Gå til innhold

Hva er det som skjer her, egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er problemet mitt:

jeg har en kamerat som er en del eldre enn meg, og som jeg tror ser på meg som litt "kid". Jeg har visst hvem han er siden jeg var 17, men vi har først nylig hatt en del kontakt. Han er i midten av 30-åra mens jeg er nesten ti år yngre. Vi er tre stykker som henger sammen, og han andre og jeg har hatt en greie.

Vi har vært på fylla en del, og i det siste har vi vært på nach sammen, siste gang nå forrige helg. Rett før jul var alle tre på nach hos meg, og han fyren jeg har hold litt på med stakk. Så jeg og "problemet mitt" endte opp med å rote og han sov over uten at noe mer skjedde. Morgen etter lå han og holdt rundt meg og tafsa før han stod opp og spiste frokost med meg. Etter det smsa vi litt.

Uka etter endte vi på nach hos ham. Jeg var sliten og ville legge meg og da sier han høyt at jeg skal ligge inne hos ham. Og det samme skjer igjen, tafsing og hyggelig prat, men ikke noe mer.

Så svarer han ikke på meldinger, og jeg tenkte at det ikke var noe mer. Denne helga var vi ute sammen igjen og han endte på nach hos meg. Jeg tror jeg var litt masete og klengete, men han satt og holdt rundt meg og strøyk på meg. Og så samme opplegg igjen.

Spørsmålet er rett og slett hva dette betyr og hva jeg bør gjøre. Jeg tror jeg liker ham, jeg tenker på ham nesten hele tida, men alt som skjer er litt klåing i fylla. Er han bare totalt uinteressert eller er det det at han ser på meg som for ung? Og hvorfor denne klåinga og så stopper han???

Innspill???

Anonym poster: 197a417ff21b1bdb43e05433202d6aff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mulig han ikke er interessert i noe mer. Jeg vil ikke tro at aldersforskjell skal være en stor problem hvis du personer er interessert i hverandre.

Anonym poster: b391d4cd2172b079c6a15236861dfa0e

• Liker 1
Skrevet

Hva med å ta initiativ til noe som ikke involverer fyll og tafsing, men en hyggelig aften eller dag for bare dere to? Ta en kaffe og snakke om vanlige ting, ikke fylleprat osv. Da merker du nok lettere om du faktisk liker han, og hva han føler om deg :)

• Liker 3
Gjest winston
Skrevet

Hva med kompisen deres som du holder på med også? Kan jo være dette stopper ham litt..

Gjest Darthoven
Skrevet

Det som skjer her, egentlig, er at dere har kommet i puberteten.

• Liker 5
Skrevet

Hei, det var jeg som laga denne tråden. Og ja, jeg veit at jeg oppfører meg som en tenåring, og begynner å bli bekymra for om det er sånn fordi jeg har falt for denne fyren. Og situasjonen er litt fucka, jeg har jo holdt på med kameraten hans, men der er det ikke noen følelser.

Og det er sikkert et godt råd å finne på noe uten alkohol, men i så fall trenger jeg tips til å få det til uten at det blir kleint. Jeg tenker at hvis jeg sender en melding og sier hei, skal vi finne på noe så blir det så tydelig, og det vil jeg ikke i tilfelle han ikke liker meg på den måten.

Altså råd om hvordan jeg kan vise at det ikke er noe mer mellom meg og han fyren jeg holdt på med og i tillegg finne på noe med denne fyren uten at det blir for "vil du gå på date med meg" setter jeg stor pris på!

Anonym poster: 197a417ff21b1bdb43e05433202d6aff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...