Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Why??? Er det noen som synes dette er pent?

Anonym poster: 98996cc2633e6d16b3663da4c66006a7

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk heller energien din på deg selv, enn å bry deg med hva alle andre gjør! Alle har vi forskjellig smak. Tenk hvor kjedelig om vi alle var like.

Anonym poster: 6d0bff472575019baea022598cae3aee

• Liker 3
Skrevet

Why??? Er det noen som synes dette er pent?

Anonym poster: 98996cc2633e6d16b3663da4c66006a7

Hun er nok for hard på brynpennen så det blir for mørkt på første parti, men denne formen er kjempe fin og MYE bedre enn de ihjel nappede bryn som det finnes mange fler av.

• Liker 3
Skrevet

er allerede en ny tråd om det her inne.

Anonym poster: 4e5423e0633f9c173773bbe187486f78

Skrevet

er ei ny på jobb som har slike, grusomt!!!

Skrevet

Det ser dragqueen aktig ut. Syns brynsminke stort sett er stygt. Ingen som har farge på huden under bryna naturlig liksom.

Gjest Euforia
Skrevet

Jeg synes det ser teit ut. Dessuten skjønner jeg ikke hvorfor alle skal ha svarte. Til og med jenter med blondt hår velger sorte øyenbryn...

Skrevet

Hun er nok for hard på brynpennen så det blir for mørkt på første parti, men denne formen er kjempe fin og MYE bedre enn de ihjel nappede bryn som det finnes mange fler av.

Det er vel nettopp det som ikke er tilfellet.

Monsterbryn har erstattet "14 hårstrå på rad"-trenden :/

Skrevet

Skjønner ikke heller hvorfor blonde jenter tegner på seg kulsvarte bryn. Har merket at på vestkanten er dette veldig veldig inn,ser det daglig. En gang så jeg en kinesik jente med de monster bryna bare enda lengre og større. Det så ikke bra ut til hennes små øyne. Bare fordi det er inn må ikke alle kle det. Grøsss!!!

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns der er penere med litt kraftige bryn, enn tynne. Dessuten ser man yngre ut. Men slik som på første bilder ser litt vel påtegnet ut. Selv bruker jeg skygge til å fylle inn bryna, fremfor blyant hvor resultatet ofte blir veldig hardt.

• Liker 2
Gjest Euforia
Skrevet

Jeg syns der er penere med litt kraftige bryn, enn tynne. Dessuten ser man yngre ut. Men slik som på første bilder ser litt vel påtegnet ut. Selv bruker jeg skygge til å fylle inn bryna, fremfor blyant hvor resultatet ofte blir veldig hardt.

Hvorfor synes du man ser yngre ut? Jeg synes det stikk motsatte. o.O

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor synes du man ser yngre ut? Jeg synes det stikk motsatte. o.O

Fordi tykkere bryn rammer inn ansiktet mer. Man får en mer naturlig "look", enn med tynne veldig nappede bryn hvor ansiktet ofte blir seendes litt hardt ut, og mer tilgjort ut.

Men så klart, selv med tykke bryn ser det penest ut om de er formet slik at de passer til ansiktet.

• Liker 4
Skrevet

Det er ikke naturlig med svære påtegna bryn. Kler man tykke bryn så er man født med det som regel.

• Liker 1
Skrevet

Men det er jo ikke naturlig med syltynne nappa bryn heller. Ikke alltid man kler best det man er født med, det er da derfor folk bruker sminke. For å fremheve trekk man liker, eller dekke over noe man ikke liker så godt.

• Liker 2
Skrevet

Fordi tykkere bryn rammer inn ansiktet mer. Man får en mer naturlig "look", enn med tynne veldig nappede bryn hvor ansiktet ofte blir seendes litt hardt ut, og mer tilgjort ut.

Men så klart, selv med tykke bryn ser det penest ut om de er formet slik at de passer til ansiktet.

Det er klart at man ser yngre ut med tynnere øyenbryn. Bare se på Demi Lovato som eksempel:

bf0039913dcd86f7acb4dac42546b901.jpg

Anonym poster: b9cc3094934a1cf913995dfc55de8f41

• Liker 7
Skrevet

Jeg syns Demis øyenbryn nr.2 der, er klart best. "Brynhalen" kunne vært litt tykkere, for de som vil ha "natuuuurlige" bryn. Tykke ala de øverste der er bare stygt, hver gang jeg ser folk med slike øyenbryn tenker jeg på Russland... :fnise:

Anonym poster: 79b9d313a9e22d33b0028876500f0dc4

• Liker 2
Skrevet

RUSSLAND!

Thick+eyebrows%252C+win.jpeg

Anonym poster: 79b9d313a9e22d33b0028876500f0dc4

Gjest Euforia
Skrevet

Det er klart at man ser yngre ut med tynnere øyenbryn. Bare se på Demi Lovato som eksempel:

bf0039913dcd86f7acb4dac42546b901.jpg

Ja, jeg tenker det samme. Snart blir det vel populært med øyenbrynsextensions :))))

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg tenker det samme. Snart blir det vel populært med øyenbrynsextensions :))))

Som en night elf? :)

_night_elf_world_of_warcraft__by_dadoundy-d3ao2m8.jpg

• Liker 2
Skrevet

På de bildene av Demi ville jeg syntest en mellomting hadde vært penest.

Jeg syns bryn som dette er fint:

Emilia-Clarke.jpg

bambi+shampalove+blog.jpg

936full-mary--kate-olsen.jpg

Jennifer_Connelly.jpg

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...