Britain Skrevet 7. februar 2013 #1 Skrevet 7. februar 2013 Hei. Jeg er ei jente på 19år, og har veldig lyst på sixpack til sommeren. Jeg har holdt på å trent forskjellige mageøvelser i 6mnd uten hell, så håper dere kan hjelpe meg. hva vil dere anbefale? Jeg er 168cm høy, veier 50kg og fettprosenten min er 17,2. håper dere vil hjelpe meg, tusen takk !
Løvetanten Skrevet 9. februar 2013 #2 Skrevet 9. februar 2013 Jeg vil anbefale deg å droppe rene mageøvelser og heller trene et fullkroppsprogram med tunge baseøvelser. Legge inn markløft, knebøy med stang, roing, benkpress. Øvelser som aktiviserer mesteparten av kroppen gir deg en sterk kjernemuskulatur, og det former kroppen på en helt annen og mye bedre måte enn isolerte øvelser der du bare trener èn muskelgruppe. Du er slank nok til at resultatet burde komme i løpet av noen uker med trening 2-3 ganger i uken.
Gjest Daenerys Skrevet 9. februar 2013 #3 Skrevet 9. februar 2013 For å få frem sixpack må man ha lav nok fettprosent. Du er nok ganske nærme! Men vær så snill, tren annet enn situps eller kun mageøvelser! Tunge styrkeøkter, og intervaller på mølla bør hjelpe deg godt
Britain Skrevet 9. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2013 Tusen takk, setter pris på at dere tok dere tid til å svare Skal prøve å droppe mageøvelsene å heller trene hele kroppen Takk.
Sjensen Skrevet 9. februar 2013 #5 Skrevet 9. februar 2013 Det som er glemt å nevne her er at sixpacken lages på KJØKKENET. Du må spise sunt og forbrenne fett - altså ligge i kaloriunderskudd. Og husk, trening er bortkastet dersom du spiser feil. Du kan også ikke velge hvor på kroppen du vil forbrenne fett, det skjer helt tilfeldig - derfor vil ikke abs øvelser funke for å få sixpack. Spis sunt, tren hardt, ligg i kaloriunderskudd. Etter hvert vil du få lav nok fettprosent og du vil se magemusklene
Britain Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2013 setter pris på alle svar, betyr veldig mye for meg at dere tar dere tid til å svare. Så tusen takk til dere alle, det har vært til stor hjelp! Så igjen, tusen takk
Gjest Herr Heftig Skrevet 18. februar 2013 #7 Skrevet 18. februar 2013 Husk å trene masse cardio da, og husk også at lokal fettforbrenning ikke finnes. Så hvis det er litt for mye fett på magen forsvinner ikke det om du tar sit-ups. Eller vil også jeg anbefal fullkroppsprogram.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå