Lilje:) Skrevet 7. februar 2013 #1 Skrevet 7. februar 2013 Jeg har en del ujevnheter i huden, mye aknearr hvor en del av dem er groper og huller i huden. Spesielt i pannen, men også på kinnene. Tenkte en god primer kunne hjelpe på dette området, og jevne ut litt. Skjønner at den ikke kan fjerne arrene jeg har, men jeg vil ha en så jevn hud som mulig. Og tenker at en primer også vil gjøre at foundationen vil sitte penere. Har dere noen tips til meg? Trenger ikke en typisk mattende primer. Heller en som gir litt glød og fuktighet. Har normal hudtype. Takk for tips!
Gjest martefjarte Skrevet 7. februar 2013 #2 Skrevet 7. februar 2013 Jeg bruker bareMinerals sin Primetime Oil Control og syns den er veldig bra. Men så er det kanskje ikke fet hud du sliter med? Jeg vet at de har en annen variant som også er god, også hører jeg mye bra om Smashbox
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #3 Skrevet 7. februar 2013 Smashbox sin er veldig bra, den originale. Så har de i flere forskjellige nyanser, for forskjellige hudtyper. Ganske du kan ta den grønne, som illuminerer rødhet, som f.eks arr Jeg har også hørt Arbonne Cosmetics makeup primer visstnok skal være et mirakel, spesielt for eldre hud som har mye rynker og dermed mye som må "fylles" opp, sånn som du nevner angående arr så kan dette kanskje være det beste. Anonym poster: d138c15819912ef0da043e99b0ed8989
MarianneHaa Skrevet 7. februar 2013 #4 Skrevet 7. februar 2013 Mine to favorittprimere er Smashbox sin, den originale. Den andre som jeg elsker er fra The Balm, er ikke hjemme nå, så kan ikke sjekke hva den heter. Den er hvertfall rosa-oransj på pakken! Smashbox sin holder huden min mattere over dagen, og får foundationen til å sitte heelt til jeg legger meg. Samme med The Balm sin, bare den ikke er fullt så mattende. Greier ikke å velge mellom de to. Om de hjelper å jevne ut arr aner jeg ikke, for sliter ikke med det samme. Men de får garantert huden til å bli jevnere, og sitte lengre, og som hjelper foundationen på plass, så har tro på at de kan hjelpe deg også.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #5 Skrevet 7. februar 2013 Smashbox sin er veldig bra, den originale. Så har de i flere forskjellige nyanser, for forskjellige hudtyper. Ganske du kan ta den grønne, som illuminerer rødhet, som f.eks arr Jeg har også hørt Arbonne Cosmetics makeup primer visstnok skal være et mirakel, spesielt for eldre hud som har mye rynker og dermed mye som må "fylles" opp, sånn som du nevner angående arr så kan dette kanskje være det beste. Anonym poster: d138c15819912ef0da043e99b0ed8989 Hva heter den originale da? Eller heter den bare det? tenker å prøve denne.. kan man kjøpe over nett ett sted? Anonym poster: 8e4b001339493bde9566a4da16cfc2bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå