AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #1 Skrevet 7. februar 2013 Hei! Jeg har lenge hatt blondt hår, og brukt litt blondespray fra schwarzkopf i noen mnd. Det har funket helt greit, selvom håret blir like tørt som sandpapir. Her om dagen ble håret helt hvitt, noe jeg syntes er forferdelig stygt. Da jeg gikk til frisøren for krisehjelp, ville de ikke farge håret mitt, siden jeg har brukt denne sprayen. De mener at denne sprayen vil sitte i håret frem til det er vokst ut og klippet av, og derfor anbefaler de meg og aldri farge håret igjen, fordi det kommer til å knekke i kontakt med hårfarge. Jeg lurer derfor på om det er noen som har brukt denne sprayen og farget håret etter bruk? Har det knekt eller har det gått fint? Håper virkelig noen svarer Krise!!!!! Takk ^^ Anonym poster: 75e2d55ff988e976e104d7ae67abebff 1
mmn Skrevet 7. februar 2013 #2 Skrevet 7. februar 2013 (endret) Brukte den for noen år siden, det gikk helt fint. Jeg synes du burde oppsøke forskjellige frisører og spøre om råd. Endret 7. februar 2013 av mmn
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #3 Skrevet 7. februar 2013 takk for svar :D Jeg har oppsøkt en del allerede, de fleste sier det samme. Eneste jeg får gjøre er å ta sjansen, og satse på at jeg har et par hårstrå igjen etter fargingen. haha må bare si, mens jeg har sjansen. hvis noen leser dette. ALDRI prøv spray blondering, ikke vurder det en gang. det er bare tull og det burde vært fjernet fra markedet for leeeenge siden! Anonym poster: 75e2d55ff988e976e104d7ae67abebff
mmn Skrevet 7. februar 2013 #4 Skrevet 7. februar 2013 Ja det gå somregelt greit å farge over, bare spør litt og få råd og bruk mye gode hår kurer.. Lykke til :S
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #5 Skrevet 7. februar 2013 Tusen takk Setter pris på oppmuntring nå hihi Anonym poster: 75e2d55ff988e976e104d7ae67abebff
fresia Skrevet 8. februar 2013 #6 Skrevet 8. februar 2013 jeg kjenner noen som har brukt det for så å farge håret mørkt igjen og det gikk helt fint
Sexy:) Skrevet 8. februar 2013 #8 Skrevet 8. februar 2013 En venninne av meg gjorde dette, håret hennes brakk av:(
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2013 #9 Skrevet 15. februar 2013 Jeg brukte i mine yngre dager dette mye.. og hadde ikke noe problem med at håret knakk eller ble ødelagt ved farging. Det jeg fikk til råd fra frisør var å kure håret masse, annenhver dag i 14 dager, for så å komme tilbake, og det gikk kjempefint. Brukte da proteinkur og fuktkur etter hverandre.. og jeg hadde (har) veldig langt hår.. Men det kan jo selfølgelig komme litt ann på hårtypen. Mitt hår tåler veldig mye. Anonym poster: 9f49c91698af98e9adeb698e2d2f1418
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå