minienthe Skrevet 7. februar 2013 #1 Skrevet 7. februar 2013 har sett et par av disse veskene rundt om men aldri fått surret meg til å spørre hvem som produserer de. noen her som vet ?
Trude.lutt Skrevet 20. februar 2013 #4 Skrevet 20. februar 2013 (endret) Jeg fant mine på ebay, mange vesker med dødningskalle der. jeg har fire forskjellige....) Endret 20. februar 2013 av Trude.lutt
Pene sko... Skrevet 20. februar 2013 #5 Skrevet 20. februar 2013 (endret) Jeg ville gamblet på Marc Jacobs eller Givenchy. Men Givenchy vet jeg har flere plagg med hodeskaller på. Endret 20. februar 2013 av Pene sko...
Adhara Skrevet 20. februar 2013 #7 Skrevet 20. februar 2013 Jeg ville gamblet på Marc Jacobs eller Givenchy. Givenchy vet jeg har flere plagg med hodeskaller på. Tror ikke MJ har hodeskallevesker. Vet han har med svaler på,da.
Pene sko... Skrevet 20. februar 2013 #8 Skrevet 20. februar 2013 (endret) Du finner ikke bilde å vise oss da? Sitter på ipaden og har problemer med å laste opp bilder fra Google. Søk Givenchy skull purse eller Givenchy skull bag. Edit: Så ikke ut som de hadde bagger eller vesker med hodeskaller på fra Givenchy likevel. De har bare skjerf, t-skjorter og armbånd ser det ut til. : / Endret 20. februar 2013 av Pene sko... 1
Fashionistaen Skrevet 20. februar 2013 #9 Skrevet 20. februar 2013 Jeg tar en wild guess og sier Alexander McQueen! Du kan jo spørre på The purse forum om du har et bilde. Legge igjen et bilde av vesken i den tråden der de hjelper folk å finne ut hva slags modell det er (kommer ikke på hva den heter atm dessverre..)
minienthe Skrevet 21. februar 2013 Forfatter #10 Skrevet 21. februar 2013 har dessverre ikke bilde. prøvde å søke på alexander mcqueen og givenchy men fant ikke den rette der. det er en stor handlenettstil skinnsak (tote ?), tipper 40*30 i størrelse minst og den har et stort hodeskalletrykk på den ene siden i enten krystall eller metallnagler. ellers helt ren i stilen uten spenner og annet dilldall. ligner litt på det samme skalletrykket jeg har sett på ymse gensere rundt om i det siste.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #11 Skrevet 21. februar 2013 Jeg tror jeg vet hvilke vesker du mener. Både PeneSko og Fashionistaen sikter altfor høyt mtp merke. Om det er de jeg tenker på, så er det ikke en dyr designerveske. Jeg har en brun tote i skinn, med en hodeskalle i krystaller på hele den ene siden. Den kostet litt over 1000 kr. Problemet er at jeg finner ikke ut hva slags merke det er. Det står ikke noe på den, som jeg kan finne. Jeg har prøvd å Google, uten å bli noe klokere. Det nærmeste jeg kommer er en fra Gessy: Den ligner litt på min, men ikke helt. Min er høyere (typisk tote), har ikke glidlåser og selve skallen er finere. Men det er noe av det samme, så du kan se om det er helt feil. Om jeg var deg, så ville jeg ha sett i klesbutikker. Ikke de typiske kjedene, men mindre butikker, med dameklær i en medium prisklasse. Det var i en slik butikk jeg kjøpte min (jeg tror butikken het Oui clothing eller noe), og jeg har sett samme vesketype i flere slike butikker. Jeg tror det er samme (ukjente) merke som min, bare nyere modeller. Anonym poster: 97f479b97c5683afe6d866834e0ac882
Pene sko... Skrevet 21. februar 2013 #12 Skrevet 21. februar 2013 Jeg tror jeg fant merket. Det heter Thomas Wylde. Check it out.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #13 Skrevet 21. februar 2013 Det kan hende Thomas Wylde er merket TS leter etter, men det er ikke de verkene jeg har sett. Jeg tror ikke så mange går rundt med hodeskallevesker til mange tusen. Anonym poster: 97f479b97c5683afe6d866834e0ac882
minienthe Skrevet 21. februar 2013 Forfatter #14 Skrevet 21. februar 2013 Jeg tror jeg vet hvilke vesker du mener. Både PeneSko og Fashionistaen sikter altfor høyt mtp merke. Om det er de jeg tenker på, så er det ikke en dyr designerveske. Jeg har en brun tote i skinn, med en hodeskalle i krystaller på hele den ene siden. Den kostet litt over 1000 kr. Problemet er at jeg finner ikke ut hva slags merke det er. Det står ikke noe på den, som jeg kan finne. Jeg har prøvd å Google, uten å bli noe klokere. Det nærmeste jeg kommer er en fra Gessy: *snip* Den ligner litt på min, men ikke helt. Min er høyere (typisk tote), har ikke glidlåser og selve skallen er finere. Men det er noe av det samme, så du kan se om det er helt feil. Om jeg var deg, så ville jeg ha sett i klesbutikker. Ikke de typiske kjedene, men mindre butikker, med dameklær i en medium prisklasse. Det var i en slik butikk jeg kjøpte min (jeg tror butikken het Oui clothing eller noe), og jeg har sett samme vesketype i flere slike butikker. Jeg tror det er samme (ukjente) merke som min, bare nyere modeller. Anonym poster: 97f479b97c5683afe6d866834e0ac882 den der ser omtrent prikk lik ut bortsett fra glidelåsene og fargen ja, da skal jeg snoke litt rundt i butikker jeg ellers aldri er innom. takk for hjelp alle
Strikkedilla Skrevet 22. februar 2013 #15 Skrevet 22. februar 2013 CPH lime i København har en sånn veske du beskriver, Google det og se om det er den. Fant den bare på Facebook :-)
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2013 #16 Skrevet 23. februar 2013 så faktisk på en istad på www.superkul.no bare søk " veske" nr 2-3 er noe lignenes og noen jeg synes ser bedre ut lengre ned Anonym poster: 83fb132e589c9ef13ede25f705f26127
minienthe Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #17 Skrevet 23. februar 2013 CPH lime i København har en sånn veske du beskriver, Google det og se om det er den. Fant den bare på Facebook :-) der var det noe ja, synd jeg ikke skal til køben snart så faktisk på en istad på www.superkul.no bare søk " veske" nr 2-3 er noe lignenes og noen jeg synes ser bedre ut lengre ned Anonym poster: 83fb132e589c9ef13ede25f705f26127 de hadde bare de overkill små festveskene som jeg fant ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå