Gjest Thea Skrevet 7. februar 2013 #1 Skrevet 7. februar 2013 Jeg merket her en dag at en kollega har begynt å være mer "rundt" meg, kommer dit jeg er, går dit jeg går og reiser seg samtidig om jeg skal gå. Da vi var på siste møte som varte en laang dag, satte han seg hele tiden rett over meg, enten det var rundt møtebordet eller middagsbordet eller i samlinga. Selv om en annen kollega satt sammen med han og "hang" endel på han den dagen og de hadde en artig og køddet tone, kunne jeg merke at han lente seg fra henne, og rettet oppmerksomheten mot meg ofte..i form av snakk og blikk. Blikkene våre møttes ofte og jeg måtte mange ganger se vekk for det ble litt for mye.. Jeg kan være ganske rett fram, men på møtet trakk jeg meg litt tilbake og merket at han da ble enda mer oppmerksom på meg. Jeg "føler" at han ser endel på meg, både når jeg snakker med andre og han. Ofte møtes blikkene våre, og vi holder blikkontakten lenge. Jeg ser han speiler kroppspråket mitt og i det siste har han begynt å bruke " mine" ord, dvs ting jeg sier om noe på jobb. Vi snakker noe sammen,mest om jobb, men i det siste har han spurt litt forsiktig om min bakgrunn og hva jeg gjør. Han har sendt noe sms utenom jobb, men med jobbrelaterte ting som hvordan det gikk på jobb den dagen ol.. Når han skriver sms er det mesten alltid et smil etter hver setning og i en sms fra han er det alltid 3-4 smileys. Kollegaen min er kjekk og snill han, men jeg skjønner ikke helt hva greia hans er..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå