Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2002 #1 Del Skrevet 3. juni 2002 hei! noen som kunne tenke seg å hjelpe meg litt?jeg er av de mange "heldige"utvalgte til å ha fransk eksamen snart og har da hele pensum i 2.klasse å lese på! dette er vanskelig, og jeg må nesten innrømme at jeg ikke alltid har vært tilstede. men dette kan jeg jo bare takke med selv for! men lurer på om det er noen som kan noe om politikken i frankrike? om de politiske partiene? hvilke partier i norge som er like de franske! og hvilke partier i norge som ligger på venster og hvem som ligger på høyre siden? og ikke minst hvordan franske valget gikk for seg,hvem vant? håper noen har litt anelse og kan trå til med litt hjelp! på forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2002 #2 Del Skrevet 4. juni 2002 ja takk for alle svar !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 4. juni 2002 #3 Del Skrevet 4. juni 2002 Du har da vel bøker?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 4. juni 2002 #4 Del Skrevet 4. juni 2002 Tja, eg har studert fransk, men politikken er det dårleg med, du! Chirac vann i allefall valet no sist, med nød og neppe. Ein som heiter Le Pen var nær ved å vinne, han er høgre-ekstremist og ønsker ein streng politikk mot innvandring. Innvandring er eit stort problem i Frankrike, der er veldig mange innvandrarar fra tidlgare franske koloniar som Marokko og spesielt Algerie, og mange franskmenn har fått nok av innvandrarar som lagar trøbbel og "snyltar".12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 4. juni 2002 #5 Del Skrevet 4. juni 2002 Beklager å måtte si det anonym, men hvis du må kommer her for å få hjelp og klager på manglende svar, er det ikke oss brukere det er noe problem med, heller dine arbeidsvaner. Har selv gode karakterer, og den eneste grunnen til at jeg har dem er fordi jeg kan jobbe systematisk og får lett kontrollen på ting. Så det å be om sympati fordi du har sløvet vekk fransktimene dine er i mine øyne det samme som å skyte seg selv i leggen. Beklager hvis jeg virker streng nå, men det er tross alt din eksamen, ikke KG brukernes. Jeg kunne sikkert fortalt deg et og annet om fransk politikk, men velger å la være fordi jeg ikke vil at late mennesker skal snylte på det jeg kan. Er lei av at unge på min alder ikke kan ta ansvar for at de ikke lærer noe. Hadde du ikke kunnet noe og vært bestemt på å lære det selv, hadde jeg rost deg, men når du skal ha oss til å ordne din eksamensbesvarelse kan jeg ikke si noe annet enn grow up!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2002 #6 Del Skrevet 4. juni 2002 å beklager lily at jeg virkelig støtet deg! men må jeg få lov til å si at jeg sitter med 5 sider forann meg med fransk poltikk stoff! og at eksamen gikk forykende bra!til tross for at jeg ikke snyltet på deg! jeg tok på meg arbeidet, selvfølgelig! sitter ikke å venter på å få et svar her inne,ser jo selv hvor lang tid det tok! og emd sånne somd eg var det jo ikke mye hjelp å hente! dessuten er det ikke derfor vi har noe som heter kvinnegudiden da? jo for at vi kan få hjelp og råd dersom det skulle være noe...bare spør jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 5. juni 2002 #7 Del Skrevet 5. juni 2002 Nå ler jeg godt! Tenk å bli så fornærmet fordi ingen kan gjøre rede for fransk politikk sånn på stående fot! Det er tross alt ikke sånn de fleste går rundt og tenker på til det daglige. Dessuten: Noe kan man vel, men siden du skulle bruke det til en eksamen, må man jo være HELT sikker på at det man sier er korrekt, det er jo ingen som ønsker å villede deg. Så fint at det gikk bra på eksamen! Og synd jeg ikke så innlegget før nå, jeg kunne kanskje ha kommet med et par tips...men ikke uten å ha sjekket bøkene mine først (selv om jeg har 40 vekttall i norsk- og internasjonal politikk kan jeg ikke hoste opp kunnskapene sånn uten videre). Og takk for at du ga meg en god latter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leslie Skrevet 5. juni 2002 #8 Del Skrevet 5. juni 2002 leste et innlegg her inne,hvor jeg leste at en (kristian tror jeg det var) at kg kun har blitt til et sted hvor man hetser hvearandre... og det ser jeg jo betydelig godt at man gjør i dette tilfellet! hvordan er det dere behandler mennesker som kommer med spm??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå