Gå til innhold

Hyggelig eller plagsom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har datet en mann to ganger. Han sendte mld der han sa han ville treffe meg igjen, men visste ikke når. Jeg tror han sliter med "noe"

Jeg sendte han en mld på tirsdag deg jeg skrev at jeg sender han en klem og jeg håper det går bra med han. Han svarte raskt, og sendte en klem tilbake. Spørsmålet mitt er om det vil være hyggelig å sende "klem"-mld, "tenker på deg" mld eller vil det bare være plagsomt?

Hva hadde du tenkt?

Du liker jenta, vil treffe henne igjen, men "noe" gjør at du ikke vet når...

Anonym poster: cd549d8046138d8771b33801d9f00cef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tror du at han sliter med "noe" siden han ikke helt vet når han har mulighet til og treffe deg igjen ?

Anonym poster: 0ad146968df86b4569febe83438c74c6

Skrevet

Fordi han har gitt uttrykk for det.....

Skrevet

Hvis han har noe han sliter med er det fint å sende en tenker på deg melding som du har gjort, men så må du la han finne ut av det han trenger å finne ut av :)

I mellomtiden må du prøve å ikke analysere og tenke så mye.. han tar kontakt når han føler for det.

Skrevet

Forstår ikke. Spør du om du kan sende en melding til, eller om du gjorde noe dumt den første meldingen?

Du gjorde ikke noe dumt mht den første meldingen. Du skal ikke sende en til.

Anonym poster: c4bf531ce8df364c451a1d124cb65c58

Skrevet

Ikke send en til. Hyggelig kan ofte oppfattes som plagsom når man er i bli-kjent fasen. La han ta neste skritt :)

Anonym poster: aa34b4eb5bd882499b304aedf43081bf

Skrevet

Takker!

Og skal lytte til rådene. Det er hans utspill.

• Liker 1
Skrevet

Helt fint at du sendte en melding, men la det bli med den inntil videre. Det er i hvert fall et råd fra meg som ung, bipolar mann. Vært på "hans side" av dette flere ganger, i hvert fall hvis det han sliter med er psykisk og ikke noe praktisk i livet hans.

Hvorfor ikke sende flere meldinger nå?

Fordi han kan komme til å føle at han etter noe sånt starter med et "handikap" i et eventuelt forhold. Det er barnslig, men vi menn er nok jevnt over enda mer opptatt enn kvinner av at vi ikke skal virke avhengige av særlig hjelp og støtte. I hvert fall ikke før vi er helt trygge på vedkommende.

Jeg ville personlig funnet det vanskelig å gjenoppta det begynnende romantiske forholdet dersom jenta hadde inntatt en slik rolle sist jeg hadde en av mine jevnlige nedturer. Jeg hadde følt meg avkledd. Ikke av en enkelt hyggelig og omtenksom melding,men om det skulle følges opp. Det er hyggelig med omtanke, men jeg ønsker ikke for mye av det heller fra folk jeg ikke ennå har avklart mitt forhold til.

Helt til slutt: Jeg er imponert over at du tenker såpass langt i den situasjonen her, og til og med hører med andre for ikke å gjøre det unødig kjipt for noen av dere. Det er et svært godt utgangspunkt, du virker som en bra dame :)

Anonym poster: c87d34eba06768ae127e8c163c7a6e4d

Skrevet

Bare pass på at det ikke er en måte for han å holde deg på gress

Anonym poster: 4581b44920bef68a335e640d3aa07596

Skrevet

Helt fint at du sendte en melding, men la det bli med den inntil videre. Det er i hvert fall et råd fra meg som ung, bipolar mann. Vært på "hans side" av dette flere ganger, i hvert fall hvis det han sliter med er psykisk og ikke noe praktisk i livet hans.

Hvorfor ikke sende flere meldinger nå?

Fordi han kan komme til å føle at han etter noe sånt starter med et "handikap" i et eventuelt forhold. Det er barnslig, men vi menn er nok jevnt over enda mer opptatt enn kvinner av at vi ikke skal virke avhengige av særlig hjelp og støtte. I hvert fall ikke før vi er helt trygge på vedkommende.

Jeg ville personlig funnet det vanskelig å gjenoppta det begynnende romantiske forholdet dersom jenta hadde inntatt en slik rolle sist jeg hadde en av mine jevnlige nedturer. Jeg hadde følt meg avkledd. Ikke av en enkelt hyggelig og omtenksom melding,men om det skulle følges opp. Det er hyggelig med omtanke, men jeg ønsker ikke for mye av det heller fra folk jeg ikke ennå har avklart mitt forhold til.

Helt til slutt: Jeg er imponert over at du tenker såpass langt i den situasjonen her, og til og med hører med andre for ikke å gjøre det unødig kjipt for noen av dere. Det er et svært godt utgangspunkt, du virker som en bra dame :)

Anonym poster: c87d34eba06768ae127e8c163c7a6e4d

Takk, det vet jeg! Håper han ser det og!

Bare pass på at det ikke er en måte for han å holde deg på gress

Anonym poster: 4581b44920bef68a335e640d3aa07596

Nei, det gjør han ikke. Det er jeg sikker på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...