thinkywinky Skrevet 7. februar 2013 #1 Skrevet 7. februar 2013 Denne tråden kunne like gjerne vært under Jobb og utdanningskategorien, men jeg velger å legge den her... Jeg skal snart begynne som selger i bedriften jeg jobber. Vi jobber med salg av produkter og tjenester mot bedriftsmarkedet. Her er det i dag hovedsaklig menn som jobber med salg, og for dem er antrekket klart. Det er enten dress eller jeans og skjorte med en blazer over. Med bare ei dame som selger fra før av har jeg ikke den store oversikten over hva som er vanlig å kle seg i som kvinnelig selger. Jeg er ikke en person som liker å stæsje meg opp alt for mye til vanlig, men tenker at jeg nå nok må endre klesstilen en smule. Kan dere hjelpe meg med noen forslag i hvilken retning jeg bør se?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #2 Skrevet 8. februar 2013 Jeg er selger selv og liker ikke å gå med bukse. Bruker ofte blyant skjørt med en fin skjorte og Freshe smykker. Bruker også ofte å bruke en v genser med en skjorte med f.eks pyntet krage! Anonym poster: 6981caf71035706924284f706ef1e164 1
thinkywinky Skrevet 10. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2013 Jeg hater å gå med skjørt,men jeg ser jo at det pynter et antrekk betraktelig. V-genser med skjorte er imidlertid helt meg! Vil gjerne ha flere innspill
sara-ellis Skrevet 10. februar 2013 #4 Skrevet 10. februar 2013 Du sier ingenting om alder, men sorte jeans med en fin bluse og blazer med oppbrettede ermer (litt mer casual) redder meg når jeg ikke vet hva jeg skal ha på meg i min jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå