Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jenny_87
Skrevet

Hei alle sammen. Har et problem som jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre med. Det har seg sånn at jeg og typen krangler hele tiden, om ting som jeg synes er helt unødvendige. Virker som han liker å legge opp til å krangle med meg, ved å hele tiden måtte prate om ting som jeg synes er unødvendige. Dette fører til at jeg blir lei meg, og usikker,og lett blir veldig sint. Da blir han sint på meg, og sier at det er vanlig å kunne prate sånn i et forhold. Men for meg er det ikke nødvendig å prate om sånne ting hele tiden. Men når han legger opp til dette, så sier han at det er min skyld, og gir meg dårlig samvittighet. Føler ikke engang at det er min skyld :( Han dropper også å kontakte meg etterpå, og får meg til å ha det vondt. Han sier jeg må forstå at han har det vondt, og at jeg er en egoist som ikke bryr meg om han.

Vet ikke lengere hva jeg skal gjøre. Noen som har tips å komme med? eller som har opplevd noe lignende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er sånne ting som du syns er helt unødvendig?

Gjest Jenny_87
Skrevet

Med dette mener jeg ting som vi har snakket om flere ganger før, og har blitt enige om. Ting som har med fortid å gjøre. Klarer ikke å se poenget i å dra opp fortid hele tiden. Skal man ikke heller fokusere på fremtiden?

Skrevet

Med dette mener jeg ting som vi har snakket om flere ganger før, og har blitt enige om. Ting som har med fortid å gjøre. Klarer ikke å se poenget i å dra opp fortid hele tiden. Skal man ikke heller fokusere på fremtiden?

Grunnen til at han tar opp disse tingene er fordi han ikke er ferdig med dem.

Skrevet

Han er tydeligvis ikke ferdig med det, og det hjelper ikke at han ikke får snakket ut om det.

Anonym poster: 183effa15f71bc2ba966b352b9af7831

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...