Gå til innhold

Til dere stemødre

Anbefalte innlegg

Gjest Nathalie
Skrevet

Hei! Jeg bare lurer, hva er det verste dere som stemødre har opplevd med barnemor? Hva irriterer osv?

Er barnemor grei? Samarbeider dere bra? Legger du deg noensinne opp i ting med barnet/barnefaren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når hun teroriserer og herser med barnefar blir jeg sint.. Hater det.. Frykten for å miste den gode kontakten med barna gjør at han gjør alt hun vil...

Skrevet

Vi samarbeider bra og har en grei tone. Det er som regel mamman og jeg som planlegger ved samvær og ferier fordi det er lettere for oss enn for henne og mannen min. Ja, jeg bryr meg med barneoppdragelsen når ungene er hos oss, men nå er jeg og pappan veldig enig ang reglene vi har her hjemme, og etter at vi fikk fellesbarn er det viktig for meg at alle barna har samme regler, derfor har vi kjørt de samme reglene siden vi flyttet sammen. Hadde en god samtale rundt dette før vi flyttet sammen. Når barna er hos oss er vi som en vanlig familie, ungene hans har ingen særregler eller slipper unna med ting, og de hører like mye på meg som på pappan. Nå skal det også sies at vi har hatt et veldig godt forhold fra starten av og jeg har sagt fra til mamman at hun må si fra om hun synes jeg går over en strek. Ungene liker å være sammen med oss og alle vi voksne har hatt barnas beste som et grunnlag hele tiden. Sikkert mange som mener jeg bryr meg i ting jeg ikke har noe med, men hos oss hadde det aldri fungert om mannen skulle styre med barna sine helt alene og vi sammen skulle styre med fellesbarnet. Jeg mener at alle familier må finne det som passer for dem,

Anonym poster: 774d210aa0b2271212918e8784cda871

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...