Gå til innhold

Unghund som plutselig tisser inne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en unhund på ca 9 mnd, som plutselig har begynt å tisse inne. Han har aldri hatt noen "uhell" før, fra han ble stueren (ca 12 uker).

Det ble tydelig for ca. en måned siden at han var kommet i puperteten, og de siste to ukene har han hatt flere uhell inne i huset.

Det skjer ofte mens han gjør helt vanlige ting (som å leke med en leke, tygge på et ben, etc).

Når det skjer løfter jeg han opp (så godt det lar seg gjøre pga størrelse), bærer/leder han inn i gangen, setter på halsbånd så går vi ut. Når han er ute tisser han litt til, så går vi inn. Han søker selv mot inngangsdøra, hvilket han normalt ikke gjør om vi har vært på tur (når vi har gått tur er han ikke motvillig, men han går ikke uoppfordret mot inngangsdøra).

Det er ingen rutineendringer, vi går de samme turene på samme tidspunkt som vi har gjort i månedsvis.

Noen som vet hva det kan være?

Anonym poster: 86f8d001791364281f8f410c9f9fcb5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, kan det være en urinveisinfeksjon? Kan ikke helt tenke meg noen annen grunn for å begynne å tisse inne igjen, det er ikke markering heller? Jeg ville vurdert en tur til dyrlegen! Min er litt eldre enn din, men har ikke att noen tydelig "pubertet". Hun har vært husren siden hun ble husren, og er alltid lydig og flink.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...