Gå til innhold

Krokusene spirer!!!

Tjorven

Anbefalte innlegg

Bare jeg som er litt glad over at våren melder sin ankomst. I går hadde det smeltet utrolig mys hos oss, og flere steder har alt krokusen kommet 1-5 cm over bakken. Det er så koselig å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du store :o og jeg som var så lykkelig fordi det bare er ti cm snø utenfor huset nå... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg blomstrer de i et eneste stort hav av gult og lilla. Jeg kjøpte MANGE løk i fjor, og det er jeg glad for nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg blomstrer de i et eneste stort hav av gult og lilla. Jeg kjøpte MANGE løk i fjor' date=' og det er jeg glad for nå![/quote']

Gleder meg til de gjør det hos nmeg også. Satte ned massevis i høst, både av krokos, påskeliljer og tulipaner! Jeg elsker våren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har satt alle løkene mine akkurat på de stedene mannen har laget snøfonner i hele vinter. Da blir jo desverre det de siste snøfrie flekkene i hele hagen. Kanskje jeg må hjelpe mine kjære blomster frem i lyset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

De som kan ta dere en tur forbi domkirka i Bergen, der er det en plen som er helt dekt av krokus i disse dager.

Vanvittig flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her i Tromsø er det ikke bare spirer, snøklokkene står jammen meg utenfor veggen her og blomstrer!! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så deilig å se at snøen forsvinner og at det dukker opp små fargeklatter rundt om langs husveggene.

Nå er våren på god vei!!!

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spist årets første utendørs lunch i solveggen på hytta i helga. HERLIG!!! Sannelig er det ikke litt vår her i Tromsø! :o :o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos mor i helgen, og der var terrassen bar, og rabarbraen hadde fått små knoller. Gleder meg til makrell og rabarbrasuppe. (litt tidlig, men dog)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jobbet litt i hagen, så at tulipanene som jeg trodde var døde forleeenge siden hadde kommet 10 cm opp.

Og hestehov, nå er det vår for fullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Ja, i forrige uke kom jeg hjem fra jobb og så til min store glede en stor flekk med mørke blå nydelig krokus som blomstret. Og når sola skinner og det er 13 grader, ja da er det vår. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...