j23 Skrevet 7. februar 2013 #1 Skrevet 7. februar 2013 Hei! Vurderer å klippe pannelugg. Er veldig usikker, men litt lei av å ha hele håret (nesten) like langt. Tenker det er søtt med lugg, også er det jo bare å sette den bak i ei spenne de dagene man er lei. Er det noen av dere som vet om noen frisører i Trondheim som er flinke på å klippe lugg? Ikke bare klippe håret kort rett av i pannen, men å se hva som faktisk kler ansiktet og resten av håret. Å vet noen hva det koster å bare klippe opp lugg? (Gjerne navn på salong hvis dere vet noe om priser). Så altså, to spørsmål. Hva koster det å bare klippe lugg? Og tips om gode frisører? Håper noen vet noe av dette:)
fresia Skrevet 7. februar 2013 #2 Skrevet 7. februar 2013 jeg har pannelugg og det pleier å koste rundt 80-100 kr å bare klippe luggen, men da har man ofte lugg fra før som har blitt for lang og må stusses o.l. da jeg fikk lugg sist klippet jeg også resten av håret. de fleste frisører som har vært det noen bør være gode på å klippe lugg. jeg har i allefall ikke opplevd noen som ikke er det enda men nå som jeg har en lugg jeg er fornøyd med, har jeg gått til innkjøp av en frisørsaks og stusser luggen min selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå