Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mann som har forlovet meg med samboeren min. Vi har bodd sammen i 8 måneder. Eneklte ganger blir jeg såret og skuffet over oppførselen hennes. Lurer noen ganger på om det kan være noen psykisk diagnose på hun.

Vi kan ha det kjempekoselig. Så går hun på do, kjøkken, soverom eller et annet sted. Da hun kommer tilbake er hun i en helt annen sinnstemning. Hun kritiserer alt jeg ikke har gjort som hun mener jeg burde ha gjort, selv om det er hun som skal gjøre det. F. eks. mate katten, rense kattekassen og lignende. Jeg tar det ofte, men da får jeg aldri noen takk. Når hun klager på en ting ramser hun opp en lang rekke. Selv om vi har avtalt å ta ting høflig med hverandre. Jeg kan med hånden på hjerte si at det ikke er mye jeg har ugjort.l Hun gjør det til noe stort.

Spør jeg om det er noe galt blir hun sur og spør hvorfor noe skal være galt med hevet stemme. Jeg orker ikke å ta en krangel og lar hun være i fred. Ignorerer hun til vi legger oss. Da ender det med at hun kommer krypende utpå natten. PÅ morningen sier hun alltid. Du ble jammen meg sint i går.

Slike hendelser oppstår et par ganger i uken. Utenom dette har vi ikke noen problemer.

Jeg er nå daglig inne på tanken om det er noen idé og gifte seg med hun. Vi tror og håper begge på et liv sammen, men utifra hvordan hun plutselig skifter stemning blir jeg såret og usikker. Enkelte ganger har jeg lyst til å bare reise for å se om hun kommer krypende. Men tror det er dette hun ønsker. Følelsen av å krangle. Jeg har vokst opp med krangling og dette er ikke tema i mitt hjem!

Er dette vanlig? Overdriver jeg? Er det ikke mulig å unngå krangler? Det jeg reagerer på er hennes plutselige endring.

Anonym poster: 9ab6380130f25d13bc51425845c8cbb9

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

du bør iallefall jobba med å laga overskrift til innleggja dine!

Skrevet

Du burde snakke med henne. Fortell henne at du ikke forstår disse plutselige humørendringene, og at du er i tvil om forholdet pga dette.

Kanskje hun skjerper seg. Men mest sannsynlig vil hun bli verre i det øyeblikket hun har spist av bryllupskaken.

Skrevet

Bra overskrift, ja! :-D

Jeg blir stressa bare av å lese innlegget ditt. Jeg takler ikke sånn. De fleste kan nok ikke unngå krangler, men et par ganger i uken allerede?

Anonym poster: 5c2d8de9e7fa8642f8658eb6973e664d

Skrevet

Ta en alvorsprat med henne! Jeg hadde ikke orket å leve med en sånn en, hadde grenset til psykisk terror i min bok. Ikke gift deg med henne før dette er løst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...