Gå til innhold

singel og barn.. hvorfor har d seg slik at mannfolk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får hetta når d er barn i bildet? Kan skjønne dem litt, de tenker vel først ansvar osv, og at mye av fritida blir borte.. men det er jo ikke barna de skal date, men meg.. har vært nettdater i ett år, og truffet ett par hyggelige.. mn en etter en har forsvunnet pga quote"er ikke klar for unger".. blir lei mg, ikke bare fordi de faktisk ikke liker meg, men fordi ungene skal ikke være ett hinder.. de er mitt alt. Men om en mann ser d som ett problem så er d hans tap..

Er nok blitt litt bitter.. føler ikke jeg kommer til å finne en mann.. men d er greit. Er lei av nettdating og nå..

Vet ikke helt hva jeg vil frem til med dette innlegget.. men kanskje noen har en solskinns historie og komme med?:)

Anonym poster: 093b8636c9cdc90414a1094152b8ceff

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Det som er mest provoserande er dei som veit heie vegen at du har unge, og fortset datinga, også kjem den "-eg er ikkje klar for unge"- FORBANNA IDIOTAR!

Gjest Svampebob1
Skrevet

Jeg har tidligere vært redd for å ende opp som reservepappa.

Har lett for å bli for omsorgsfull og ta mer ansvar med enn det som er nødvendig.

Er vel en greie jeg trenger å jobbe med hos meg selv.

Kanskje viktig at du får frem akkurat det du sier. Hvis barna dine alt har en pappa, så er det viktig at du sier dette og at du og er klar på at barna er ditt og faren sitt ansvar og ikke din fremtidige kjæreste sitt.

Vet mange menn er redd for dette.. Men jeg kjenner og flere som gjerne dater damer med barn. Både menn som har barn og som ikke har barn. Du må bare nå frem til rett person på rett måte. Siden jeg ikke har løst den gåten selv i forhold til damer, så har ikke jeg svaret på den selv.

Skrevet

Jeg har fortsatt ikke møtt en mann som har rygget vekk når jeg har nevnt barn. Jeg var alenemor på 23 (barnet var 4) da jeg måtte min forlovede, og han er nå verdens beste ste-pappa til min sønn.

Det er ikke lenger så tabu og rart å være alenemor. De fleste ønsker kanskje ikke å bli stepappa, men om de liker dge godt nok så er det ikke ett hinder. :hug:

Anonym poster: 12a61425a5b3d58bb00267d3be897ce3

• Liker 2
Skrevet

Jeg unngår jenter/kvinner som har barn fra før. En grunn, av flere, er at jeg ikke ønsker å være en reservepappa for barn som ikke er mine egne. Jeg har som sagt ikke egne barn fra før, og det første barnet jeg skal ha omsorg for skal være mitt eget barn. Hadde jeg selv hatt barn ville selvfølgelig saken stilt seg HELT annerledes.

• Liker 6
Skrevet

Huff, andre menn sitt avkom... andre menns gener...

• Liker 2
Skrevet

Får hetta når d er barn i bildet? Kan skjønne dem litt, de tenker vel først ansvar osv, og at mye av fritida blir borte.. men det er jo ikke barna de skal date, men meg..

Men du vil vel ha en som tar hele pakken? deg og banra?

Anonym poster: 4ddde29890d21d68fd9ceace16e628f4

• Liker 1
Skrevet

Dette kommer an på aldersgruppe. Men du må vel forstå at de fleste menn under 30 år ikke har lyst til å bli sammen med en kjerring som har pult på seg x antall yngler. Ikke bare viser det dårlig dømmekraft av kvinnen, siden hun ikke klarte å velge seg en ordentlig mann å få unger med, men om man ikke har barn selv vil man selvfølgelig ikke oppfostre avkommet til en annen mann. Kvinner må være mer selektive med hvem de får yngel med og ikke bare ta den første og "beste".

Anonym poster: d48ace931c1656d82a77a5f02ea01b8a

• Liker 2
Skrevet

Du tar feil når du sier at de bare dater deg og ikke barna. Kanskje ikke i begynnelsen men når barna introduseres må nymannen kurtisere dem også, for hvem er vel sammen med noen barna ikke liker?. Det er ikke noe for alle.

Anonym poster: d66276e356240fd9ddb84fa7789e0c6e

• Liker 1
Skrevet

Dette kommer an på aldersgruppe. Men du må vel forstå at de fleste menn under 30 år ikke har lyst til å bli sammen med en kjerring som har pult på seg x antall yngler.

Anonym poster: d48ace931c1656d82a77a5f02ea01b8a

Er snart 40 selv, og vil helst ikke ha ei med barn. Det finnes kvinnfolk i 30-årsalderen som fortsatt ikke har barn, selv om det ikke er så mange av dem.

Om forholdet går skeis, så har man heller ingen rett på å få møte barna når man nå har dannet seg et forhold til dem. Man taper alt.

Skrevet

Jeg har prøvd dette og min erfaring er at det går veldig fint. At det ikke var mitt barn var en tanke som forsvant med tiden, at barnet hadde en annen far viste jeg jo men det var ikke noe jeg tenkte over i det daglige.

Om jeg kommer til og gjøre det igjen er jeg derimot usikker på , ikke fordi jeg har noen problemer med og ta ansvar for et barn som ikke er mitt men fordi det gjør så forbannet vondt den dagen det blir slutt og man er blitt knyttet til barnet. Man mister ikke bare en kjæreste men på en måte et barn også. Et barn man kanskje har hatt et kjempefint forhold til og tatt til seg som sitt eget.

Jeg kunne ikke kreve tid med et barn som ikke var mitt , måtte bare akseptere tapet og gå videre.

Hvordan tror du det føles ? Ikke sikkert alle menn tenker så langt frem men noen gjør kanskje og finner ut at det er en situasjon de ikke vil oppleve.

Anonym poster: 01cbf622c0a9243f49f253d3b7867c0b

• Liker 4
Skrevet

Jeg skjønner du er litt irritert på dette, og ungen din kan sikkert være den mest perfekte ungen i hele verden, MEN mannfolk vil ha veldig mye intimitet i begynnelsen, og det blir veldig vanskelig å oppnå med barn i bildet, la oss si dere skal reise et sted, og barnepappaen ikke kan ta å passe på barnet, da blir barnet enten med eller så må dere skaffe barnepasser, noe som er ekstremt dyrt.

Dere får mye mer begrenset fritid sammen, og menn har det inni hodet sitt at når jenta har unge så blir den veldig mer begrenset.

Skrevet

Single jenter med unger faller -2 i attraktiv skalaen. så hvis du er en 8, så må du finne en fyr som er 6, hvis du er 6 så må du finne en som er 4, kjipt, men utseende er bare første fasen, utrolig mange hyggelige menn som sliter å finne en god kjæreste fordi de ikke har hellet med seg.

Anonym poster: 517b5f3f2415fd9f37c431f7cfa3da8c

• Liker 2
Skrevet

Takk for svar:) ble ikke klokere, men jeg skjønner mannfolkas tankegang.. skal ikke være lett.

Det kommer vel når d kommer..

Men reagerte på d ene svare.. det er Mangen ulike grunner til at en kvinne blir alene med barn.. å si at en dame som er alene har pult rundt å halvveis valgt å være alene selv, er feil å si om alle.. finnes som sagt Mangen grunner, ofte tragiske.. så velg dine ord med omhu og ikke døm før man vet alt:)

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg har tre barn og har ikke opplevd det som noe problem å treffe seriøse menn som vil ha meg. Tror kanskje en del menn bruker barna som en unnskyldning for å ikke være interessert. Det er en "legal" årsak, som er mye lettere å bruke enn å si at man faktisk ikke er interessert.

Samtidig kan jeg godt forstå at noen menn _faktisk_ ikke vil ha en dame med barn fra før. Selv om jeg tror de endrer mening i det øyeblikket drømmedamen dukker opp. ;)

Skrevet

Jeg er kvinne, men det kunne aldri falt meg inn å date noen som har barn. Selv om du ikke mener det har noe med datingen å gjøre, så har det faktisk det. De må møte ungene etterhvert, om ting blir seriøst så blir de jo en del av hverdagen. Man kan ikke gjøre ting når man vil gjøre de, man må passe på at det passer med mor, far, stemor og barn. Det blir en ekstra kabal å legge opp, og det er så utrulig kjipt og kjedelig å måtte forholde seg til.

Hvorfor komplisere ett forhold mer enn høyst nødvendig?

Så venter heller til jeg finner en singel mann uten barn.

Anonym poster: ca8bc3dbb1b46bff524fda31657da6db

• Liker 1
Skrevet

:(

Jeg har tre barn..

Og håper veldig en dag jeg får meg en kjæreste å dele kvelden med. Dele opplevelser med. Og vise kjærlighet til og gi kjærlighet tilbake. Selv om jeg har barn.. Er ikke reservepappa jeg ser etter, ungene har en flott far.

Skrevet

Helt enig med deg myr, er akkurat d jeg og ser etter.. barna mine har også god far.. så ingen reserve pappa jeg heller ser etter..

Hi

Skrevet

Hvilket forhold ser du for deg at din nye kjæreste skal ha til barna ? Man blir jo automatisk involvert i barnas hverdag når man er sammen med noen som har barn og etter en stund vil man føle seg som en slags pappa for de. Og bygge et forhold på at din nye kjæreste egentlig ikke skal være en slags reserve pappa for barna tror jeg vil fungere dårlig i lengden.

Anonym poster: 01cbf622c0a9243f49f253d3b7867c0b

Gjest Snoken-
Skrevet

Nja, det kommer på hva henne er villig til. Da jeg har lyst å ha minst 2 barn selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...