AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #1 Skrevet 6. februar 2013 Når jeg krøller håret, så forsvinner de etter maks 2 timer. Sprayer, og lar de kjøle ned en etter en etterhvert som jeg krøller. Krøller ganske store seksjoner da, i og med at jeg liker store krøller. Har ikke fint/glatt/tynt hår, så det er ikke der det ligger. Har naturlig mye fall og (stygge) krøller i håret, og når jeg retter det (noe jeg alltid gjør) så holder det seg rett i opptil flere dager. Kan det ha noe med krølltangen å gjøre? Får jo fint resultat, men de forsvinner bare. Er en billig krølltang jeg har brukt, 199,- eller noe på elkjøp, mens rettetangen jeg bruker er GHD. Noen har som anelse om jeg gjør noe feil, eller om det rett og slett er krølltangen sin skyld? Anonym poster: 829640853a9a0ec76433165196264683
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #2 Skrevet 6. februar 2013 Er bare sånn at det ikke går med noen. Men har du prøvd å sove om natta med hårruller for eksempel Slik at du setter i hårrullene når du har vått hår? Finnes en del klipp på youtube om det Anonym poster: 715bdc03e02a3c661a3f5fef6fbd53f7
Gjest NozMonster Skrevet 6. februar 2013 #3 Skrevet 6. februar 2013 Krølltanga har mye å si ja! Invester heller i en bedre! Bruk Curl-up produkter Del inn håret og start nederst med å krølle det- ikke ta for store seksjoner om gangen! Da er det bedre å heller ha en krølltang med større omkrets!
2shy Skrevet 6. februar 2013 #4 Skrevet 6. februar 2013 Krølltanga har mye å si! Jeg har superglatt hår, så hvis jeg bruker vanlig krølltang glir det ut etter 2 timer uansett hvor mye styling jeg bruker. Nå bruker jeg denne http://www.makestyle.no/Krolltang-Gorgeous-Curl-Wand, og krøllene holder seg utrolig bra. Jeg har knotet litt og brent meg litt på fingrene i begynnelsen med denne type tang, men det er bare litt øvelse så går det bra
Armitage Skrevet 6. februar 2013 #5 Skrevet 6. februar 2013 (endret) Når jeg krøller håret, så forsvinner de etter maks 2 timer. Sprayer, og lar de kjøle ned en etter en etterhvert som jeg krøller. Krøller ganske store seksjoner da, i og med at jeg liker store krøller. Har ikke fint/glatt/tynt hår, så det er ikke der det ligger. Har naturlig mye fall og (stygge) krøller i håret, og når jeg retter det (noe jeg alltid gjør) så holder det seg rett i opptil flere dager. Kan det ha noe med krølltangen å gjøre? Får jo fint resultat, men de forsvinner bare. Er en billig krølltang jeg har brukt, 199,- eller noe på elkjøp, mens rettetangen jeg bruker er GHD. Noen har som anelse om jeg gjør noe feil, eller om det rett og slett er krølltangen sin skyld? Anonym poster: 829640853a9a0ec76433165196264683 Her er noen tips. 1. Bruk shampoo og balsam for krøllete hår. Disse produktene inneholder stoffer som gir håret mer spenst og hold. Noe som hjelper veldig om man vil holde på krøll. 2. Ha en mousse eller et annet produkt som gir hold og stivelse i håndkletørket hår. Å ha i produkter før man krøller hjelper enormt. Føn det tørt. Nå kan du krølle. 3. Når du krøller håret så klyp opp krøllene inntil hodebunnen inntil de kjølner. Da får du mer spenst i krøllene og krøllen får tid til å stivne. Hvis man har langt hår så opplever man ofte at håret tynger ned krøllen og den mister formen før den har sjangs til å kjølne. Eks. 4. Spray med en tørrspray som gir godt hold etterpå. NB. Ikke bruk jern som overstiger 185grader. Det skader håret og kan ødelegge keratinet i håret permanent. Bruk også varmebeskyttende produkter som beskytter håret. Endret 6. februar 2013 av Armitage
Wonders Skrevet 7. februar 2013 #6 Skrevet 7. februar 2013 (endret) jeg tar i skum først, så tørker jeg det med hårføner så krøller jeg i vei. Varmt jern er det aller viktigste. Halv varmt gir null hold! Endret 7. februar 2013 av Wonders
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå