Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker å se fresh ut, og å sminke meg. Men likevel føler jeg at jeg aldri egentlig får det skikkelig til. Eller, jeg griser ikke på masse rart, da vil jeg heller se naturlig ut. Men jeg ser noen som virkelig bare klarer å sminke seg så utrolig bra, ønsket jeg fikk det til, men er vel ikke alle som kan bli like fin med sminke heller? Jeg ser helt gjennomsnittlig pen ut vil jeg si. Men okei, det var litt OT. Tenker litt på øyne nå. Har blå øyne, og vil gjerne fremheve dem. Eneste jeg bruker på dem nå, i min travle hverdag, er litt eyeliner rundt, men ikke for mye og ikke hele veien rundt, bare på ytterkantene. Kan ta bilde senere. Og maskara da med vippetang, og markere øyenbrynene, og bruker foundation og rouge.

Ser noen klarer å sminke sine blå øyne så fantastisk nydelig, at man bare blir helt.. målløs. Greit, jeg MÅ ikke få det til slik, men vil gjerne prøve å få frem det blå. Vet bronse/fersken farger skal være bra. Men tja. Jeg har forresten tunge øyelokk og vil se jeg har litt små øyne.

Driver å ser på White Collar serien fortiden og hun ene der ( som heter Thiffany Thiessen tror jeg til vanlig), har helt nydelige øyner i den serien. Legger ved bilde. Hvordan kan jeg sminke de slik? Noen som kan anbefale noen øyeskygger? Jeg bruker IKKE produkter som er dyretestet :)

Håper på svar... ( gi meg gjerne tips om flinke bloggere, youtube chanels osv innenfor dette) og jeg er ikke HELT lost altså. Sminket meg i mange år og min mor har eid mange parfymerier så har blitt dratt inn i det.. men likevel, får det ikke helt til :P

Anonym poster: 1a7884b71422be4dafbdee34e523840a

Anonym poster: b7db9ffae1eed3762a9431c3e721433f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nu kikket på bilder av Tiffany og på mange av dem bruker hun varme brune og bronsjefargede øyeskygger kombinert med tung liner og mascarabruk til sine blå øyne og samtidig holder rouge og lipgloss i coral.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...