Gå til innhold

Din beste/verste hevn mot en utro kjæreste II

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden den forrige tråden ble stengt så prøver vi på nytt:

Fortell hva du gjorde for å hevne din utro kjæreste, eller evt kjæreste som dumpet deg på en skikkelig bedriten måte!

Vennligst IKKE kommenter andres historier om at det er lowlife, råttent osv, da blir tråden stengt.

Jeg har ikke gjort noe selv, men har en historie fra en venninne av meg:

Kjæresten hennes gjorde det slutt på en ganske ok måte og de "skiltes" som venner, men venninne min var ganske knust. Helgen kom og klokken 3 om natten ringer eksen og erklærer sin kjærlighet til min venninne og at han angrer på at de gjorde det slutt. Han kom hjem til henne, fortalte henne at hun var alt for han og la ut i det vide og det brede. Det endte med at de ble sammen igjen og hadde forsoningssex.

Dagen etter våkner de og min venninne er overlykkelig. Kjæresten virker ubekvem og til slutt sier han rett ut at det han sa i går bare var fyllarør og at han fremdeles ville at det skulle være slutt. Han sier så at han er vannvittig tørst og spør om hun kan hente han et glass vann for han tør ikke å gå opp på kjøkkenet i tilfelle han møter på foreldrene hennes.

Hun går opp, henter et glass med vann og går ned trappen igjen. Da kjenner hun at hun blir skikkelig forbanna. Går inn på badet og heller ut vannet fra glasset, går inn på rommet til lillebroren og fyller glasset med vann fra akvariumet som burde vært renset for lenge siden.

Eksen drakk alt vannet i en slurk, gikk på do og spydde og stakk derifra uten å si noe.

(og for dere som ble lei dere for fiskene i akvariumet, venninna mi fikk broren til å bytte vann osv samme dag, og passet på at det ble gjort skikkelig fremover).

Har du noe å komme med?

Anonym poster: 417eca9288b53a25f920b3d017903f99

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nessj, det var den stakkars uskyldige tannbørsten som fikk gjennomgå, da... Tror ikke jeg fikk gjort så mye annet. Satt alene i leiligheten hans og tenkte så det knaket på hva slags faenskap jeg kunne finne på, men kom bare på sånn zalo i potteplanten og spytt i melkekartongen. Er med andre ord ikke særlig kreativ. Det som hjalp var egentlig bare å gå videre, og la hans frenemy-kamerat trøste meg om nettene. DA ble han vill og gal :)

Skrevet

Puttet reker inni gardinstengene og stakk!

Anonym poster: bba60ea376086365f2a444b338cbeda3

• Liker 7
Skrevet

Puttet reker inni gardinstengene og stakk!

Jeg hørte om noen som putta fiskebuljong inni dusjhodet. :fnise: Samme kategori.

• Liker 1
Skrevet

Jeg gir da f i eksen og hennes følelser, dog innbiller jeg meg at det stikker veldig dypt hos henne at jeg begynner å gjøre det svært i karrieren.

For ikke å nevne at den nye samboeren er et regelrett varp :)

Den beste hevnen er den evigvarende hevnen, skafff deg et mye bedre liv enn eksen!

Skrevet

Jeg hørte om noen som putta fiskebuljong inni dusjhodet. :fnise: Samme kategori.

haha, kan tro det lukta deilig av han etter dusjen;-)

Skrevet

Men han må da ha merket at det stinket når han dusjet?

Hørte om noen som hadde rødbeter i dusjhodet!

Anonym poster: b723919c82c9e3e751c38eaefa48319d

Skrevet

De beste hevnene må jo være de som ikke synes :P Han/hun vil jo se rekene eller rødbetene og tenke for en barnslig eks jeg har, glad vi er over! Jeg er enig i at å skaffe seg et bedre liv enn eksen er det beste. Ikke i seg selv, men man ender jo opp med å glemme hele dritten, forhåpentligvis :)

Anonym poster: de9e96920344d06c870a740e45e728ed

• Liker 1
Skrevet

Tatt hårfjerningskrem i sjampoflaska.

Anonym poster: e918661c05c6f038c40bda2483c714c0

• Liker 2
Skrevet

Tisset i senga hans. Lykke til med å kjøpe ny seng:)

Anonym poster: bec8bbce9c438d631231b17c540895a1

Skrevet

Å drive og hevne seg er det samme som å si at man er et like lite voksent menneske som sin utro x.

• Liker 2
Skrevet

Fant meg en ny kort tid etter , fordi broren min hadde en dødskjekk kamerat som jeg er gift med idag;)

Mens eksen min bor hjemme og sover sammen med moren og faren sin når det tordner og lyner:P alle damene han har hatt etter meg har rømt pga moren hans!

Skrevet (endret)

Jeg hadde sett alle facebookmeldingene til min utro eks, (som han hadde sendt til en "flørt". La de ut på veggen hans og byttet passordet på facebookkontoen hans.

Anonym poster: cdd1de076f77000e4477a05e8fc579a7

Endret av MissStiles
  • Liker 8
Skrevet

Jeg har ikke hevnet meg på noen, da jeg aldri har hatt en utro ex, men den med reker i gardinstengene og den med buljong i dusjen var god! Tror jeg tar begge om jeg er så uheldig at jeg får en kjæreste som er utro.

Eller så hadde jeg gjort det så enkelt at jeg hadde slått han i nesen med knyttneven :P

Anonym poster: e2c6eb2b94e3a10ab5a79c3f90c3ca7a

Skrevet

han var metalband vokalist med langt fint hår, det ble klippet bort en natt han sov tungt.

Skrevet

Etter at han var utro mot meg kastet jeg egentlig bare klærne hans ned trappa og inviterte bestekameraten hans over til meg noen dager senere. Eksen klikka og ville ha meg tilbake, noe han ikke fikk. Synd for han..

Skrevet

Skrev horebukk over panseret på den nylakkede bmwén med bilnøklene mine...

hørte aldri noe om det etterpå.. det var første gangen jeg opplevde utroskap i en alder av ca 19år..

Andre gangen pulte jeg bestekompisen på sofaen hjemme hos dem, og blei ferska med vilje... det angrer jeg faktisk på fordi jeg ødela et langt vennskap for alltid... Var 21 år når dette skjedde og hadde nok handlet annerledes nå..

2 forskjelige gutter/ forhold...

Men er nok blitt noe kynisk/ skeptisk til å stole på hannkjønn etter 2 sånne situasjoner så ung..

Anonym poster: fbb75206c6b1a20da77a2071e3876a0e

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

MissStiles, mod

• Liker 1
Gjest Soveposen
Skrevet

Jeg ble gikk videre med hevet hode og så meg aldri tilbake igjen. Fant meg ny type tre uker etter (jada jada) - nå har vi vært sammen i to år, er forlovet, eier leilighet og har en liten jente på 1 år sammen.

Så det var min "hevn" - jeg bestemte meg for at jeg aldri skulle la han få gjøre livet mitt jævlig igjen, så jeg skjøv bitterheten bort og ble lykkelig:D Nå ønsker jeg han alt godt - men det har vært en lang og tidvis tøff vei å gå.

Skrevet

De beste hevnene må jo være de som ikke synes :P Han/hun vil jo se rekene eller rødbetene og tenke for en barnslig eks jeg har, glad vi er over! Jeg er enig i at å skaffe seg et bedre liv enn eksen er det beste. Ikke i seg selv, men man ender jo opp med å glemme hele dritten, forhåpentligvis :)

Anonym poster: de9e96920344d06c870a740e45e728ed

I en ideell verden er jo dette veldig bra. Dessverre ser man så alt for ofte at livet ikke er like rettferdig. I mange tilfeller er det svinepelsen selv som får et bedre liv... mens den som ble bedratt sliter både økonomisk og psykisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...