Gå til innhold

Hvor i Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest Surrehodet
Skrevet

Kan man kjøpe dill? Slike butikker hvor man kan kjøpe bordkort ferdige eller med utstyr til å lage.

Er det andre butikker en Panduro og evt hvor?

Takker dere Øslandsboere for svar :blomst:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Dill" er jo alt mellom himmel og jord i tillegg til en urt. ;) Men vil tro de har det du leter etter på http://norwaydesigns.no/ som har butikk på Nationaltheatret.

Anonym poster: a36ec46c36eb2e32bd45bca481166996

Gjest Surrehodet
Skrevet

ååhhhh der skal jeg innom uansett :laugh:

Ser mer etter en butikk som feks selskapsshop.no

Og Panduro dillebutikker. Og Dillurten den smaker ikke godt :opplyser:

Skrevet

ååhhhh der skal jeg innom uansett :laugh:

Ser mer etter en butikk som feks selskapsshop.no

Og Panduro dillebutikker. Og Dillurten den smaker ikke godt :opplyser:

Spørs hva du er ute etter..men de selger mye små charms o.l. på Shangri La, faktisk.

Gjest Surrehodet
Skrevet

Skal vel helst ha pynt til fest, bordkort og småblings til å ha på bordet. Gode ideer til hvordan man presenterer sanger ol.

Takk for tips.

Skrevet

Ah, da falt Shangri La ut av bildet;) Meeen..er en "liten" perlebutikk som jeg vet om, men aner ikke om den ennå er der. Om du tar 12-trikken mot rådhusplassen, og går av på stoppet før rådhusplassen, så er den rett ved stoppet der.

Var hvertfall der for 3-4år sida:)

De hadde all slags perler...fra pittesmå flate til gedigne på 10cm. Verdt en titt.

Skrevet

Tror den butikken Binta Ba sikter til het Perlemor, den lå på Christiania Torv - men jeg kan ikke huske å ha sett den på en stund, så den har nok stengt dørene.

Ellers kan du prøve Perlehuset / Knappehuset nederst i Hegdehaugsveien (fra Slottsparken, gå opp Hegdehaugsveien ett kvartal, Perlehuset ligger rundt hjørnet på høyre hånd).

Ellers er det vel flere av bokhandlene som har en del papirvarer - er ikke ekspert på hvilke som er gode på det, men kanskje noen andre kan tipse.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...