Gjest tekopp Skrevet 7. februar 2013 #1 Skrevet 7. februar 2013 Elsker han uendelig mye, det er han jeg kan se for meg å være med når vi er gammel og grå.Men jeg elsker absolutt ikke livet han kan ''tilby''. Altså jeg elsker han, men ikke situasjonen hans. Hva ville du gjort? Har du opplevd noe som passer under min beskrivelse?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #2 Skrevet 7. februar 2013 Det kommer helt ann på hva du mener med å tilby. Er det rus? Uførhet? Arbeidsledig? Hybel? Damevenner? MC-gjeng? Osv. Noe av det kan man leve med/finne kompromisser, andre ting kan man ikke. Anonym poster: 436bd71434e2e355965d1c648bb32375 1
Rubies_ Skrevet 7. februar 2013 #3 Skrevet 7. februar 2013 Du burde utdype litt mer. Dette handler om penger, sant?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #4 Skrevet 7. februar 2013 Da elsker du han ikke. Du elsker illusjonen. Du må elske HELE han, det inkluderer personligheten og livet han lever. Gjør han en tjeneste å la han gå. Han fortjener en som elsker han akkurat slik han er! Anonym poster: 35e88181b66af86f1bbd9d459416b13e 3
Wonders Skrevet 7. februar 2013 #5 Skrevet 7. februar 2013 Mennesker forandrer seg ikke, så du har ikke sjans der. Men man kan utvikle seg, bli bedre mennesker. Er det usunt er det ikke noe å ta vare på. Si hva du ser for deg, sett ord på det itl han, så sier han hva han tenker. Der ligger svaret ditt. Kan han se fremover? VIl han? Eller er han impulsiv og korttenkt?
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2013 #6 Skrevet 7. februar 2013 Husk at noen bare ikke vil ha det bra. De snylter på andres godhet og kjærlighet så de skal slippe å ta ansvar for eget liv. Er det ikke deg, er det noen andre. Noen gjør hva som helst for å alltid være uansvarlig. Det er de samme som bruker deg som trygg base mens de utforsker forelskelser med andre. De samme som alltid bortforklarer oppførselen sin. De samme som alltid er usikre, så de kan gjøre som de vil og ikke trenger å ta ansvar.
Steinar40 Skrevet 7. februar 2013 #7 Skrevet 7. februar 2013 Hva han kan "tilby" er spørsmålet her, ja. Umulig å svare noe før man vet hva TS egentlig mener. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå