Adhara Skrevet 6. februar 2013 #1 Skrevet 6. februar 2013 I det siste har min unge håpefulle blitt bilsyk. Er ikke noe kjekt når han bæsjer og kaster opp bilen full akkurat. Noen som har noen gode råd for dette?
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #2 Skrevet 6. februar 2013 Øvelse gjør mester, rett og slett. Du bør begynne i det små,med små turer og utvide lengden på bilturen etterhvert. Selvfølgelig gir du ikke mat til valpen før turen. Bilsyketabeletter hjelper også. Anonym poster: 8a913eb9b89427a620b7a9f09192ddb2 1
Gjest Skrevet 6. februar 2013 #3 Skrevet 6. februar 2013 Vi kjørte mye! Veldig mye! Og viste jeg vi skulle dra på formiddagen, fikk han ikke mat kvelden før, og skulle vi kjøre på kvelden, fikk han ikke frokost! Det gikk over ved 8-9 mnds tid hos han min
Adhara Skrevet 6. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2013 Bilsyketabletter får man hos dyrlegen eller? Takk for tips alle sammen. Vi skal alliere oss med noen og kjøre litt på han. Håper det går over med han også, han er bare 5 måneder enda da, så sjansen er vel der
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #5 Skrevet 7. februar 2013 Du kan bruke Postafen, som til mennesker. Fås reseptfritt. Men sjekk med veterinæren hvor mye du skal gi fht hundene vekt. Jeg tok mange småturer med hundene våre, og de blir ikke bilsyke lenger. For dem tror jeg det mest av alt dreide seg om frykt for bilkjøring, og de nærmest engstet seg kvalme. Mange erfarer også at det går over vis man har et teppe over buret (hvis du bruker bur i bilen?), slik at hunden ikke kan se ut. Da er den ikke så bevisst på at den er i en bil som er i bevegelse, og blir dermed ikke syk. Anonym poster: 1485754573da7802581567adfdba1aae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå