Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt et godt vennskap i flere år og i høst ble det gradvis litt mer enn bare venner, men ingen av oss ville kalle det et forhold. Vi holdt på som "kjærester" i et par mnd og folk rundt trodde virkelig vi hadde noe greit på gang. Etterhvert merket jeg at han mer eller mindre trakk seg vekk og ble mer innesluttet. Tenkte det hadde med eksamensstress, men spurte likevel hva som var i veien og hva han ville videre. Jeg kunne selv tenkt å satse litt til (begynte vel da å få følelser), men fikk ofte usikre svar som tydet på at han var ambivalent og ikke hadde tenkt over hva han ville.

Vi tok en pause fra hverandre over jul, og fikk etterhvert vite av en felles venn at han hadde holdt på med noen andre i jula og at de nå er kjærester. Det svei innmari da jeg konfronterte han ei stund senere om det og fikk vite sannheten. Han vil fortsatt beholde vennskapet vi hadde før vi "kompliserte til alt", mens jeg er mer usikker på om det faktisk er mulig. Har såklart lyst at alt skal være som før, da jeg også innser at vi aldri hadde fungert som et par...men det er alt for vondt nå, og tror mest det kommer av at han ikke turte si han hadde følelser for en annen men heller valgte å utnytte mine følelser for han. Svik er virkelig vanskelig å tilgi uansett hvor glad man var i hverandre som venner...

Hva synes dere jeg bør gjøre? Flere som har opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplevde nylig nesten akkurat det samme. Var venninna mi som gikk bak ryggen min og forførte han. De trodde ikke jeg la merke til det...

Anonym poster: aba6e22669e9312e6cf9b5e28a99e664

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...