Gå til innhold

PHILIPS HP6455epilator som kjøler ned!Noen som har prøvd de?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Nettdrevet epilator med beroligende hudkjølersystem for mer skånsom epilering.

Nettdrevet epilator med beroligende hudkjølersystem for mer skånsom epilering. Resultatet varer i opptil 4 uker, og ved bruk av Satin ice optima hver 4. uke vokser bare 50% av hårene ut igjen. Leveres med ladyshavetopp, rensebørste, etui og eksfolieringshode.

Er det noen som har prøvd den og hva syntes dere evt. om denne?

Er så lei barberingen, ønsker å finne en løsning der jeg slipper å shave meg hver 3 dag.

Videoannonse
Annonse
Gjest *-*Pinky*-*
Skrevet

Hva e en epilator? :oops: :oops:

Har du en nettside jeg kan se en på?

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, det kan du. Det er bare å gå inn på www.elkjøp.no. Der ser du en beskrivelse av den. Det er forøvrig en maskin som napper opp hårene fra roten, istdet for å kutte/skjære dem av.

Skrevet

Jeg anbefaler deg epilator uansett selv om jeg ikke har akkurat den epilatoren du snakker om.

Det er litt ubehagelig - særlig til du blir vant til det - men det går fort og hårene holder seg vekk en lengre periode.

Skrevet
Er det ikke VONDT??

Neida! Det kommer vel egentlig mest an på hvor du prøver å bruke den :ler:

Beina går helt greit, men ikke noe særlig annet. Jeg bruker den litt langs bikinilinja også, men det kan være litt vondt.

Det er en tilvenningssak - jeg tar med min en gang i uka, eller hver fjortende dag og da holder jeg leggene ganske glatte. Om du er flink til å ta med jevne mellomrom så blir det ikke så ubehagelig heller :wink:

Gjest *-*Pinky*-*
Skrevet

Ok... Jeg så på elkjop.no.. Fant ikke noen epilator, men jeg fant ladyshaver... Er det det samme?

Skrevet
Ok... Jeg så på elkjop.no.. Fant ikke noen epilator' date=' men jeg fant ladyshaver... Er det det samme?[/quote']

Nope. Ladyshaver er barbermaskin, mens epilator plukker ut hårstråene istedet for å kutte de over.

Skrevet
Ok... Jeg så på elkjop.no.. Fant ikke noen epilator' date=' men jeg fant ladyshaver... Er det det samme?[/quote']

HER er den

Skrevet

Hva er egentlig forskjellen på epilatorhode og epilatorhode for nybegynnere... ? :o

Leste på den lenke du la ut Vigfa :ler:

Skrevet

Kanskje hårene til nybegynnere er skikkelig ekle, slik at man må ha med to hoder. Erstatte det ene som blir total ødelagt første gangen. Kanskje det er ekstra skånsomt :klø:

Skrevet
Kanskje hårene til nybegynnere er skikkelig ekle' date=' slik at man må ha med to hoder. Erstatte det ene som blir total ødelagt første gangen. Kanskje det er ekstra skånsomt :klø:[/quote']

Hm... neimen om jeg vet! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har den epilatoren på linken til Vigfa. Nybegynnerhodet har bare halvparten så mange pinsetter som det vanlige hodet. Poenget er vel at det skal gjøre halvparten så vondt, men det vil vel ta dobbelt så lang tid. :-?

Jeg synes ikke det gjør så veldig vondt å epilere. Man blir ganske fort litt bedøvet i huden. Men jeg synes det tar litt lang tid, så jeg må innrømme at jeg har slurvet litt i vinter. Får bli flinkere til sommeren, for det er jo så ålreit at det holder seg borte lenger enn ved vanlig barbering.

Hilsen Lille meg

Skrevet
Jeg har den epilatoren på linken til Vigfa. Nybegynnerhodet har bare halvparten så mange pinsetter som det vanlige hodet. Poenget er vel at det skal gjøre halvparten så vondt, men det vil vel ta dobbelt så lang tid. :-?

Hilsen Lille meg

AHA! :idesmil:

Takk for opplysningen! Det er egentlig det jeg minst med epilering - at det tar så lang tid...

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for svarene:)

Men jeg lurer på hvor lange hårene skal være før epillering, for at det skal gjøre minst mulig vondt, og hvor lang tid tar det til håret titter frem igjen?

Veldig glad hvis noen gidder å svare:)

Skrevet

Hm... jeg pleier å ta omtrent en gang i uka/en gang hver fjortende dag og det er passe for meg - da er hårene gjerne mellom tre og fem millimeter. De må være lange nok til at epilator-skivene får tak, men for at det skal gjøre minst mulig vondt er det lurt at de ikke er for lange - det er ivertfall min erfaring.

Det tar tre til fire uker før håret kommer igjen, men hårene på leggene mine har vokst ujevnt slik at noen kommer opp/ut igjen omtrent hele tiden og de absolutt lyseste og mykeste hårene får jeg sjelden med, men det gjør ikke så mye heller da.. :ler:

Skrevet

Jeg har den! Og jeg synes det er så forj..lig vondt at jeg ikke har brukt den mer enn en kvart gang! Men nå klarer jeg nesten ikke å vokse leggene på salong heller! Det er like før jeg begynner å grine hver gang.

Så hvis du vil kjøpe min, er det bare å si ifra.... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Takker nok en gang for svar!

Spuper C. Takk for tilbudet, skal vurdere tilbudet ditt, men har tenkt til å prøve en venninde av meg sin, før jeg tar eb endelig avgjørelse på om jeg skal kjøpe en epilator. Jeg kan jo evt. komme tilbake til det, om det skulle være aktuelt, hvis du synes det er greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...