Gå til innhold

Vil du vite om han har vert utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om det var din mann, vil du vite om det vist han har vert utro mot deg? Mener altså ikke at han har gjort en tabbe en gang i fylla. Tenker på om han har hatt et "kjærlighetsforhold" til ei anna dame over lengre tid.

Han hadde nok fortent å ta konsekvensene av det han har gjort, og hun fortener å vite hva for en mann hun deler livet med. Men barna deres fortener jo ikke å måtte lide bade fordi faren ikke klarer kontrollere seg.

Bør sannheten frem i en slik situasjon? Og ville du sagt noe om du fikk vite om at en du kjenner har hatt er slikt forhold? Han selv vil for alt i verden ikke innrømme for henne hva han har gjort.

Anonym poster: cdc49a0608eb3ac34f47756b702d88e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selfølgelig ville jeg visst det, så kunne jeg gått fra han...

• Liker 7
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg vil vite det... Det som føles rett er å si ja og selvfølgelig! Men jeg er faktisk ikke sikker :)

Nei jeg ville ikke sagt i fra til noen andre, med mindre det var søsken av meg, eller eventuelt en bestevenninne som hadde spurt om jeg hadde lagt merke til noe.

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg ville visst om det. Nå er det ikke barn inne i bildet her, men..

Anonym poster: f7235322f9f526d913db9879fa9e3468

• Liker 1
Skrevet

Ja, selvfølgelig! Ingen vil vel bli lurt og løyet for hver dag! Utroskap er et tillitsbrudd og ikke noe godt fundament for et forhold.

Og ja: Jeg kommer til å fortelle hvis jeg vet om utroskap, selv om det som du sier kommer til å gå ut over barna. Det går ut over barna om foreldrene har et dårlig forhold basert på løgner og mistillit også...

Skrevet

Ja selvfølgelig ville jeg ha visst det.

Man leker med andres psykiske helse når man bedriver dobbeltliv. Det er til det beste for alle at sannheten kommer frem i lyset med en gang.

Skrevet

Om det var din mann, vil du vite om det vist han har vert utro mot deg? Mener altså ikke at han har gjort en tabbe en gang i fylla. Tenker på om han har hatt et "kjærlighetsforhold" til ei anna dame over lengre tid.

Han hadde nok fortent å ta konsekvensene av det han har gjort, og hun fortener å vite hva for en mann hun deler livet med. Men barna deres fortener jo ikke å måtte lide bade fordi faren ikke klarer kontrollere seg.

Bør sannheten frem i en slik situasjon? Og ville du sagt noe om du fikk vite om at en du kjenner har hatt er slikt forhold? Han selv vil for alt i verden ikke innrømme for henne hva han har gjort.

Du mener med andre ord å si at en tabbe en gang i fylla ikke betyr noe?

• Liker 1
Skrevet

Et sånt type utroskap ville jeg ha ønsket å vite om ja. Hadde det bare vært en tabbe i fylla er jeg mer usikker.

• Liker 2
Skrevet

Et sånt type utroskap ville jeg ha ønsket å vite om ja. Hadde det bare vært en tabbe i fylla er jeg mer usikker.

På dette området lever kvinner og menn på ulike planeter.

Skrevet

er det MIN feil hvis min mann ikke greier å kontrollere seg?

Du skriver at det er trist for barna,vel ,da skulle han ikke gjort det. Det hjelper ikke å late som,når det har skjedd.

Vil du ikke såre dine barn,ikke lyv for dem og ikke bedre moren/faren deres! Herregud

ja,selvfølgelig vil jeg vite det

Anonym poster: 845aedb70932b6745c45f365a1ea46b1

Skrevet

Jeg ville ha visst det uansett. Tabbe eller ikke tabbe - er noen utro, er det noe galt i forholdet ett eller annet sted. Om jeg hadde valgt å beholde ham eller dumpe ham, hadde man bare måttet ta stilling til hvis det skulle skje..

Hvis noen visste noe, uten å si det til meg, ville jeg iallefall blitt skuffet over å bli fratatt muligheten til å velge hvordan jeg skulle ha taklet det.

Om jeg ville ha sagt noe, vet jeg egentlig ikke.. Kanskje jeg er en liten dobbeltmoralist der, men det hadde sikkert kommet an på hvilket forhold jeg hadde til den bedratte, og hvor sikker jeg var på min oppfatning. Skummelt å si noe hvis man ikke er absolutt sikker også..

Skrevet

"Mener altså ikke at han har gjort en tabbe en gang i fylla."

Hva så? Utro er utro. Det kan være grader av svik, men det er utroskap og mer enn nok til at jeg hadde gått uansett.

Jeg er forresten mann, så jeg er vel ikke helt i målgruppen for spørsmålet, men for ordens skyld: Ja, jeg ville ønsket å vite dersom jeg var usikker. Har jeg ingen mistanker er spørsmålet egentlig meningsløst: Klart jeg ville ønsket å vite, men i en slik situasjon kunne jeg aldri tatt stiling til det.

Anonym poster: 4b5e0c815f29309a261e9bd558d0e681

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg er neimen ikke så helt sikker på om jeg hadde ønsket å få vite det gitt.

Om han hadde hatt et lengre forhold så er det stor sannsynlighet for at jeg hadde merket det.....

Derimot er jeg nesten helt sikker på at om han hadde hatt et langvarig forhold, og konkludert med at han heller ville bli hos meg..... Nei, jeg tror ikke jeg ville hatt et brennende ønske om å gå igjennom den skjærsilden og det helvete det ville være å vite....

Tror jeg.....

• Liker 1
Skrevet

Jeg er neimen ikke så helt sikker på om jeg hadde ønsket å få vite det gitt.

Om han hadde hatt et lengre forhold så er det stor sannsynlighet for at jeg hadde merket det.....

Derimot er jeg nesten helt sikker på at om han hadde hatt et langvarig forhold, og konkludert med at han heller ville bli hos meg..... Nei, jeg tror ikke jeg ville hatt et brennende ønske om å gå igjennom den skjærsilden og det helvete det ville være å vite....

Tror jeg.....

Jepp, det er nok som regel bedre å bare begrave hodet i sanden.

Skrevet

Jepp, det er nok som regel bedre å bare begrave hodet i sanden.

Jeg er uenig i at det nødvendigvis blir å begrave hodet i sanden. For min del, hadde kjæresten min vært utro på fylla og i ettertid angret fryktelig på dette og visste med seg selv at det var en tabbe og at det var meg han vil dele livet sitt med, ja da hadde jeg vært innstilt på å kunne tilgi han og fortsette å være sammen med han. Det jeg derimot også vet er at det vil slite veldig psykisk på meg, det å gå rundt å vite/se for seg han intim med en annen og at jeg muligens ikke hadde klart å se forbi akkurat det. Derfor ville jeg nok foretrukket å ikke vite i et sånt tilfelle - så sant det ikke er noe folk rundt meg vet om og det er fare for at jeg hører om det gjennom andre.

• Liker 2
Skrevet

Du mener med andre ord å si at en tabbe en gang i fylla ikke betyr noe?

"Mener altså ikke at han har gjort en tabbe en gang i fylla."

Hva så? Utro er utro. Det kan være grader av svik, men det er utroskap og mer enn nok til at jeg hadde gått uansett.

Anonym poster: 4b5e0c815f29309a261e9bd558d0e681

Nei, mener på ingen måte at "uhell" i fylla er helt uskyldig. Men det var ikke slike tilfeller jeg lurte på. Og for mange vil de situasjonene gi ulike svar...

Skrevet

På dette området lever kvinner og menn på ulike planeter.

Nei, jeg er enig med deg. Jeg hadde ikke tålt en "tabbe" på fylla.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...