Tjorven Skrevet 19. mars 2004 #1 Del Skrevet 19. mars 2004 Bare jeg som er litt glad over at våren melder sin ankomst. I går hadde det smeltet utrolig mys hos oss, og flere steder har alt krokusen kommet 1-5 cm over bakken. Det er så koselig å se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. mars 2004 #2 Del Skrevet 19. mars 2004 Du store :o og jeg som var så lykkelig fordi det bare er ti cm snø utenfor huset nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birgitte Skrevet 19. mars 2004 #3 Del Skrevet 19. mars 2004 Hos meg blomstrer de i et eneste stort hav av gult og lilla. Jeg kjøpte MANGE løk i fjor, og det er jeg glad for nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 19. mars 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 19. mars 2004 Hos meg blomstrer de i et eneste stort hav av gult og lilla. Jeg kjøpte MANGE løk i fjor' date=' og det er jeg glad for nå![/quote'] Gleder meg til de gjør det hos nmeg også. Satte ned massevis i høst, både av krokos, påskeliljer og tulipaner! Jeg elsker våren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 19. mars 2004 #5 Del Skrevet 19. mars 2004 Jeg tror jeg har satt alle løkene mine akkurat på de stedene mannen har laget snøfonner i hele vinter. Da blir jo desverre det de siste snøfrie flekkene i hele hagen. Kanskje jeg må hjelpe mine kjære blomster frem i lyset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. mars 2004 #6 Del Skrevet 19. mars 2004 De som kan ta dere en tur forbi domkirka i Bergen, der er det en plen som er helt dekt av krokus i disse dager. Vanvittig flott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 19. mars 2004 #7 Del Skrevet 19. mars 2004 Skal gå innom der i dag og se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 19. mars 2004 #8 Del Skrevet 19. mars 2004 Her i Tromsø er det ikke bare spirer, snøklokkene står jammen meg utenfor veggen her og blomstrer!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snitta Skrevet 19. mars 2004 #9 Del Skrevet 19. mars 2004 Det er så deilig å se at snøen forsvinner og at det dukker opp små fargeklatter rundt om langs husveggene. Nå er våren på god vei!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 22. mars 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 22. mars 2004 Og nå spirer jammen meg tulipanene også! Koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 22. mars 2004 #11 Del Skrevet 22. mars 2004 Har spist årets første utendørs lunch i solveggen på hytta i helga. HERLIG!!! Sannelig er det ikke litt vår her i Tromsø! :o :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~umulia~ Skrevet 22. mars 2004 #12 Del Skrevet 22. mars 2004 Var hos mor i helgen, og der var terrassen bar, og rabarbraen hadde fått små knoller. Gleder meg til makrell og rabarbrasuppe. (litt tidlig, men dog) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. mars 2004 #13 Del Skrevet 22. mars 2004 Jobbet litt i hagen, så at tulipanene som jeg trodde var døde forleeenge siden hadde kommet 10 cm opp. Og hestehov, nå er det vår for fullt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 31. mars 2004 Forfatter #14 Del Skrevet 31. mars 2004 Jippi, nå blomstrer faktisk krokusene også. Deilig med vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 31. mars 2004 #15 Del Skrevet 31. mars 2004 Ja, i forrige uke kom jeg hjem fra jobb og så til min store glede en stor flekk med mørke blå nydelig krokus som blomstret. Og når sola skinner og det er 13 grader, ja da er det vår. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå