Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tristessa
Skrevet

Er lei av Tigi nå, og så fort jeg får brukt opp det jeg har stående, vil jeg prøve noe nytt. :klør i fingre: Har pønsket på både Resistance-serien til Kerastase eller All Soft fra Redken. Har fra før av All Soft Heavy Cream, og liker den godt, da. Men hva er egentlig best? Hvilken sjampo inneholder minst av uheldige ingredienser?

Gjest Étoile
Skrevet

Kerastase er best!

Synes jeg da... Har vært generelt misfornøyd med shampoene jeg har prøvd fra Redken (men har ikke prøvd all soft) og fornøyd med alt jeg har prøvd fra Kerastase. Resistance-serien synes jeg er helt suveren, spesielt Anti-usure balsamen, den tror jeg ikke jeg kan leve uten nå :ler:.

Dersom du føner håret burde du prøve lait nutri-sculpt, beskytter håret mot varme, men ikke noe kliss og ikke noe hold, bare blankt og mykt hår.

Gjest Ethereal
Skrevet

Enig med Étoile... Jeg bruker Redken Extreme for tiden, men synes haaraet blir tungt og matt av den. Kerastase Resistance og Sebastian er MYE bedre.

Gjest Étoile
Skrevet

Urgh ja, Redken Extreme er det verste jeg noen sinne har vært borti. Define må nesten være bedre. Extreme er proppfullt av silikoner som gjør håret megaheavy, fett og matt. Kastet halve flasken jeg...

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har akkurat begynt med dem :evil: og lurer paa hva jeg skal gjoere. Vurderer kjoep av Sebastian Volume Boost hos frisoeren rett ved der jeg bor (men naa er jeg i Tyskland fram til mandag).

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg har ikke prøvd så mange av shampooene og balsamene til Redken, der holder jeg meg til Kerastase nutritive og derma calm, men elsker hårkuren i all soft-serien til Redken. Altså, ja takk begge deler :)

Skrevet

Kjøpte meg All Soft serien og er fornøyd med kuren (heavy cream) men ikke med shampoen og balsamen... Hadde So long shampoen tidligere og den var veldig bra - har brukt den som er beregnet på sol og sport og er veldig fornøyd med den og

Husker ikke hva jeg har brukt av Kerastase-produkter men de har vært veldig bra!

Skrevet

Jeg bruker Kerastace Resistance-serien nå, men tror jeg kommer til å gå tilbake til Redken Extreme igjen. Effekten på håret mitt er temmelig lik. Resistance gjør muligens håret noe blankere, men hodebunnen min tålte bedre Extreme.

Ingen av dem tynger ned håret mitt. Det blir noe glattere, men det føler jeg også er meningen i og med at det skal hjelpe for mitt tørre og slitte hår!

Gjest Tristessa
Skrevet

Kerastase kommer best ut altså? Er dog nysgjerrig på All Soft, er så fornøyd med hårkuren. Dere som bruker All Soft - gjør den håret fort fett og tungt? Har langt og tjukt hår som jeg ikke makter å vaske hver eneste dag, det har for øvrig ikke tørt hår noe godt av heller...

Skrevet

jeg hadde all soft men det gjorde mitt lange hår veldig fort fett. Frisøren sa den var helt feil for min hårtype, jeg trengte en volumshampo sa hun, siden jeg har så fint hår.

Kjøpte sebastians volumshampo som er helt okei.

Skrevet

Jeg bruker all soft og er kjempefornøyd. Mitt hår blir ikke tungt.

Håret mitt er veldig tykt, og har tendenser til å bli tørt.

Gjest Xavia
Skrevet

Kerastase er desidert den beste for meg!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har tykt halvlangt hår ,og bruker all soft. Synes ikke det tynger håret i det heletattt.

Gjest Tristessa
Skrevet

Hmm... Ser at folk med fint hår sliter med all soft. Jeg heller egentlig så mye mot Redken, jeg. Elsker hårkuren, synes den lukter helt kjempegodt og gir masse fukt. Har ganske tjukt hår med tjukke hårstrå, til tider veldig grove og knasete å ta i. Mmm... Jeg bikker litt over snart, jeg.

Gjest Ethereal
Skrevet

Du burde kanskje prøve Kerastases Oleo-Relax (eller noe slikt, den orange serien). Den er beregnet for å glatte ned brusete hår.

Gjest Tristessa
Skrevet

Har fundert mer på Resistance, egentlig. Frizz er ikke hovedproblemet, mer at håret er tørt og knasete på enkelte deler, merkelig nok. Har forhørt meg litt rundt, og de fleste jeg har snakket med har sagt at silikoner i sjampo egentlig ikke er et problem, så lenge en bruker claryfying-sjampo (kommer ikke på et godt norsk navn) en gang i uken eller så.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg liker Resistance. Hvis silikoner ikke er et problem, er Sebastian Laminates knallbra (men dyrt), men lukt før du kjøper...

Gjest Tristessa
Skrevet

Har bestilt All Soft nå... Svakt menneske! Så får jeg se hva jeg synes, men jeg har som sagt forhørt meg litt, og det virker som om jeg skulle ha rett hårtype for All Soft (tjukke, til tider grove hårstrå og veldig tykt hår). Hvis ikke får jeg satse på Kerastase neste gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...