spørsmålstegnet Skrevet 6. februar 2013 #1 Skrevet 6. februar 2013 Har du hatt sex med ex-kjæresten til en god venn eller venninne av deg? Er dette et forbudt område, eller er det helt greit når bestevennen/venninna har blitt dumpa eller gjort det slutt? Hvis du har sex med exen, gjør dere det i hemmelighet, er det noe du innrømmer, eller er det ikke noe problem? Hvis det er en hemmelighet, hvordan er ståa?
Kjempeliten Skrevet 6. februar 2013 #2 Skrevet 6. februar 2013 har ikke gjort det selv, men venninna mi har hatt sex med min ex. To ganger faktisk. Første gangen ikke så lenge etter vi slo opp. En ex er en ex. Man eier han ikke etterpå.
Gjest anonym Skrevet 6. februar 2013 #3 Skrevet 6. februar 2013 har ikke gjort det selv, men venninna mi har hatt sex med min ex. To ganger faktisk. Første gangen ikke så lenge etter vi slo opp. En ex er en ex. Man eier han ikke etterpå. Huff, synes sånt er TRIST! Forteller litt om tida vi lever i...Alle tar så lett på ting, sex, forhold... Hvis jeg skulle prøvd meg på en ex til ei venninne, måtte det ha vært noe virkelig SERIØST! Hadde aldri bare hatt sex sånn et par ganger...er ei grense for meg der. Synes egentlig det er forbudt.
Gjest Blomst83 Skrevet 6. februar 2013 #4 Skrevet 6. februar 2013 Ja man eier ikke en eks som det blir nevnt her,men alikevel er exen til en venninne et "forbudt område" i mitt hodet.
Neket Skrevet 6. februar 2013 #5 Skrevet 6. februar 2013 Ja man eier ikke en eks som det blir nevnt her,men alikevel er exen til en venninne et "forbudt område" i mitt hodet. Mitt og!! Samt mine eksers kompiser, slektninger etc.
Kjempeliten Skrevet 6. februar 2013 #6 Skrevet 6. februar 2013 Huff, synes sånt er TRIST! Forteller litt om tida vi lever i...Alle tar så lett på ting, sex, forhold... Hvis jeg skulle prøvd meg på en ex til ei venninne, måtte det ha vært noe virkelig SERIØST! Hadde aldri bare hatt sex sånn et par ganger...er ei grense for meg der. Synes egentlig det er forbudt. folk er nå forskjellige:) følelsene var over uansett. Jeg syns synd på min ex/venninner om jeg skal drive å bestemme hvem de får ligge med og ikke 1
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2013 #7 Skrevet 6. februar 2013 Forbudt område. Særlig hvis han har vært ufin mot henne eller hun ikke er over han. Jeg blir ikke engang venner med folk som har vært ufine mot mine venner. Langt mindre ligger med de. Det hjelper ikke hvordan de får meg til å føle meg. Følelser er bare følelser. Lojalitet og vennskap er mye viktigere enn flyktige følelser og svik som potensielt kan ødelegge en persons tillit til andre i flere år fremover.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2013 #8 Skrevet 6. februar 2013 folk er nå forskjellige:) følelsene var over uansett. Jeg syns synd på min ex/venninner om jeg skal drive å bestemme hvem de får ligge med og ikke Er ikke sikkert følelsene var over? Enn hvis du hadde blitt behandlet skikkelig stygt av en kjæreste, er det da også greit om venninnene dine ligger med han?
Gjest Anonym Skrevet 6. februar 2013 #9 Skrevet 6. februar 2013 Du "synes synd på dine venninner om du skal få bestemme hvem de skal ligge med eller ikke"...Ja, skikkelig kjipt hvis de ikke får ligge med eksen din , ikke sant? Folk idag har ingen grenser lenger, jiiises... Jeg har ikke lyst til å ligge med eksene til mine venninner. Hvorfor ? Fordi jeg har RESPEKT for venninnene mine og det de hadde!!!
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #10 Skrevet 6. februar 2013 Jeg har hatt sex med bestekameraten til eksen flere gange. Jeg var sammen med eksen i mange år. Ikke noe jeg angrer i det hele tatt da denne mannen er unik. Anonym poster: f92d3aabb5e7cbd652498e1b789e8e33
Gjest Anonym Skrevet 6. februar 2013 #11 Skrevet 6. februar 2013 Du "synes synd på dine venninner om du skal få bestemme hvem de skal ligge med eller ikke"...Ja, skikkelig kjipt hvis de ikke får ligge med eksen din , ikke sant? Folk idag har ingen grenser lenger, jiiises... Jeg har ikke lyst til å ligge med eksene til mine venninner. Hvorfor ? Fordi jeg har RESPEKT for venninnene mine og det de hadde!!! Var svar til kjempeliten.
Rights Skrevet 6. februar 2013 #12 Skrevet 6. februar 2013 Jeg holder meg langt vekke fra ekser til venner, og håper mine venner gjør det samme... De har iallefall gjort det til nå! Ikke at jeg har hatt så mange ekser men.. Trodde det var en noelunde uskreven regel jeg...
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #13 Skrevet 6. februar 2013 Hvor lenge gjelder denne regelen? To år, fem år, ti år? Anonym poster: fcdb2d6ac97819614837a60115f834b8
lottelotti Skrevet 6. februar 2013 #14 Skrevet 6. februar 2013 Går an på venninnen din, noen venninner vill synes at det er helt greit og noen ikke. Går sikkert litt an på hvor forelsket du er, og hvordan de slo opp
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #15 Skrevet 6. februar 2013 Gutt her! Kameraten min flørta masse med min kjæreste da vi var sammen. Han sendte hu puse-meldinger osv. Jeg ble dritsur og ba han slutte, men da ble både han og dama mi sur fordi jeg ikke bestemte over andre mennesker. Tilslutt gikk det så langt at jeg bare måtte slå opp, fordi det ikke var noe tillitt mer, og nå idag er de sammen. Har selvfølgelig ikke kontakt med noen av dem, og jeg synes det er ganske irriterende. Selvom jeg vet at det har skranta veldig mellom de to, så har de fått unge, så kanskje det var noe der? Men jeg er glad jeg ikke har dem i mitt liv nå. Har også en følelse på at en kamerat og exen min ligger med hverandre bak min rygg. Ihvertfall har en flørt. Jeg spurte kameraten og han sa nei, og da må jeg jo stole på han. Exen min vil jeg aldri stole på Men hva skal jeg gjøre? Jeg bestemmer jo overhode ingenting, men jeg kan bestemme om jeg vil ha han som kamerat hvis han er uærlig ihvertfall. Likevel, så må jeg velge å stole på han Anonym poster: 6106792617a32a8ba424fe9752b93bed
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #16 Skrevet 6. februar 2013 Har du hatt sex med ex-kjæresten til en god venn eller venninne av deg? Nei, aldri! Er dette et forbudt område, Ja, helt forbudt. Det finnes SÅ mange gutter/menn der ute du kan få deg noe hos, du trenger ikke akkurat velge en veninnes ex. I såfall er du ikke særlig til veninne.. eller er det helt greit når bestevennen/venninna har blitt dumpa eller gjort det slutt? Gylden regel: Nei, det er aldri greit. Du vet aldri for sikkert om veninna di er over han, selv om hun kanskje sier til deg at hun er det. Hvis det var et seriøst forhold, så har hun en gang hatt sterke følelser for denne mannen.. Hvis du har sex med exen, gjør dere det i hemmelighet, er det noe du innrømmer, eller er det ikke noe problem? Har aldri gjort noe sånt og kommer nok ikke til å gjøre det heller. Dersom det skulle skje så bør jeg ihvertfall være ærlig om det, hvis jeg ikke tør være det, så vet jeg jo selv at det er galt å gjøre det Hvis det er en hemmelighet, hvordan er ståa? Jeg har selv vært jenta hvor min veninne lå med typen min oen mnd etter at vi slo opp, det var jævlig og jeg har totalt kutte kontaktene med henne etter dette. Jeg misliker henne fortsatt og dette er halvannet år siden. Anonym poster: 687a1d1e8494ac15e63e2a927b33ae8b
Rubies_ Skrevet 6. februar 2013 #17 Skrevet 6. februar 2013 Nei, det gjør jeg ikke.. syns ikke noe om det. Blir så masse drama av sånt.
Kjempeliten Skrevet 6. februar 2013 #18 Skrevet 6. februar 2013 Er ikke sikkert følelsene var over? Enn hvis du hadde blitt behandlet skikkelig stygt av en kjæreste, er det da også greit om venninnene dine ligger med han? hva skal jeg gjøre om de har gjort det? begynne å krangle og kutte de ut som venn? Orker ikke.
Kjempeliten Skrevet 6. februar 2013 #19 Skrevet 6. februar 2013 Du "synes synd på dine venninner om du skal få bestemme hvem de skal ligge med eller ikke"...Ja, skikkelig kjipt hvis de ikke får ligge med eksen din , ikke sant? Du får nå spørre dem om det. Jeg gir faen i om de ligger med han eller ikke. Det er opp til dem selv, ikke meg. Og det er deres valg om de vil fortelle det til meg eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #20 Skrevet 6. februar 2013 Har hatt både sex og forhold med eksen til en venninne. En annen venninne av meg pulte min eks. Brydde meg fint lite. Anonym poster: f1cff8fb23c27db4a2d4654fc9d2c685
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå