Gjest Badebuksa Skrevet 7. februar 2013 #1 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg liker ikke kvinner som prøver å være tøffe. Som skryter av at de har stjålet et brett med boksepepsier, som røyker folk opp i trynet eller som slenger dritt til andre mennesker og tøffer seg. Jeg liker ikke kvinner som prøver å drite ut andre for å hevde seg selv, som kan finne på å slåss med andre kvinner eller menn og så videre. Er det noen av dere her? Dere er ikke tøffe! Bare teite! Og kjipe! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2013 #2 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg liker ikke kvinner som prøver å være tøffe. Som skryter av at de har stjålet et brett med boksepepsier, som røyker folk opp i trynet eller som slenger dritt til andre mennesker og tøffer seg. Jeg liker ikke kvinner som prøver å drite ut andre for å hevde seg selv, som kan finne på å slåss med andre kvinner eller menn og så videre. Er det noen av dere her? Dere er ikke tøffe! Bare teite! Og kjipe! Liker du menn som holder på sånn da? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #3 Del Skrevet 7. februar 2013 sånn er det med alle.. Anonym poster: 288d54f68f510dda4cc8aaa8a8916801 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #4 Del Skrevet 7. februar 2013 Mennesker som holder på slik er idiotiske ja. Anonym poster: 783f2564b672855cb8b26db4409b1bc3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kathen Skrevet 7. februar 2013 #5 Del Skrevet 7. februar 2013 jeg syns ikke noe om det selv,uansett kjønn 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vroom Skrevet 7. februar 2013 #6 Del Skrevet 7. februar 2013 Er enig i det du skriver, men vil legge til at jeg synes det samme om menn med samme trekk. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella21 Skrevet 7. februar 2013 #7 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg kan være ganske "tøff" om jeg blir provosert Åhh, det er deilig å få ut den aggresjonen ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 7. februar 2013 #8 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg møtte en som tøffet seg mot meg, men jeg bare flirte av henne og tidde henne i hjel og snudde ryggen! Gidder ikke slåss! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. februar 2013 #9 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Hvorfor er man tøff når man har stjålet? Den skjønte jeg ikke. Om du har klart å provosere deg på en som ikke tåler det, er det vel din egen skyld at de slenger noe tilbake. Endret 7. februar 2013 av Evilposelos 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 7. februar 2013 #10 Del Skrevet 7. februar 2013 Det har da NADA med 'tøff' å gjøre det du nevner Badebuksa. Å være tøff er å stå for sine egne meninger når 'hele verden' mener du tar feil. Å bufre av for kritikk mot andre. Å ta ansvaret, fullt og helt, selv om det ikke er du som har gjort feilen. Å kjempe for det du selv tror på. Å ofre det som trenges for å oppnå noe du mener er det viktigste av alt. Å være akkurat den du er. Å si 'takk' til mennesker som gir deg ærlige tilbakemeldinger, - og forstå hva de mener og tenke på om du kanskje kan ha godt av å forsøke å endre på noe. Å være tøff er å åpent innrømme at du tok feil i en prestisjesak. De egenskapene du nevner i HI kan samles med ett ord: Dumskap. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 7. februar 2013 #11 Del Skrevet 7. februar 2013 Min personlige max av tøff het er pasifister som nektet å bære våpen under vietnam krigen, men i stede for å stikke av eller sitte i fengsel ble de sanitet, de gikk i jungelen og reddet livet til sine med soldater uten noe å forsvare seg med, og Vietcong og nord vienamserne ga ingen nåde til sanitet, så du kunne bli fanget og torturert eller bare drept. Like vel risikerte de livene sine for sine med soldater. For meg er det tøft, Da er snakk om å stjele pepsi eller røyke folk i ansiktet noe teit. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 7. februar 2013 #12 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg liker ikke kvinner som prøver å være tøffe. Som skryter av at de har stjålet et brett med boksepepsier, som røyker folk opp i trynet eller som slenger dritt til andre mennesker og tøffer seg. Jeg liker ikke kvinner som prøver å drite ut andre for å hevde seg selv, som kan finne på å slåss med andre kvinner eller menn og så videre. Er det noen av dere her? Dere er ikke tøffe! Bare teite! Og kjipe! Det du beskriver er de folka som forveksler å være tøff med å være usympatisk. Det er ikke så mange som liker dem.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 7. februar 2013 #13 Del Skrevet 7. februar 2013 Nei, dt er dere som misforstår. "Tøff" kan bety mye. Det å "tøffe seg" har dere kanskje hørt om? Det å gi uttrykk for at man er en skikkelig plugg? Jeg vil også kalle det en "bitch". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 7. februar 2013 #14 Del Skrevet 7. februar 2013 Kan også kalles "tøff i trusa". Litt sånn som alle rollene Michelle Rodriguez noensinne har spilt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 7. februar 2013 #15 Del Skrevet 7. februar 2013 Kan også kalles "tøff i trusa". Litt sånn som alle rollene Michelle Rodriguez noensinne har spilt Spot on! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #16 Del Skrevet 7. februar 2013 Liker ikke ei som skrøt av å ha begått en handling som kunne ha ført til døden for et annet menneske. Liker IKKE slike mennesker. Anonym poster: ad8c7bd63c06fc40e8ab4bb9913292aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Darthoven Skrevet 7. februar 2013 #17 Del Skrevet 7. februar 2013 Heller ei tøff dame enn ei prektig ei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 8. februar 2013 #18 Del Skrevet 8. februar 2013 Denne formen for tøffhet minner meg om NEMI. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gnækvåg Skrevet 8. februar 2013 #19 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Vet ikke om det er de samme kvinnene op beskriver, men har litt sans for macho kvinner =) Endret 8. februar 2013 av Vanemagi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #20 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg kan tenke meg TS er ganske ung, for slike "tøffe kvinner" som er nevnt i startinnlegget kan umulig være stort eldre enn 15 - 16? Anonym poster: ee85238413d1032d41878176bfa12b66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå