Gjest Surrehodet Skrevet 7. februar 2013 #1 Skrevet 7. februar 2013 Kan man kjøpe dill? Slike butikker hvor man kan kjøpe bordkort ferdige eller med utstyr til å lage. Er det andre butikker en Panduro og evt hvor? Takker dere Øslandsboere for svar
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #2 Skrevet 7. februar 2013 "Dill" er jo alt mellom himmel og jord i tillegg til en urt. Men vil tro de har det du leter etter på http://norwaydesigns.no/ som har butikk på Nationaltheatret. Anonym poster: a36ec46c36eb2e32bd45bca481166996
Gjest Surrehodet Skrevet 7. februar 2013 #3 Skrevet 7. februar 2013 ååhhhh der skal jeg innom uansett Ser mer etter en butikk som feks selskapsshop.no Og Panduro dillebutikker. Og Dillurten den smaker ikke godt
Binta Ba Skrevet 7. februar 2013 #4 Skrevet 7. februar 2013 ååhhhh der skal jeg innom uansett Ser mer etter en butikk som feks selskapsshop.no Og Panduro dillebutikker. Og Dillurten den smaker ikke godt Spørs hva du er ute etter..men de selger mye små charms o.l. på Shangri La, faktisk.
Gjest Surrehodet Skrevet 7. februar 2013 #5 Skrevet 7. februar 2013 Skal vel helst ha pynt til fest, bordkort og småblings til å ha på bordet. Gode ideer til hvordan man presenterer sanger ol. Takk for tips.
Binta Ba Skrevet 7. februar 2013 #6 Skrevet 7. februar 2013 Ah, da falt Shangri La ut av bildet;) Meeen..er en "liten" perlebutikk som jeg vet om, men aner ikke om den ennå er der. Om du tar 12-trikken mot rådhusplassen, og går av på stoppet før rådhusplassen, så er den rett ved stoppet der. Var hvertfall der for 3-4år sida:) De hadde all slags perler...fra pittesmå flate til gedigne på 10cm. Verdt en titt.
lilleGrethe Skrevet 11. februar 2013 #8 Skrevet 11. februar 2013 Tror den butikken Binta Ba sikter til het Perlemor, den lå på Christiania Torv - men jeg kan ikke huske å ha sett den på en stund, så den har nok stengt dørene. Ellers kan du prøve Perlehuset / Knappehuset nederst i Hegdehaugsveien (fra Slottsparken, gå opp Hegdehaugsveien ett kvartal, Perlehuset ligger rundt hjørnet på høyre hånd). Ellers er det vel flere av bokhandlene som har en del papirvarer - er ikke ekspert på hvilke som er gode på det, men kanskje noen andre kan tipse. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå