Gå til innhold

Barberer du leggene, og hvor ofte?  

1. 1. Barberer du leggene, og hvor ofte?

• Ja, hver dag
      1
    • En gang i blant/når jeg føler for det
      22
    • Sjeldent
      0
    • Nei!
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har erfaring med Natusan's nye anti-hårvekst krem? den som skal sørge for at hårene vokser saktere og at de blir mykere el.lign..? Den er ganske ny, men høres jo interessant ut å slippe å barbere leggene så ofte/hver dag (om sommeren ihvertfall!) - hvis kremen funker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt den (tirsdag) og begynt å bruke den, så jeg kan rapportere tilbake om den ser ut til å fungerer... Uansett er det deilig lukt og konsistens på den, så jeg ville brukt den uansett :wink:

Skrevet

Jeg ville bli svært forundret om den virket.

Skrevet
Jeg ville bli svært forundret om den virket.

Jeg og når sant skal sies, men det meste er verdt et forsøk - ivertfall når det ikke koster mer enn en normal bodylotion :ler:

Skrevet

Ja, når det er så billig kan man alltids prøve. :wink: Om ikke annet så får du som du sier en god fuktighetskrem.

Skrevet
Ja' date= når det er så billig kan man alltids prøve. :wink: Om ikke annet så får du som du sier en god fuktighetskrem.

Nettopp :wink:

Det hører med til historien at jeg elsker å prøve alle nye ting som kommer da... Er nok litt "bevisst- lettlurt" :roll:

• 5 uker senere...
Skrevet

Jeg var veldig skeptisk da jeg kjøpte den, men den luktet jo godt.

Nå tror jeg jammen det er noe i det... :sjokk:

Hårene på leggene er ikke akkurat mykere, men jeg mener bestemt at de har vokst saktere nå.

Skrevet

Det er den beste body lotionen jeg har vært borti! så god og myk, og tørker fort! trodde den skulle være kjempe klissete da jeg åpnet den og kremen kom ut av flaska, men der tok jeg feil. har hatt den et par uker nå, og jeg har faktisk merket at hårene ikke vokser så fort lengre. men hårene er ikke så myke nei.. men er fornøyd uansett, bruker den over hele kroppen jeg! Kjempegod body lotion! jeg er fornøyd ihvertfall =)

og ja...den lukter nyyydelig! :)

Gjest Embla s
Skrevet

Kan liksom ikke tro at den skal virke, men *løper og kjøper*

Skrevet

De tester denne kremen på TV2 Hjelper deg nå i kveld 22 april.

Skrevet
De tester denne kremen på TV2 Hjelper deg nå i kveld 22 april.

Og konkluderte med at det er bare tull og tøys...

Skrevet

Og konkluderte med at det er bare tull og tøys...

Jepp, bare tull alt sammen som forventet. De fikk flere kvinner til å bruke kremen i en måned og ingen av dem opplevde noen reduksjon av hårveksten. De intervjuet også en hudlege og han sa at hudpleieindustrien i årevis har forsøkt og finne frem til en krem som faktisk kan redusere hårvekst- ingen har ennå lyktes.

Og den dagen det evt. skjer vil kremen ikke bli solgt på Rema til 50 kroner for det vil være en sensasjon innen hudpleie og kremen vil ha en langt høyere pris.

Gjest Lizbet
Skrevet

Blir vel nesten som den kremen som skulle flytte fett fra rumpa til puppene....

:hoho::hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...