kommer så plutselig, og nå som jeg har hatt gode dager trodde jeg at jeg var god nok til å gå på jobb. Men plutselig kommer smertene som et lyn, og jeg klarer ikke å bevege meg:( er det dårlig gjort å ringe i morgentidlig å si i fra? Anonym poster: 0d1c0a12e580266c232fe5b33b014068
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #2 Skrevet 7. februar 2013 Nei , du skal sette deg selv foran andre og hvertfall foran arbeidsgiver. Jeg har gått på jobb mye når jeg har vært syk og aldri fått noe takk for det. Nå holder jeg meg hjemme om jeg er dårlig og har ikke en smule dårlig samvittighet . Anonym poster: a52dd4ebd3d24fdd6ca97c6008db26c5 1
RockPaperScissor Skrevet 7. februar 2013 #3 Skrevet 7. februar 2013 Å si ifra et døgn før man skal på jobb er rene luksus! Ta det fra ei som har brukt halve arbeidsdagen for å få tak i folk til kvelden og endt opp med å jobbe dobbelt.... Ta vare på deg selv først og fremst, ingen arbeidsplass er så viktig at det skal gå på helsa løs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå