AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #1 Skrevet 7. februar 2013 Vi hadde årsfest med jobben på lørdag. En veldig trivelig kveld med verdens beste kollegaer. Da kvelden var over dro en gjeng videre ut på byen. Utestedene stengte selvfølgelig alt for tidlig som de alltid gjør når man har det hyggelig. Jeg og en (mannlig) kollega var ikke gira på å ta kveld enda, og vi dro derfor hjem til meg. Min samboer og vårt barn var bortreist i helga. Ingenting skjedde, og vi var begge klare på at det skulle det heller ikke. Jeg med min familie, og han med samboer gjennom fem år. Hadde jeg villet noe mer hadde det nok ikke vært noe som stoppet han heller, men det var det altså ikke. Jeg har mange mannlige venner, og noe sånt som 90% mannlige kolleger. At jeg omgås disse er derfor ingen hemlighet. Fortalte min samboer dette dagen etter, og følte at han begynte å tvile litt på om noe hadde skjedd. Han sjekket bl.a. telefonen min. Han har ingen grunn til dette, da han er den eneste for meg. Og bare for å ha det sagt, jeg stoler på min samboer og om han skulle gjort det samme hadde jeg ikke hatt noe problem med dette. Selv om at jeg selv er klar på hva jeg synes, lurer jeg litt. Og siden jeg spekulerer er jeg kanskje ikke klar nok... Det jeg derfor spør dere om er; var det dumt av meg - har jeg gått over grensa? Anonym poster: 9037e81ef80da6a3f1d9f91b4eb2a397 Anonym poster: 9037e81ef80da6a3f1d9f91b4eb2a397
Jolene Skrevet 7. februar 2013 #2 Skrevet 7. februar 2013 Nei, det synes jeg ikke. Dersom din samboer ikke tror deg hadde jeg heller lurt på om han hadde noe å skjule. På seg selv kjenner man andre, og kommunikasjon og tillit er viktig i et forhold. 5
Ignatios Skrevet 7. februar 2013 #3 Skrevet 7. februar 2013 Det er da normalt å ha venner på besøk, selv om man er i et forhold. Jeg kan ikke se at dette skulle være et problem. 1
Gjest gjest Skrevet 7. februar 2013 #4 Skrevet 7. februar 2013 For min del er det over grensa, og veldig unødvendig. Det er både jeg og samboeren enig om. Men alle forhold er jo forskjellige!
smilo Skrevet 7. februar 2013 #5 Skrevet 7. februar 2013 Jeg ser ikke hvor dette skulle være over grensa. 2
Gjest Silvermist Skrevet 7. februar 2013 #6 Skrevet 7. februar 2013 Hvis du og mannen din har blitt enige om at dere ikke skal ha/gå på nasch, så gikk du over grensen. Om dere ikke har en sånn regel så kan jeg ikke se noe galt i dette. 6
Gjest Husflua Skrevet 7. februar 2013 #7 Skrevet 7. februar 2013 Hvis du og mannen din har blitt enige om at dere ikke skal ha/gå på nasch, så gikk du over grensen. Om dere ikke har en sånn regel så kan jeg ikke se noe galt i dette. Signerer.
LadySinatra Skrevet 7. februar 2013 #8 Skrevet 7. februar 2013 Nash med bare to stk? Jeg ville som samboer vært skeptisk 12
kjekken45 Skrevet 7. februar 2013 #9 Skrevet 7. februar 2013 Hei For det første når mannen din med unge er borte burde i alle fall ikkje tatt en annen mann heim dette er respektlaust av deg. Spesielt når du er alene med han og drukket.eg hadde skjønt det hvis du hadde tatt en kvinnelig kollega med deg heim.det er noe annet. Selvfølgelig vil han være mistenkelig hva hadde du gjordt hvis han hadde kvinnelig kollega med heim og han hadde sagt til deg dagen etter at han,hadde en kvinne i ditt hus,hadde ikkje du også vært mistenksom?. Du har gått over grensa. Bare det at du sa at du hadde en annen mann heime klart han er mistenksom og skjenket deg det ville alle gjordt. Bare på grunn av det du har gjort kan ødelegge forholdet deres.du burde ikkje tatt en annen mann heim og dere har unge i lag,hva tenkte du på egentlig?at mannen din skulle være glad for at du hadde en annen mann heime? Du skal i alle fall ikkje ta en annen mann heim uansett om dere er kollega eller ikkje. 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #10 Skrevet 7. februar 2013 Jeg ville vært skeptisk hvis min samboer hadde kun ei jente på nach en kveld jeg ikke var hjemme, men hvis han hadde stått på sitt at ingenting skjedde, så hadde jeg trodd på han. Nå stoler jeg veldig mye på han da, og vet at han aldri hadde vært utro! Men skjønner selvfølgelig at typen blir litt skeptisk, men du var ihvertfall ærlig mot han! Hadde noe skjedd, så hadde vell du gjort som mange andre: Skjult det, og ikke fortalt om nachet i det hele tatt. Anonym poster: dd73d6cb4b99bd0b70a5cb05d7a6ad16 1
Peculiar Skrevet 7. februar 2013 #11 Skrevet 7. februar 2013 Slike ting har jeg og kjæresten diskutert en del fordi vi ikke vil risikere å tråkke over grensene til hverandre. Han er mye vekkreist med jobben, så jeg er derfor ute uten han relativt ofte. Han synes det er greit at jeg drar på nach, men han foretrekker at jeg ikke sovner der. Han hadde nok ikke godtatt nach alene med en mann og han sier det er helt uaktuelt at menn sover hos meg. Vi har blitt enige om at vi ikke reiser på nach uten sjåfør eller taxi mulighet til å komme seg hjem igjen.. Jeg synes det er unødvendig å ta med en hjem fra byn selv om man ikke er klar for at kvelden skal slutte. Jeg hadde ikke likt om min kjæreste gjorde det. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #12 Skrevet 7. februar 2013 Jeg hadde i hvert fall ikke likt at min samboer gjorde noe slikt. Anonym poster: 005ea03756d4a5133b6e25826a98ffd3 4
sjøhest Skrevet 8. februar 2013 #13 Skrevet 8. februar 2013 Jeg hadde klikka hvis jeg var mannen din. Du tar ikke med deg EN mann hjem fra byen, kollega eller ikke. Da er det suspekt. Og det syns nok de andre kollegaene dine også. Greit, ingenting skjedde, men det vet ikke de. 3
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 8. februar 2013 #14 Skrevet 8. februar 2013 Jeg synes ikke du gikk over grensa- men jeg skjønner også at mannen din blir usikker! Jeg tror problemet er at selv om det ikke er seksuelt/romantisk så deler man noe spesielt med en person man kan sitte hele natta og prate med. Og hvis du og mannen din har en typisk A4-hverdag hvor dere våkner, drar på jobb, kommer hjem, lager middag, har sex og sovner - så er det jo ikke rart han blir misunnelig på han fyren som var så intressant og morsom at du var våken hele natta med ham. Men det trenger jo ikke være noen krise - og det virker det som du og mannen din er enige om. Han ble litt usikker, that´s it. Det er bare bra for forholdet! Men jeg ville IKKE gjort dette til en vane.
Shinana Skrevet 8. februar 2013 #15 Skrevet 8. februar 2013 Det hadde vært over min/vår grense, men ikke nødvendigvis over mange andres. Etter mitt syn er det en helt unødvendig situasjon å sette seg selv og andre i. Du har jo selv stilt spørmålet om dette var å passere en grense, og det betyr vel at du er i tvil. 1
Gjest Nyhomo Skrevet 8. februar 2013 #17 Skrevet 8. februar 2013 Hadde ikke likt at du drakk seg dritings og tok med andre menn hjem fra byen, nei. Hva tror folk, egentlig? At det er greit? Haha!!
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #18 Skrevet 8. februar 2013 Herregud så mye sjalu folk ! : ( Hadde ikke min mann godtatt og trodd meg når jeg sa ingenting skjedde , så hadde det vært over og ut . Jeg har blitt mistenkeliggjort nok i mitt forrige forhold , så her er det full tillit eller ut og vekk med han . Anonym poster: 17248526c333f0d580846c16e78c4330
Gjest celine Skrevet 8. februar 2013 #19 Skrevet 8. februar 2013 Jeg mener det burde være helt ok å ha venner - og å dra på nach sammen, uansett kjønn! Venner er venner, og seksuelle forbindelser er noe helt annet. Du fortalte din samboer om dette helt uoppfordret, og det var ikke noe hemmelighetskremmeri rundt det. Kan ikke helt se problemet hans. Man må da kunne omgås mennesker av den andre kjønn uten at det blir en "greie" rundt det. Er jammen glad for at jeg ikke har en så sjalu kjæreste at jeg er nødt til å gå på tå for å tekkes ham! Jeg har flest kompiser, og han har flest venninner, og vi stoler på hverandre. Ellers hadde vi ikke vært sammen ;-) 1
Gjest Nyhomo Skrevet 8. februar 2013 #20 Skrevet 8. februar 2013 Herregud så mye sjalu folk ! : ( Hadde ikke min mann godtatt og trodd meg når jeg sa ingenting skjedde , så hadde det vært over og ut . Jeg har blitt mistenkeliggjort nok i mitt forrige forhold , så her er det full tillit eller ut og vekk med han . Anonym poster: 17248526c333f0d580846c16e78c4330 Jeg tror ikke engang på TS når hun sier at ingenting skjedde. Hvorfor skal hun ellers dra med seg andre menn hjem fra byen når typen er bortreist? Greit nok dersom de er i et åpent forhold, men ikke ellers. Og kom ikke her og si at ikke varsellampene dine hadde blinket noe helt åndssvakt dersom typen din drog med seg andre damer hjem fra byen mens du var borte, for etterpå å påstå at "ingenting skjedde". En ting er å invitere en gruppe mennesker på narsch. En helt annen ting er å dra meg seg en eneste person av det motsatte kjønn med hjem etter en fuktig tur på byen. Seriøst? Ser dere damer ikke den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå