AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #1 Skrevet 6. februar 2013 Sambo er i forsvaret, og har mer eller mindre ignorert meg hele dagen. jeg skrev jeg var skuffet, og at jeg var lei av å alltid krangle på sms og diskutere. han er veldig konfliksky, og jeg skrev " må si jeg ble veldig skuffa nå, du trenger ikke komme hjem til helgen om vi bare skal krangle" han svarer med "fy faen, ikke snakk til meg mer. natta" hva skal det bety ? er det over ? eller svarer han i sinne? han har skrudd av tlf og lagt seg... har vært sammen snart et og et halvt år. Anonym poster: 226de0a2c2d1311706cd6d39504b1532
Gjest Grasjur Skrevet 6. februar 2013 #2 Skrevet 6. februar 2013 Ignorert i hele dag?... Er ikke han i militæret? Kanskje han har vært opptatt? 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #3 Skrevet 6. februar 2013 jeg vet han har vært opptatt, men når han har svart har det vært kort og kjedelig. jeg gir utrykk for at jeg blir irritert, og da blir han enda mer irritert, også startet diskusjonen om at vi må kunne snakke normalt sammen og han må ta seg litt tid til meg også her hjemme. det eskalerte veldig. skal jeg ta det med en klype salt eller faktisk forvente at han dumper meg??? Anonym poster: 226de0a2c2d1311706cd6d39504b1532
Havbris Skrevet 6. februar 2013 #4 Skrevet 6. februar 2013 Førstegangstjeneste? Er han ikke da opptatt det meste av dagen uten tilgand til mobilen? Eller er du så kranglete at han ikke orker å svare? 1
Sinner Skrevet 6. februar 2013 #5 Skrevet 6. februar 2013 Du sier jo at du vet han har vært opptatt? Da svarer man gjerne kort og "kjedelig", Tenk på at han faktisk tar seg tid til å svare når han er opptatt, ikke alle som gjør det. Jeg gjør det ikke, hvis det ikke er noe veldig viktig da. 1
Havbris Skrevet 6. februar 2013 #6 Skrevet 6. februar 2013 jeg vet han har vært opptatt, men når han har svart har det vært kort og kjedelig. jeg gir utrykk for at jeg blir irritert, og da blir han enda mer irritert, også startet diskusjonen om at vi må kunne snakke normalt sammen og han må ta seg litt tid til meg også her hjemme. det eskalerte veldig. skal jeg ta det med en klype salt eller faktisk forvente at han dumper meg??? Anonym poster: 226de0a2c2d1311706cd6d39504b1532 HVis han er opptatt så svarer han kort og kjedelig uten smileys etc. Hvis du kverrulerer på dette og skal ha de "store" samtalene på det tidspunktet så bommer du. Han kan ikke bruke tid på deg hvis han er opptatt fordi han er i forsvaret. Kanskje derfor han ble sinna? 1
Tibbie Skrevet 6. februar 2013 #7 Skrevet 6. februar 2013 Det hørtes ut som om han var veldig irritert, og han svarte i sinne. Det går sikkert en del sinte tanker gjennom hodet hans nå. Men det betyr ikke at han tenker å dumpe deg! Men om dere krangler så mye hele tiden, passer dere da så bra sammen? Kanskje det bare er best å gjøre det slutt? Om du ikke vil det, syns jeg du skal sende han en melding å si du er glad i han og at du hater kranglingen Da "sletter" han sine sinte tanker når han leser den i morgen. Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #8 Skrevet 6. februar 2013 Full støtte til ham her. I militæret får en ikke anledning til å bruke all verdens tid med mobilen, og at han svarer kort og kjedelig har antagelig med tid å gjøre. Jeg husker selv hvordan jeg når det var mulig stakk lynraskt innom for å sende en melding til dama, og da er det mye mulig den manglet en smiley her og en kjærlighetserklæring der. Det viktigste er vel uansett at han faktisk gidder å strekke seg såpass langt at han sender deg meldinger. Dette er ikke som en vanlig jobb, der du i verste fall får beskjed om å slutte å fikle med mobilen. Han velger ikke selv når han kan sende deg meldinger i løpet av dagen. Når han piskes opp grytidlig, får kjeft av en eller annen to år eldre jypling, drar seg gjennom en fysisk tung dag og endelig får slappe av - og likevel sender flere meldinger med deg - da betyr det at han er veldig glad i deg. Og at du bør forstå at han allerede gjør mer enn du kan forvente. Anonym poster: 18fce6ae4ad1ecb85ff01489acaa99d2 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #9 Skrevet 6. februar 2013 Han så på en serie mens vi sendte sms, det skal sies...... Vi har snakket mye og skypet hver dag nesten etter at han dro, derfor tar jeg det litt tungt at det ble en slik helomvendig i dag. Men takker for svar. Han var nok bare trett og irritert. Skrev mld at jeg ikke mente det jeg sa, og at jeg ville han skulle være her hele tiden. Du over, vi krangler ikke mye, men vi har noen ganger diskusjoner om det å være litt søte på sms når man har tid osv Anonym poster: 226de0a2c2d1311706cd6d39504b1532
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #10 Skrevet 6. februar 2013 han sier han ikke er den klissete typen, mens jeg mener man burde gjøre litt slike ting når man er så langt borte fra hverandre. Anonym poster: 226de0a2c2d1311706cd6d39504b1532
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #11 Skrevet 6. februar 2013 Jeg er samme som skrev kl. 00.01: Når det er sagt, er du overhodet ikke alene om å reagere som du gjør, så det er ikke ment som kjeft eller noe slikt. Jeg husker dama ble sur fordi jeg brukte for få happy smileys minutter etter jeg hadde blitt beskutt i Afghanistan, så dette er hverken unikt eller verst Ta det uansett fra en som har både hatt kjæreste mens han var i miltæret og kjent hundrevis av andre i samme situasjon: At han svarer deg flere ganger i løpet av en dag er mer enn de fleste kjærester får, og han mener definitivt ikke å ignorere deg. Han styrer bare ikke hverdagen sin selv der inne. Du skal se han blir happy når han kommer hjem til deg Anonym poster: 18fce6ae4ad1ecb85ff01489acaa99d2
Gjest anonym Skrevet 6. februar 2013 #12 Skrevet 6. februar 2013 Heisann. Har en type som jobber offshore og dermed kan bli borte i opptil 4 uker i slengen. Ergo så er der ikke alltid like enkelt å ha like god kontakt med han. Derimot så krangler vi aldri, for kommunikasjonen oss imellom er vekdig bra. Noen rigger finnes det tlf, så da blir det noen kjape samtaler, ellers litt facebook og mailer. Tipset mitt er å prøve å maile hverandre, for da skriver han når han har tid og mulighet. Mange gutter synes det er lettere å skrive, enn å sms. Pga på en sms sp blir det så avstumpet mange ganger og vedkommende på andre siden i verstefall misforstår. Håper dere uansett finner en grei løsning, men ikke overanalyser det som ble skrevet. Kan være han bare var stresset og hadde en dårlig dag.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #13 Skrevet 6. februar 2013 min kjæreste jobber 5-6 uker vekke om gangen.. Når han er vekke unngår vi alt av krangler, og jeg tenker alltid om det kommer opp noe "dette tar jeg med han når han kommer hjem". Det er så utrolig lett å missforstå hverandre skriftlig eller på telefon. Ikke minst er det vanskeligere å komme over en skikkelig krangel om man ikke kan se hverandre. Han jobber 12 timers skift hver dag, noen dager er det relativt rolig, noen dager er det hektisk. Jeg kan gjerne sende han en mld tidlig på dagen, men skjønner raskt på svar om det er en travel dag. Og om det er det, så sender jeg ikke noe mer. Da tenker jeg at han tar kontakt når han er ferdig for dagen. Noen dager etter vakt får jeg bare "jeg er sliten, jeg går å legger meg med en gang".. Det er 100% greit for meg. Jeg vil heller at han skal synes det er koselig t å snakke med meg, ikke føle det er en plikt på noen som helst måte. Men det skal sies at han meste parten av tiden gir meg mye oppmerksomhet og sender klissete mlder når han er vekkreist, så er vel kanskje derfor jeg takler de stille dagene bra. Vi sender dessuten nesten bare på facebook, lettere å sende lengre, ikke sms pregete meldinger der, føler vi i hvertfall Jeg vet min kjæreste hadde takler dårlig om jeg hadde blitt sur en dag fordi han svarte kort og lite. Sånn er det jo bare innimellom når de er vekkreist og opptatt. Skjer det hver dag kan man heller reagere, men innimellom? helt vanlig. Anonym poster: 1f30bef62741cf1322bfb81cc616ee53
Gjest Morteno Skrevet 8. februar 2013 #15 Skrevet 8. februar 2013 Var selv i førstegangstjenesten og hadde tilgang til mobil stort sett hele tiden. Alle i troppen min som hadde kjæreste slo enten opp med dem eller var utro med jenter på leiren.. Så.. Håper det ordner seg for deg, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå