Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy fillern jeg er så rasende!

Jeg hadde en eksamen før jul som jeg strøk på. for å prøve på nytt, så jeg printet ut et skjema for ny oppmelding, fylte det ut, og leverte det til administrasjonen.

Nå får jeg beskjed om at jeg aldri har vært oppmeldt til den eksamenen, og at jeg må vente til høsten og ta eksamen med neste kull!! Jeg får altså ikke begynt på neste året.

Hva faen, de kan ikke gjøre dette? Noen som har opplevd noe lignende, hva skal jeg gjøre? Kjenner livet mitt falle litt i grus her...

Anonym poster: 10bfebdac9501305c3d948943f4c0138

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med dem. Si at feilen ligger hos dem.

Anonym poster: c2817bad823e2a27b7c726d1a1be606c

Skrevet

Du får jo bare prøve å snakke med dem, kan ikke være så lenge siden fristen gikk ut.

Synes forresten det er rart at høyskolen din ikke har elektronisk oppmeldning, da får man jo kvittering o.l

Anonym poster: 3af72b7baf39262d0e3dacd7bb4d9c53

Skrevet

Du får jo bare prøve å snakke med dem, kan ikke være så lenge siden fristen gikk ut.

Synes forresten det er rart at høyskolen din ikke har elektronisk oppmeldning, da får man jo kvittering o.l

Anonym poster: 3af72b7baf39262d0e3dacd7bb4d9c53

Ja, de har visst elektronisk oppmelding også, men det fant jeg først ut etterpå dum som jeg var. Trodde de hadde litt styr på papirene sine der da, i og med at skjema var et alternativ. Men nei, det er som NAV!!

-TS

Anonym poster: 66155fbb47d91338098c295422cf82da

Skrevet

Ikke gi deg. Møt opp i administrasjonen/hos den som ar ansvaret for oppmeldinga, og vær tydelig på at feilen er deres, at du har gjort din del og at du ikke skal lide for deres feil. Grin om du må.

• Liker 1
Skrevet

Ja, her må du bare stå på ditt. Og jeg hadde glatt funnet fram krokodilletrådene (uansett hadde nok kommet uten at jeg selv ville det) for å få dem til å komme til fornuft!

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Det er veldig dumt gjort av de. Men hvorfor meldte du deg ikke opp elektronisk?

Og desverre, men eksamenskontoret er utrolig strenge på frister. Hvis du er noen timer over innmeldingsfristen så får du ikke meldt deg opp uansett hva. Som privatist(vet ikke om det er sånn med høyskole) må man betale for eksamen, hvis man betaler innenfor fristen, men pengene ikke blir trekt før fristen har gått ut, får du ikke lov til å ta eksamen. De er helt utrolig. Like firkanta som NAV ja.

Anbefaler deg å snakke med administrasjonen, forhåpentligvis klarer de å ordne opp for deg.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...