AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #1 Skrevet 6. februar 2013 Jeg har hatt et vennskap til en gutt på 20 år, han er to år eldre enn meg og er hasjnarkoman. Nå har han prøvd å komme seg ut, tror han har klart seg 4-5 dager uten. Her om dagen ringte han meg å spurte om jeg hadde noe øl hjemme, han var tydeligvis på grensen til å røyke igjen så jeg sa at han kunne komme hit å hente noe øl. Han kom med en venninne, og de ga meg 150 kroner for det. Var rundt 30 bokser. Et par dager gikk og han spurte om jeg hadde noe drikke igjen, jeg hadde egentlig ikke lyst til å gi han og sa det. Ettersom jeg ikke syntes det er noe bedre at han drikker, så jeg satt opp prisen og sa de kunne få en halv brusflaske med vin og sprit til 150,- Han takket ja og resten av flasken helte jeg med blandevann da de spurte etter det. Så ble klokken rundt 02:00 et sted og venninnen hans ringte meg: ''Hvorfor i helvete er spriten blandet ut?'' De skrek, kjeftet og helvete laget et helvete igjennom telefonen. Jeg sa jeg helte halve med blandevann slik de ba meg om å gjøre. Jeg skulle tidlig opp på jobb og samme med min samboer. Så jeg sa ifra at nå legger jeg på, dette kan vi ta en annen gang, så la jeg på. Så ringte kameraten min meg noen minutter senere han skrek og skrek, da hørte jeg at han var både full og neddopet. Nå merket jeg at jeg ble ordentlig sint! Så jeg sa klart på en ordentlig måte: Nå blokkerer jeg nummerene deres, og om dere møter opp på døren min(noen han truet meg) kontakter jeg politiet. Nå skal jeg ha meg frabedt dette'' Deretter la jeg på. Så fikk jeg en melding av han: Håper du dør i en brann, du har ingen venner fordi du er en jævla douchbag, gå og heng deg i en jerntråd. Jeg svarte ikke. Merket jeg ble ordentlig sint, lei meg og ja..Blandet følelser rundt det hele. Min tidligere samboer nektet meg kontakt med venner, så jeg sluttet kontakt med alle. Jeg snakker enda med noen, men er aldri spesielt med andre på hverdagene. Da er jeg med min samboer, i helgen har vi ofte besøk her eller er på besøk hos andre. Så jeg er sosial nok for min del.. Tok meg litt nær av dette, og vet helt ærlig ikke hva jeg skal gjøre nå jeg.. Anonym poster: 9e9d6134e2b6082f9c5ef0ddd985bfae
dobri123 Skrevet 6. februar 2013 #2 Skrevet 6. februar 2013 Hold deg laaaaaangt unna! Hadde jeg gjort
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #3 Skrevet 6. februar 2013 La rævhølet seile sin egen sjø. Du trenger ham ikke i livet ditt. Anonym poster: b3eae6000e3be101746b09fd4c03fd5b 5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #4 Skrevet 6. februar 2013 Uansett litt sårende.. Jeg kjente jeg tok meg nær av meldingen, men har ikke klart svare en gang. Jeg mener det er i drøyeste laget å be noen henge seg, og si man håper de dør. .-ts Anonym poster: 51f6da32e0b982444623fcb46fd6d9b7
Kjempeliten Skrevet 6. februar 2013 #5 Skrevet 6. februar 2013 bare tullinger sier sånt til folk:) Ble også skjelt ut av en idiot pga en filleting selv en gang, jeg konkluderte med at han er 5 år i huet. Ikke vits i å gi slike folk mer oppmerksomhet.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #6 Skrevet 6. februar 2013 Selvsagt tar du deg nær av det, det ville de fleste gjort. Du hjelper ham, og han svarer med å skjelle deg ut på det groveste. Nei, ikke kast bort mer tid på ham. Han ser bare på deg som en øl-leverandør og en person han kan la sitt dårlige humør gå ut over. Slike personer suger deg bare tom for energi, så det lureste er å ikke gidde å kaste bort mer tid på ham. Anonym poster: b3eae6000e3be101746b09fd4c03fd5b
Gjest anonym Skrevet 6. februar 2013 #7 Skrevet 6. februar 2013 Jeg har hatt et vennskap til en gutt på 20 år, han er to år eldre enn meg og er hasjnarkoman. Nå har han prøvd å komme seg ut, tror han har klart seg 4-5 dager uten. Her om dagen ringte han meg å spurte om jeg hadde noe øl hjemme, han var tydeligvis på grensen til å røyke igjen så jeg sa at han kunne komme hit å hente noe øl. Han kom med en venninne, og de ga meg 150 kroner for det. Var rundt 30 bokser. Et par dager gikk og han spurte om jeg hadde noe drikke igjen, jeg hadde egentlig ikke lyst til å gi han og sa det. Ettersom jeg ikke syntes det er noe bedre at han drikker, så jeg satt opp prisen og sa de kunne få en halv brusflaske med vin og sprit til 150,- Han takket ja og resten av flasken helte jeg med blandevann da de spurte etter det. Så ble klokken rundt 02:00 et sted og venninnen hans ringte meg: ''Hvorfor i helvete er spriten blandet ut?'' De skrek, kjeftet og helvete laget et helvete igjennom telefonen. Jeg sa jeg helte halve med blandevann slik de ba meg om å gjøre. Jeg skulle tidlig opp på jobb og samme med min samboer. Så jeg sa ifra at nå legger jeg på, dette kan vi ta en annen gang, så la jeg på. Så ringte kameraten min meg noen minutter senere han skrek og skrek, da hørte jeg at han var både full og neddopet. Nå merket jeg at jeg ble ordentlig sint! Så jeg sa klart på en ordentlig måte: Nå blokkerer jeg nummerene deres, og om dere møter opp på døren min(noen han truet meg) kontakter jeg politiet. Nå skal jeg ha meg frabedt dette'' Deretter la jeg på. Så fikk jeg en melding av han: Håper du dør i en brann, du har ingen venner fordi du er en jævla douchbag, gå og heng deg i en jerntråd. Jeg svarte ikke. Merket jeg ble ordentlig sint, lei meg og ja..Blandet følelser rundt det hele. Min tidligere samboer nektet meg kontakt med venner, så jeg sluttet kontakt med alle. Jeg snakker enda med noen, men er aldri spesielt med andre på hverdagene. Da er jeg med min samboer, i helgen har vi ofte besøk her eller er på besøk hos andre. Så jeg er sosial nok for min del.. Tok meg litt nær av dette, og vet helt ærlig ikke hva jeg skal gjøre nå jeg.. Anonym poster: 9e9d6134e2b6082f9c5ef0ddd985bfae Hei ts! Tror ikke dette handler om deg, men at han har et rusproblem. Folk som ruser seg husker kanskje ikke hva de sa engang...Han og hun tenkte bare på å få sterkere rus, og reagerte deretter. Hold deg unna han, han virker ikke god. Han bør søke hjelp for sitt rusproblem! Jeg er overbevist om at han ikke mente det han sa, at han kanskje ikke husker det engang. Ta avstand! Klem fra meg
Gjest LadySizz Skrevet 6. februar 2013 #8 Skrevet 6. februar 2013 Dette må du ikke ta alt for personlig TS. Han var påvirket av muligens både det ene og det andre,og da er det lett og overdrive. Selvfølgelig ikke noe gøy melding og få,men tror du må la denne "kompissen" leve sitt eget liv og klare seg selv fra nå av. Han har tydeligvis problemer,men det skal ikke gå utover deg som prøver å være tilstede for han. Nyt ditt liv,så får man håpe han får den hjelpen han trenger en dag,men det er ikke din jobb!
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #9 Skrevet 6. februar 2013 Hei Tusen takk for så fine svar, det hjalp meg mye. Jeg har hele dagen vurdert å ta kontakt med han igjen, men har nå bestemt meg for å la det gå. Vi var heldigvis ikke så nære så det skader meg ikke intenst. -ts Anonym poster: 51f6da32e0b982444623fcb46fd6d9b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå