Gjest Redd Skrevet 18. mars 2004 #1 Skrevet 18. mars 2004 Hei! Jeg trenger hjelp! Jeg har legeskrekk og det vil si at jeg også er livredd for å gå til gynekologen. Jeg gjør det kun hvis det virkelig er nødvendig... Saken er at jeg i det siste har hatt mye utflod (som ser ut og lukter som normalt), men det er MYE. Det er noen ganger som om jeg tisser på meg... Jeg har også lett svie rundt "åpningen" til tider, særlig etter jeg har vært på dobesøk... Jeg lurte på om noen kunne si meg hva dette er? Om det er normalt eller om jeg burde gå til en gynekolog og fått skjekket det? Håper virkelig dere kan hjelpe. På forhånd takk! Hilsen Redd
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 19. mars 2004 #2 Skrevet 19. mars 2004 Jeg hadde det akkurat som deg... Å jeg fikk tillslutt makket meg til å fare til gynekolog, tok prøver, å fikk vite ca en uke etter at jeg hadde chlamydia....
Suzy Skrevet 19. mars 2004 #3 Skrevet 19. mars 2004 Det er ikke normalt og det høres i beste fall ut som en heftig soppinfeksjon - i verste fall en kjønnssykdom. Du er sikkert klar over at om du går med ubehandlet Chlamydia-infeksjon over lenger tid kan du bli steril...så: KOM DEG TIL LEGE!!!
Mette Skrevet 19. mars 2004 #4 Skrevet 19. mars 2004 Hei Redd Du bør ta deg en tur til legen, da får du et skikkelig svar på ditt problem. Du kan også ta en titt på denne siden: https://www.suss.no/securesite/default.asp Remyline Moderator
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå