Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2013 #1 Skrevet 6. februar 2013 For et par år siden møtte jeg en helt fantastisk mann. Alt mellom oss stemte fra første stund, full klaff for første gang i hele mitt liv. Den dynamikken som oppstod mellom oss tror jeg nesten hadde vært grunnlag for en livstid sammen, og da er jeg klar over at jeg høres veldig romantisk ut, men det å møte han fikk meg til å tro på det uforklarlige i kjærlighet. Kunne ha gjort hva som helst for å bli sammen med han. Situasjonen da var helt umulig, men jeg har alltid hatt et håp om at han skulle komme tilbake i livet mitt på et vis. Selv om han sikkert har det fint med kjæresten. Håpet han skulle ønske mer. Jeg vet ikke hva de har, men jeg vet han er typen til å "velge å vanne gresset hjemme", selv hvis han hadde erfart at gresset hadde vært grønnere på den andre siden. Fikk akkurat vite at han skal gifte seg om et par måneder. Skulle bare ønske det var med meg... Håper mer enn noe jeg får en mulighet hvis det skulle bli en runde nr 2. Har noen erfaring med at mirakler skjer?
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #2 Skrevet 6. februar 2013 Åh så kjipt, jeg ble nesten nysgjerrig på hvorfor det var så umulig den gang? Synn å bare vente, du skulle ha tatt initiativet selv..Du kan jo alltids ta kontakt, men det hjelper vel ikke om han i utgangspunktet aldri har vært interessert? Han har jo valgt å gifte seg med noen for en grunn... Anonym poster: c731135f5f2cb475a6b44f4f41363386
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå