Gå til innhold

Venninne som drar meg ned psykisk. Dumpe henne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er sur hele tiden på meg uansett hva jeg gjør eller sier. Om jeg sier i mot hva hun mener så blir hun sur, selv om det er et kompliment. For eksempel om hun hadde sagt at hun ikke likte kaken, og jeg sa jeg syntes den var god, så blir hun sur på meg.

Om jeg tipser henne om at hun bør gå på amobil.no (hun skal kjøpe ny mobil) for å sjekke hva de mener om produktet, så blir hun sur og sier at ingen kan overtale henne til å velge bort akkurat den mobilen osv, selv om det er ingen som prøver å få henne til det, men er jo lurt å se på tester av den aktuelle mobilen?

Hun blir også sur om hun hevder at det er ulovlig i Norge å være prostituert, og jeg sier at det ikke er det, men at det ikke er lov å kjøpe sex.

Det er uansett alt jeg gjør. Hun har det ikke bra og jeg har sagt at hun bør gå til psykolog, men det vil hun ikke.

Jeg dro og snakket med en psykriatisk sykepleier om dette i dag, og hun sa at jeg bare måtte dumpe henne om hun fortsatte å dra meg ned sånn som hun gjør nå, men er bare det at jeg synes synd på henne. Jeg er blitt på en måte psykologen hennes, men jeg har mer enn nok å tenke på selv. Jeg kan ikke fortsette sånn.

Så nå vet jeg ikke hva jeg skal si til henne. Jeg greier uansett ikke dette mer.

Anonym poster: 80977cd185815b666d67f723a356d42f

Videoannonse
Annonse
Gjest fjellhamster
Skrevet

Hvorfor kaller du en slik person "venn"?

• Liker 1
Skrevet

dump....har hun det bra???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...