Gå til innhold

Elitepartner - betalende medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Laget en profil på det der Elitepartner, og lurer på om noen har prøvd sånn premiumabbonnement?

Synes det er så dyrt, også må man i tillegg betale for flere måneder i slengen - er det verdt det?

Anonym poster: 9d99d802d62df0bc17567225282d5dc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var en diskusjon om det tidligere og det var ingen her som hadde giddet betale mener jeg å huske. Jeg tenker som så at er du ute etter en elitepartner fordi du er det selv, har du vel nok penger til å betale for et medlemskap uten at du trenger tenke over det engang. Men om det er verdt det og faktisk er "elitepartnere" der inne det vet vi ikke.. for de fleste her inne er bare helt normale flotte mennesker som ikke kategoriserer oss selv som bedre enn andre.

• Liker 1
Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg synes tv-reklamen deres er creepy. Både mannen og kvinnen i reklamen gir meg frysninger.

• Liker 2
Skrevet

Som nevnt over, er du en elitepartner kan du vel betale uten at det skulle være et større tapsprosjekt.

Skrevet

Altså, en rik ungkar har ingen problem med å finne seg kvinnfolk - tilogmed elitekvinnfolk.

Et elitekvinnfolk kan også velge og vrake i karer.

Den siden er og blir svada, og kan stilles i samme pengesugrekken som morsdag, valentines, julaften og samefolkets dag.

Skrevet

Ikke verdt pengene.

Har jeg rett i at du er nokså høyt utdannet, Tidssone? Mener jeg har lest noe om det tidligere. Hvis det stemmer, så har du vel et reelt bilde av den siden. Er det lenge siden du var der?

Anonym poster: 88caaa390add2d11850cb29b15fa0a94

Gjest Tidssone
Skrevet

Har jeg rett i at du er nokså høyt utdannet, Tidssone? Mener jeg har lest noe om det tidligere. Hvis det stemmer, så har du vel et reelt bilde av den siden. Er det lenge siden du var der?

Anonym poster: 88caaa390add2d11850cb29b15fa0a94

Jeg testet det ut nå nettopp. Det er ca de samme som er der, som alle andre sjekkesteder på nett. La meg se. Jeg ble kontaktet av en kokk, en bonde, en trailersjåfør og et par andre. Elitepartner er det som tidligere het e-darling, rett og slett. De har bare byttet navn. Gjenspeiler et normalutvalg av befolkningen, men har ganske få medlemmer.

Det var vel ikke så stor forskjell på prisen der og på match infinity?

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Det finnes en ny datingside som heter kysset.no. Der får du gratis medlemsskap dersom du laster opp profilbilde.

Fortsatt få medlemmer der også. Møteplassen, sukker og match er fortsatt "vinnerne" når det gjelder aktive og betalende medlemmer.

Skrevet

Jeg begynte å fnise da jeg så reklamen:)

Må man se slesk ut for å bli en del av "Eliten"?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...