Gå til innhold

Kvinner, deres mening angående menn og deres klær på date.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvinner, hva synes dere er fint for en mann å ha på seg når det kommer til dates? Tenker da kafe, middag/resturant, o.l

Har ikke hatt en date på...kan ikke huske sist. tenkte på å ha på meg kneppskjorte, blazer, jeans eller chinos.

Noe ala(Eller blir det overkill for en første date?):

tweed-blazer-white-chinos1.jpg

40a807906f2c11e283e622000a1fb86d_7.jpg

287584fe6f3b11e2bd8822000a9d0df8_7.jpg

Anonym poster: 764e5a1fd95df7e96afbcf1e98818a14

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drit fint! Var kanskje litt toppen den øverste? Spør du meg så er det fineste en gutt kan bruke sløyfe, skjorte og bukseseler, orgasme! :wow:

• Liker 3
Skrevet (endret)

Antrekkene er jo veldig pene, men dessverre vil flere damer synes at det er litt overkill med mindre det er tale om en date på en finere restaurant. Dessverre...

Om jeg var en dame hadde jeg falt pladask.

Blazer er ganske formelt, men er nivået under dress i formalitet. Under den tradisjonelle blazeren finner vi tweedjakken. En pen og uformell tweedjakke med moderne snitt kunne jeg brukt, MEN, selv her vil flere synes at det blir for mye. Det du da står igjen med er skjorte, genser og chinos eller jeans + en pen jakke og noen pene sko. Trist nok vil flere selv her synes and et blir for fint. Tragisk egentlig.

Edit: Uten slips eller sløyfe blir det enda litt mindre formelt, men en blazer eller tweedjakke uten disse blir ikke helt gjennomført, imo. Slips eller sløyfe hører med syns jeg, i hvert fall når du i tillegg har PS og brystblomst.

Endret av Pene sko...
  • Liker 3
Skrevet

Kommer jo helt an på daten det da. Fin restaurant - pene klær ,, bowling/kino/kaffe/o.l - hverdagsklær.

Jeg foretrekker at han er seg selv , kler seg som han pleier ,og ikke kler seg som en han ikke er.

Er dette antrekk du pleier å ha på deg , skal du selvfølgelig gå med de . Man vil gjøre et godt inntrykk , ikke et feil inntrykk ;)

Lykke til på date !

• Liker 2
Skrevet (endret)

kan kanskje være litt for glatt? jeg liker litt røffere stil men smak og behag. Daniel craig er kul

Link

Endret av Sulosi
  • Liker 2
Skrevet

ah, det var veldig fine klær, jeg hadde sikkert smeltet :) Jeg synes f.eks jeans og skjorte er greit til date. Jeg liker at menn gjør en liten innsats i hvertfall :) Jeg tenker mye over klærne kjæresten min går med, heldigvis er han flink til å kle seg, som oftest :P

• Liker 1
Skrevet

Dateklær = pen olabukse med skjorte eller pen genser.

Det er nøytralt, og du skremmer ingen.

Anonym poster: 03ce8adab0206302fd1bfaa8929da82b

• Liker 2
Skrevet

Dateklær = pen olabukse med skjorte eller pen genser.

Det er nøytralt, og du skremmer ingen.

Anonym poster: 03ce8adab0206302fd1bfaa8929da82b

Signerer den :)

Med han jeg dater nå, tenkte jeg at måten han ville være kledd på ville avsløre litt hvem han er. Så om han hadde overdrevet eller ikke hadde gjort nok, ville jeg nok ha konkludert noe om dettte.

Det er selvfølgelig veldig viktig å være ren, og at klærne ikke har flekker, men også at du føler deg vel i dem. Hvis ikke, føles det

Det var i hvertfall det jeg tenkte før jeg traff ham.

Men da han kom (jeg var der 2 minutter før ham), likte jeg så godt det jeg så, og da vi snakket likte jeg så godt det mennesket han var, at hvordan han var kledd ikke ville ha spilt noen rolle som helst.Men det er fordi jeg likte ham spesielt godt fra de første minuttene, også.

Anonym poster: 2baf4143c0d6ed6e9d02b02f186884ca

• Liker 1
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet (endret)

Jeg liker avslappet stil, hvis han har Harry klær er det bare til å forandre klesstilen om man ev. skulle bli sammen.

Egentlig liker jeg menn som ikke er så bevisste på klesstilen sin, det er noe med dem, de virker forfengelige, noe jeg egentlig synes er litt turn off. Søsteren min har kledd opp sin bomsekjæreste gjennom fire år, og han liker det. Han er veldig selvstendig på sndre arenaer i livet. Nå er neste prosjektet hennes å kle opp pappa. Lol. Og pappa liker det faktisk! Han føler seg mer vel. Tror mange menn undervurderer effekten av å ta seg godt ut. Søsteren min kler meg også opp til tider siden jeg ikke bryr meg så mye om klær, kunne ønske jeg brydde meg mer, men det er så kjedelig. Det er mer av plikt at jeg kler meg anstendig, ikke fordi jeg har så innmari lyst. Har jo ikke lyst til å bli negativt oppfattet på bakgrunn av at jeg går med litt for utvasket bukse, eller en flekkete jakke. He he.

Endret av Valiumsjunkie
Skrevet

Jeg hadde blitt meget imponert hvis han jeg datet dukket opp i slike klær til middagsdate. :) Men det er viktig at det er en del av deg og din stil.

Anonym poster: 842d864ae91795b407eda40f43e7ab25

• Liker 1
Skrevet

Leter etter nye bukser og whatnot til en date. Ikke date 1, men i oppstarten et sted :)

Finner bare utvaska bukser eller bukser med masse krams på, noe jeg ikke syns er så pent.

Buksene til Craig var kule, men tenkte en litt lysere eller mørkere farge

Forslag til klær og hvor finne?

Anonym poster: 025d175823fbf97b9293d9fa31aef90c

Skrevet

Se etter litt mer stabile merker, som Levis. De har mange forskjellige vasker på jeansene sine.

Anonym poster: 842d864ae91795b407eda40f43e7ab25

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir mo i knærne av den stilen, i hvert fall. Mye bra og ikke verst priset på Massimo Dutti i Hegdehaugsveien.

Anonym poster: 73327e766849863dae5e6a1083a17b53

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir mo i knærne av den stilen, i hvert fall. Mye bra og ikke verst priset på Massimo Dutti i Hegdehaugsveien.

Skrevet

Hvilken stil var det? :) den første til ts eller craig?

Gjest Mandalas
Skrevet

Jeg har bare vært på en date, og da hadde vi heldigvis skrevet om klesstil før vi møttes. Han kom i svart t-skjorte og jeans, jeg hadde ganske alminnelige hverdagsklær jeg også. Jeg har en laidback stil, og hadde nok syns det var noe overkill med antrekkene i ts. Kanskje mest fordi jeg hadde følt meg veldig upynta og dum ;)

Skrevet

Jeg liker ikke beige. Han må gjerne ha blazer, skjorte og chinos, men ikke beige/hvit bukse. Forøvrig liker jeg en mann med god stil.:

• Liker 1
Skrevet

Om du hadde kledd deg slik TS hadde jeg nok blitt nokså mo i knærne. Absolutt ikke overkill IMO, men den brystblomsten kan du holde deg unna, så samt du ikke er en del av den italienske menswear mafiaen som ser bra ut i absolutt alt de trer på kroppen...

Når det er sagt vet jeg ikke om jeg er den riktige personen til å svare på om hvorvidt dette er allment "godkjent" som et første date antrekk, da vedkommende tross alt har gått med høye heler, trench, bluser og skjørt daglig siden ungdomsskolealder og er over gjennomsnittet jålete. Endel av mine venninner tror jeg hadde blitt litt skremt og for å være sikker kan du jo tone ned antrekket litt ved å ta bort bow tie og PS f.eks. Du kan jo også tenke litt på hvordan jenten du skal på date med er, om hun er litt jålete akkurat som meg, bryr hun seg neppe ;)

Når det er sagt, aldri aldri kle deg som Daniel Craig på det bildet, der ser han ut som en vandrende reklame fra Jack & Jones, men noen liker vel slikt også...

Jeg regner btw med at Massimo Dutti hører til den stilen som TS liker :)

Anonym poster: 46198ff5485b4fef5bd93dd0eedd4094

• Liker 2
Skrevet

Fiiint! Deilig å se det finnes gutter som klarer å velge ut sånne klær :)

• Liker 2
Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg synes det er helt greit med sånne klær på date. Kanskje fordi det kler meg, hehe. (Jeg går som oftes i kjole eller skjørt.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...