Gå til innhold

Han dumpa meg fordi jeg hadde for mange separtnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vanligvis ikke snakket om antall sexpartnere. Har ikke tenkt noe særlig på det. Men forrige kjæresten min spurte meg. Noe sånt som dette var samtalen:

Meg: jeg synes det er privat.

Han: Synes du det er privat? Men skal man ikke kunne dele det i et forhold?

Jeg: Ikke sånn jeg mener det. Bare at det ikke skal ha noe å si.

Han: Jeg kan gå først, har hatt 18 sexpartnere. Det er jo ikke noe farlig.

Jeg: Jeg har også hatt ganske mange.

Han: Hvor mange? Jeg blir usikker på hva du mener. (legger til en skuffet tone)

Jeg: ok, ok! Jeg vet ikke, mellon 47 og 54, etter som hva du definerer som sex.

Han: Ok, jeg går å dusjer.

Han slo opp når han kom tilbake. Jeg forstår det ikke, han maste det jo ut av meg. Føler meg så dust. Er et ett år siden. Har hatt ganske mange etter det... Følte at antallet da ikke betydde noe lengre, om det var 50 eller 70, liksom...

Nå, hva skal man gjøre neste gang dette hender?

Jeg var forresten ikke utro i dette forholdet. Var det i de tre første forholdene mine, men vil si jeg har vokst meg av det. Dette handler ikke om at jeg har sex med alle jeg møter liksom...

Har hørt fra gutter generelt at det idielle er mellom 1-8 tidligere sexpartnere. Er dette riktig? Hvor mye betyr dette?

Anonym poster: ad6e38f5ae620a2a990a542275662b6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønnr han godt. Herregud, har du i heletatt krav til den du ligger med? At det går ann......:S

Anonym poster: 2ee6c00609a831274ca34e5228b75e4c

• Liker 32
Skrevet

:(

Jeg har krav, men ingen liste da...

Jeg skal være kåt og det må jo passe, har ikke sex på toalett osv.

Det er jo morro med sex, hvis man drar på ferie for eksempel, går mye ut,

så er det mange kjekke fyrer og kan ikke forstå at litt kos er å forakte?

Har fem forhold bak meg. Det første og det siste var det lengste. De varte i over to år hver.

Så jeg flyr ikke bare rundt å har sex heller.

Må kanskje spesifisere at jeg er 24-26 år. Hva er vanlig da?

Tenker at de som ønsker at kjæresten skal ha hatt mellom 1 og 8 uansett ser etter noe uoppnårlig i den alder.

• Liker 12
Skrevet

Når blir det "ok" da?

Jeg kan jo droppe å telle med ONS og da kommer det ned i 20,

er det et ok nummer å høre fra en jente?

Skrevet

:(

Jeg har krav, men ingen liste da...

Jeg skal være kåt og det må jo passe, har ikke sex på toalett osv.

Det er jo morro med sex, hvis man drar på ferie for eksempel, går mye ut,

så er det mange kjekke fyrer og kan ikke forstå at litt kos er å forakte?

Har fem forhold bak meg. Det første og det siste var det lengste. De varte i over to år hver.

Så jeg flyr ikke bare rundt å har sex heller.

Må kanskje spesifisere at jeg er 24-26 år. Hva er vanlig da?

Tenker at de som ønsker at kjæresten skal ha hatt mellom 1 og 8 uansett ser etter noe uoppnårlig i den alder.

Jeg vet ikke hvor vanlig det er, men jeg er 29 år og hadde bare 3 forhold. Giftet meg med en av dem.

Anonym poster: 8372c1d709b8458c61e3ef15aa5ad838

• Liker 5
Skrevet

håper du har testa deg for sykdommer....

Anonym poster: e344d865e09d1be2ee77d15f077f421f

• Liker 9
Skrevet

håper du har testa deg for sykdommer....

Anonym poster: e344d865e09d1be2ee77d15f077f421f

Bruker alltid kondom (untatt med kjærester). Har sjekka meg to ganger.

• Liker 7
Skrevet

Jeg er straks 21 og kan telle på en hånd.

Du er direkte løs etter min mening med det antallet der, så kan godt forstå at noen ville reagert kraftig på det.

• Liker 23
Skrevet

Jeg har hatt langt under halvparten av hva du har hatt, men føler fortsatt jeg har hatt alt for mange. Du får uansett ikke gått tilbake i tid og gjort om på noe. Synes det var merkelig av han kjæresten din å slå opp pga et tall. Da hadde han nok ikke så mye følelser for deg i utgangspunktet, og da kan du kanskje være glad det gikk som det gikk, heller før enn siden :)

Ved en senere anledning hadde jeg bare stått på mitt om jeg var deg, at det ikke er noe man trenger å snakke om. Fortid er fortid, og så lenge man trives sammen og har bra sex med den man er sammen med, er det likegyldig om man har hatt 1 eller 100 fra før (forutsatt at man er sykdomsfri selvfølgelig).

Om det ikke nytter, og nestemann forlanger et tall, så dikt opp at du har hatt mellom 10 og 20 eller noe.. Jeg ville jugd, og aldri, aldri frontet det antallet der til en levende sjel!

Anonym poster: ddd7fde9efb1ae404258bc423c4b015f

• Liker 8
Skrevet

Hvis du har hatt 70 sexpartnere og vært utro mot tre kjærester, har jeg en viss forståelse for at folk går. Ja, jeg skjønner det ikke var 70 da dette skjedde, men poenget står om det så var rundt 50. Hvor viktig det er for menn varierer vel like mye som hvor viktig det er for kvinner gjør.

Så kan du gjerne si at det er teit eller dumt, men forhold er en helt frivillig greie. Hvorfor du fortalte det betyr heller ingenting, informasjonen er jo den samme og du kan ikke forvente at han dropper å dumpe deg for noe han mener er dumpegrunn bare fordi det var han som spurte. Det hadde kanskje ikke vært en dealbreaker for meg, avhengig av hvordan jenta var ellers, men jeg hadde reagert negativt.

Ifølge KK ( http://www.kk.no/838174/dette-maa-ikke-bestemor-faa-vite ) er gjennomsnittet for 24-årige kvinner i Storbritannia 5.65. De er neppe særlig mer tilbakeholdne enn nordmenn. Og det er selvsagt inkludert ONS, de er jo sexpartnere de også.

Det er naturligvis helt i orden for meg om folk har seg med 5, 50 eller 500, men det er helt i orden om andre mener det er for mye også.

Anonym poster: da55870f63408ebcf4957d8aa5a31ff0

• Liker 7
Gjest speilpåveggender
Skrevet

Hørtes ut som at han skulle skryte om hvor mange han har hatt sex med, å ble snytt da du syntes det var lite, det er liksom noe bra med å ha hatt mest mulig sexpartnere når man er gutt. Min kjæreste er jævlig usikker på seg selv da jeg er mye mer erfaren enn det han selv er i senga, da han før sex kalte seg selv for en casanova, må hele tiden korrigere han, kjenner han er litt snytt.

• Liker 8
Skrevet

Jeg er ikke glad for at han gikk. Vi hadde det veldig bra sammen.

Jeg har mistanke om at venner har "sladret" på meg og gjort han usikker.

Er et par fyrer jeg har hatt noe med som kjenner ham og sikkert ville ødelegge for oss...

Tror at ikke tallet, men tanken om at jeg var "øs var ekkel for ham.

Jeg har ingen gode grunner for å ha hatt mange sexpartnere.

Greit, neste gang blir det løgn...

Men ville ikke presentere meg som jomfulig heller, det blir helt feil.

Er 17 et ok nummer? Er en mann jeg roter med som jeg bare vil være klar iforhold til hvis han spør.

Selv om jeg absolutt ikke vanligvis blir spurt.

Skrevet

At gjennomsnittet er 6 sexpartnere tror jeg ikke noe på.

Eller, det er jo veldig mange som giftet seg med ungdomskjæresten :rolleyes:

så de trekker sikkert ned snittet drastisk.

Pluss mange som begynte sent.

Bor i Oslo og reiser mye, så det er litt anderledes.

Jeg vet ikke om han prøvde å skryte.

Bryr meg ikke om det.

Men kan jo hende du har rett...

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns synd i dere jenter som kalles sånne som TS for løs når dere selv er bare underkua og manipulert av nettopp menn til å tro hva normen er. You have no idea.

Anonym poster: 57a5c5342ca93ea40b683a98475fc8c5

• Liker 26
Skrevet

Hørtes ut som at han skulle skryte om hvor mange han har hatt sex med, å ble snytt da du syntes det var lite, det er liksom noe bra med å ha hatt mest mulig sexpartnere når man er gutt. Min kjæreste er jævlig usikker på seg selv da jeg er mye mer erfaren enn det han selv er i senga, da han før sex kalte seg selv for en casanova, må hele tiden korrigere han, kjenner han er litt snytt.

Dette med er erfaring er også bare tøv som kvinne. Erfaring i hva da, å bli nedlagt? Å få sex for gutter krever et snev av egenskap, mestring eller oppnåelse. Det er bare plukk-opp greia. Så har du nr 2. skills og evner i senga- Å ligge der å skræve å jokke litt mens du stønner er ikke veldig utviklende, og penis er ikke et så veldig komplisert organ å stimulere. Erfaring får du ikke, du får slitasje. Erfaring er noe gutter henter, fordi det krever noe å få dama i sengs og dama fornøyd.

• Liker 7
Skrevet

Huff da! Bare lyv neste gang. Juster ifht til hans tall. Har han 20 så har du en 8-9, "avhengig av om både gutter og jenter teller" (alltid en vinner, som hemmer han i å bæde på at du faktisk har hatt sex før ;) og om han har 8 så har du 4-6. Har han flere enn 25 kommer han neppe til å spørre, fordi han ikke vil avsløre seg selv, men kjør samme regla her i alle fall. Ta tallet hans minus 12-15 og se ut som om du er litt flau og angrer litt. Legg på større andel jenter jo høyere tallet er, da tåler han bedre å høre det. Om han maser om trekant og du ikke ønsker det, så ta på deg prektig-masken og si at du føler deg litt ferdig med den tiden, og har dessuten bare hatt sex med jenter alene.

Han kommer uansett ALDRI til å finne ut at du lyver om du sier så lite som mulig, husker hva du har sagt, og ikke sier noe selv om -hvem- du har ligget med. Bestem deg allerede nå for en liten håndfull av de du har ligget med som du kan avsløre, og pugg dem, i fall du må, men pass på å hemmelighold ihvertfall f.eks. 2 av 5, i tilfelle noe skulle dukke opp. Spør han om sånt er det dessuten helt legitimt å si at han for det første ikke vil ha noen glede av å vite det, for det andre at det er stygt å utlevere folk, og for det tredje at du ikke er omgangsvenner med noen av dem lenger. Folk du har kontakt med på Facebook er alltid bare venner!

Anonym poster: ef6d1b1d93d9873ea1091e81cb359184

• Liker 4
Skrevet

Dette med er erfaring er også bare tøv som kvinne. Erfaring i hva da, å bli nedlagt? Å få sex for gutter krever et snev av egenskap, mestring eller oppnåelse. Det er bare plukk-opp greia. Så har du nr 2. skills og evner i senga- Å ligge der å skræve å jokke litt mens du stønner er ikke veldig utviklende, og penis er ikke et så veldig komplisert organ å stimulere. Erfaring får du ikke, du får slitasje. Erfaring er noe gutter henter, fordi det krever noe å få dama i sengs og dama fornøyd.

Herregud for en idiotisk ting å si! Jeg skryter ikke fordi jeg har hatt mange.

Jeg har hatt så det dere definerer som mange fordi jeg har villet det,

fordi jeg var kåt og glad og kosete.

Jeg vil si jeg er god i senga. Tror antall har noe å si, men ikke alt.

• Liker 2
Skrevet

Fem eller femti hadde ikke hatt noe å si for meg (femti ville til og med vært litt spennende :fnise: ). Det finnes en god del folk som reagerer på sånne ting, men det er uansett bedre å si sannheten enn å lyve seg ned til et "akseptabelt" antall. Så selv om du savner ham, synes jeg det var riktig av deg å ikke skjule noe, og det gjelder i det neste forholdet ditt også. (Jeg ser at meldingene strømmer inn mens jeg skriver her, jeg har ikke ikke tid til å lese alle sammen, og kona mi begynner å mase, så da er det god natt til dere alle!)

• Liker 8
Skrevet

Hvorfor fortelle? forhold deg litt rolig og hemmelighetsfull, han har ingenting med å gjøre hvor mange du har hatt sex med, det kan du bare si rett ut til han. Menn liker uansett damer med litt bein i nesen. Og gutter som trenger å føle seg mann nok ved å ha pult flere enn dama er uansett ikke til å ta vare på, fins nok menn der ute som forguder deg for dine sex ferdigheter å liker deg mer enn antall sex partnere har å si.

Anonym poster: 57a5c5342ca93ea40b683a98475fc8c5

• Liker 3
Skrevet

Bor i Oslo og reiser mye selv, og har ikke sett noen grunn til å pløye meg gjennom kontinentet av den grunn. Jeg er ung, fra Oslo, student og sosial, og blant mine kompiser er det ingen som påstår å ha nedlagt over 20. Jeg tar også høyde for at de heller overdriver enn underdriver, slik gutter gjerne gjør på det området.

Det er mye mulig det er flere som ligger over gjennomsnittet enn under, det vet jeg ingenting om. Likevel: Når du blankt avfeier de tallene man har på slikt er det jo fordi du egentlig bare ønsker at alle skal si 70 sexpartnere midt i 20-årene er helt normalt og at fyren må være spik spenna gæren. Det tror jeg ikke så mange mener.

Anonym poster: da55870f63408ebcf4957d8aa5a31ff0

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...