AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #1 Skrevet 7. februar 2013 Hei! For et par år siden la jeg merke til at mange jenter brukte korsettaktige topper på byen, gjerne over jeans e.l. Akkurat dette synes jeg ikke var noe for meg, men lurer på om det finnes korsettkjoler som er fine som gå-på-byen-klær? På ebay o.l fant jeg mest det jeg vil kalle strippekostymer, og det jeg er på jakt etter skal helst ikke vise riktig så mye hud. Kan gjerne være uten ermer, men helst ha stropper, og kan nå midt på låret, men ikke kortere enn det. Noen som har sett dette noe sted? Håper på tips Anonym poster: 988c42ae7997de8c673fba5c2f77c9c3
Noir Skrevet 7. februar 2013 #2 Skrevet 7. februar 2013 (endret) Hvis du er ute etter noe ala burlesque, så er jo det laget nettopp for at man skal kle det av seg. Prøv andre søkeord, så kanskje du får bedre treff. Men husk også at korsett er et undertøysplagg da. The Fairy Gothmother har en del, du kan jo ta en titt hos dem: http://www.fairygothmother.co.uk Jeg synes det kan være ganske fint med bare et pencilskjørt i lignende stoff som korsettet, slik som dette: Jeg har en del skjørt jeg bruker sammen med korsetter kjøpt i vanlige kjedebutikker, så det går an å finne der også, egentlig bare å prøve seg frem. Korsett med stropper er ikke noe problem å finne, men vil fraråde deg å kjøpe det fra Ebay. Kjøp fra en forhandler du kan være sikker på at fører kvalitetskorsetter. Hele poenget med et korsett er timeglassmidjen, for å oppnå den trenger du et korsett med tykke stålspiler. Billigkorsetter kan godt gi deg timelassfigur de første gangene du bruker de, men er spilene av plast eller for tynne vil de ikke holde formen, og bøye seg. Skal du ha noe som varer bør du altså investere litt i det. Kan selv anbefale the Fairy Gothmother som jeg linket til over her, og Vollers: http://www.vollers-corsets.com Edit: Husk å måle deg og finn riktig størrelse! Et korsett skal være 4-5 inches mindre enn der midjen din er smalest. Endret 7. februar 2013 av Noir
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #3 Skrevet 7. februar 2013 Mulig Manillusion kan ha noe. De fører en del av standard goth/alternativ/fetish greier. Samme med Dresscode. Anonym poster: e226a04f0fc3cfe4cb05ad39375a7b51
Gjest Lille-pus Skrevet 7. februar 2013 #4 Skrevet 7. februar 2013 Butikker som fører highclass retro kan tenkes å ha. Merk at de skikkelige korsettene er håndsydde. Noe som betyr at de under ingen omstendigheter er spesielt billige. Jeg vil anbefale å ta en tur innom Manillusion først, for å både prøve og å finne riktig størrelse. Om de ikke har akkurat det du er ute etter, de tar nødvendigvis ikke inn alle modeller og alle størrelser, - så sender jeg deg hit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå