HanneB Skrevet 18. mars 2004 #1 Del Skrevet 18. mars 2004 på sidene til Røyken kirke. Hvilket programm må jeg ha for å høre de ???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 19. mars 2004 #2 Del Skrevet 19. mars 2004 Litt usikker...Men tror siden dems er litt ustabil, for jeg har hørt musikken der en gang, og en annen funka det ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 19. mars 2004 #3 Del Skrevet 19. mars 2004 Du må ha Real Player for å høre musikken der. Real Player må du betale for, selv om du visstnok kan laste ned en gratis versjon på websidene deres. Vet ikke helt hvor gratis det er, når man først må punche inn navn, epostadresse, telefonnummer OG kredittkortnummer for å få lov til å laste ned noe gratis... Anyway, jeg fikk installert det på annet vis, men neimenn om jeg fikk hørt noen sanger der. Og da ble jeg rimelig skuffa, siden det var mange sanger der jeg ville høre litt på. Burde egengtlig mailet dem og fortelle at det ikke fungerer så bra. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 20. mars 2004 #4 Del Skrevet 20. mars 2004 Da tror jeg du har gjort noe feil..For du skal ikke taste inn kredittkortnummer eller noe annet for å laste det ned. Men, linkene på sidene til Røyken fungerer ikke lenger. Serveren de peker til har skiftet navn, og det virker som musikken ikke ligger der lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elina Skrevet 20. mars 2004 #5 Del Skrevet 20. mars 2004 Siden er litt ustabil, ja.. Har prøvd å gå inn der flere ganger uten å få hørt på noen av sangene.. Nå derimot fikk jeg det til! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 20. mars 2004 #6 Del Skrevet 20. mars 2004 Siden er litt ustabil' date=' ja.. Har prøvd å gå inn der flere ganger uten å få hørt på noen av sangene.. Nå derimot fikk jeg det til! :-?[/quote'] Fikk du hørt stykkene nå? Jeg fikk den samme feilmeldingen som jeg alltid har fått jeg..Hvilken link gikk du inn på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip'n Skrevet 20. mars 2004 #7 Del Skrevet 20. mars 2004 HER (under musikkvalget) kan man høre de flestemusikkstykker som blir brukt som inn- og utmarsj i norske kirker. Håper dette hjeler deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 20. mars 2004 #8 Del Skrevet 20. mars 2004 Takk, men jeg har vært der...Liker sidene til Røyken så godt..Og nå fikk jeg det til å fungere igjen heldigvis :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå