AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #1 Skrevet 7. februar 2013 Jeg lurer på hvordan denne appen fungerer? Er det vært pengene? (tenker da på innkjøp av sko, sensor) Må man ha med seg iphonen på trening for at dette skal fungere, eller holder det med sensoren i skoen? Vil vite hvordan den fungerer og hva dere som har brukt den synes om den. Anonym poster: c118469088e428d90fce5003c2731e38
Wonderbitch Skrevet 7. februar 2013 #2 Skrevet 7. februar 2013 Tenker du på nike+ running? Man kan bruke appen uten annet utstyr og utstyret uten appen, men jeg synes det var verdt pengene å investere i chip og sportswatch:-) man får litt ekstra motivasjon.. Men i første omgang kunne du jo bare prøve ut appen?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #3 Skrevet 7. februar 2013 Helt ærlig så vet jeg ikke helt hva det er jeg tenker på er egentlig ganske forvirret, virker som det er så mye forskjellig greier til dette. Klokke, fuelarmbånd, chip ja ... Men jeg skal bruke dette til løping ja Hvis jeg har kun appen, hva måler den da? Måler den distanse, km/t, kcal. Hva gjør så chippen og klokken? Anonym poster: c118469088e428d90fce5003c2731e38
Gjest Solsmil Skrevet 7. februar 2013 #4 Skrevet 7. februar 2013 Jeg har både appen og klokken. Jeg brukte appen litt før, men har nå skaffet meg klokken og er suuuuperfornøyd. Det er den beste treningsinvesteringen jeg har gjort noen sinne. Anyways: både klokken og appen kan brukes ute uten ekstrautstyr, da de da måler avstand og sånt via GPS. Inne på tredemølle må du ha chip. Jeg fikk chippen med klokken da, og kjøpte sånn greie for å feste den oppå skoen fra humac (siden jeg ikke bruker nike sko). Den synes jeg funker kjempebra og er skikkelig motiverende når jeg løper inne. Har da ikke prøvd den sammen med appen, men tror det er litt det samme, bortsett fra att klokken egner seg mer for trening. Jeg har også pulsbeltet (tror dette funker til appen?) og det er også ganske motiverende (synes jeg). Beklager eventuelle skrivefeil, jeg skriver fra iphone
Gjest Solsmil Skrevet 7. februar 2013 #5 Skrevet 7. februar 2013 For å oppsummere: hvis du kun bruker appen, så funker det kun ute. For å løpe på tredemølle, trenger du chip. Pulsbeltet er heller ikke nødvendig, men gjør utregning av kaloriforbruk mer nøyaktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå