Gjest Moonshadow Skrevet 18. mars 2004 #1 Skrevet 18. mars 2004 Jeg bleika håret mitt i dag. Måtte gjøre det selv fordi jeg ikke har råd til frisør om dagen... Det ble GULT :-? Noen som har noen tips...?? Bør jeg prøve en bleiking til?
Barbie Skrevet 18. mars 2004 #2 Skrevet 18. mars 2004 Satt du for lenge da? Ingen råd å gi deg, bare kom til å tenke på Solo-reklamen: Gult er kult!
Gjest Moonshadow Skrevet 18. mars 2004 #3 Skrevet 18. mars 2004 Satt du for lenge da? Ingen råd å gi deg, bare kom til å tenke på Solo-reklamen: Gult er kult! Joda.. Gult kan være kult det... bare ikke på hodet Tror heller jeg satt litt for kort..hm.. får kanskje prøve en til og om det ikke blir bra så blir det svart
-ida- Skrevet 18. mars 2004 #4 Skrevet 18. mars 2004 det blir ofte bedre og mer naturlig når man har fått vasket håret noen ganger. Om du var mørk i utgangspunktet må du nok ta en runde til!
Gjest Moonshadow Skrevet 18. mars 2004 #5 Skrevet 18. mars 2004 Var mørk blond da... Tror jeg tar en runde til :-) Takk for svar :-)
Ylajali Skrevet 18. mars 2004 #6 Skrevet 18. mars 2004 Jeg har en fantastisk ide! Kjøp deg Fudge paintbox, Whiter shade of pale. Det er lilla hårfarge som fjerner gult i bleket hår. Og etter det kan du bruke en lilla shampo og balsam, feks Loreal serie expert shine blonde. Og så får du kjøpt alt det der på LF da.
Gjest Cuddly Skrevet 19. mars 2004 #7 Skrevet 19. mars 2004 Og når krisen er over har du brukt så mye penger at du like godt kunne gått til frisøren i utgangspunktet
Ylajali Skrevet 19. mars 2004 #8 Skrevet 19. mars 2004 Vel, Fargen får du for under hundrelappen, og shampoen og balsam bør man ha uansett når man har bleket/stripet hår, hvis ikke blir håret veldig fort gult.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå