Gå til innhold

Menn, kunne du blitt sammen med en innvandrer osv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne du som mann blitt sammen med en innvandrer(Fra f.eks Somalia, Burma, Etiopia) eller hadde det blitt feil?

Kunne du da blitt sammen med enten 2.generasjons innvandrere eller adopterte, men som er "norsk"?

Anonym poster: 224271442fe76ee2b4c9dc3f2f835f1c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Er så lei av "kulturberikelse". La meg få ha privatlivet mitt norsk hverftall.

Anonym poster: ed0eb8ab20ff9395108f9a088417f13d

• Liker 2
Skrevet

Nei og Ønsker ikke at mine barn skal få mulatt unger heller!

Skrevet

Jeg har som mål i livet å finne ei fin Latino jente med skikkelige former, og nydelig gyldenbrun hud.

Om hun hadde innvandret hit til Norge så hadde det bare vært et bonus (og gjort ting lettere).

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg er veldig opptatt av at familien skal kun bestå av folk som er fra Norge. Hjelper ikke om foreldrene er kurdiske og henne er født i Norge. Her skal det være kun norske. (Nei, jeg er ikke rasist) Hvis ikke fler begynner å tenke slik vil det til slutt ikke være fler hele norske familier igjen.

Anonym poster: 440ff2122cc52ad11cc8df392bfd7971

• Liker 2
Skrevet

Har en far fra asia og norsk mor. Er faktisk noen nordmenn som har sagt: "Men da er vel du mulatt!" :D

Anonym poster: 503cc6949ca8c4544a08423dfae9d35e

Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet (endret)

Tja, så lenge musikksmaken, sexlysten, metafysikken, politikken, hjernen og karosseriet sitter som det skal så ser jeg ikke noe stort problem med det...

Endret av Amazing Cunt Wig
Skrevet

Ja. Hvis personkjemien er der så.

Skrevet

Ja, det tror jeg.

Jeg aldri vært forelsket i annet enn hvite jenter, selv om jeg holder et åpent sinn. Men så lenge kjemien er der og vi begge er tiltrukket av hverandre, hvem vet?

Samtidig mistenker jeg at pikken min er rasistisk. Jeg vet ikke hvordan ellers jeg skal forklare det, den tenner bare svært sjeldent på svarte jenter. "Big black booty" gir meg ingenting.

Skrevet

Vil aldri i livet byttet ut ei helnorsk jente mot ei afrikansk og asiatisk jente/ dame. Norske jenter er kremen for min del, og joda har prøvd litt av hvert i utlandet. De kan ikke måle seg med våre hunkjønn.

Latino damer er pene, men fanken for noen temperamentfulle+ sjalue dramaqueens. Asiatere er falsk, og nei ikke mye trangere enn skandinaviske jenter.

Baltike de er lost in space, men likheten med de utlandske er at de forventer gutten skal betale for de. Skikkelig golddiggers:( Så nei ei sånn ei vil jeg aldri ha!!!

Skrevet

Kunne du som mann blitt sammen med en innvandrer(Fra f.eks Somalia, Burma, Etiopia) eller hadde det blitt feil?

Kunne du da blitt sammen med enten 2.generasjons innvandrere eller adopterte, men som er "norsk"?

Ja, absolutt. Blir man forelsket og glad i ei, så spiller det ingen rolle. Utseendemessig synes jeg de ofte er mye penere enn europeiske jenter og velødig spennende ;-)

MEN orker ikke dersom det familiemessige blir et problem (brødre og fedre som ikke liker at dattera deres er sammen med en norsk en). Religionsmessig ville gått bra ja....

Uff, dette fikk meg til å drømme meg vekk. Joda det ville absolutt ikke vært et problem, heller en berikelse :-)

Skrevet

Ja, så lenge hun ikke er religiøs vil det være aktuelt.

Skrevet

Nei, jeg er veldig opptatt av at familien skal kun bestå av folk som er fra Norge. Hjelper ikke om foreldrene er kurdiske og henne er født i Norge. Her skal det være kun norske. (Nei, jeg er ikke rasist) Hvis ikke fler begynner å tenke slik vil det til slutt ikke være fler hele norske familier igjen.

Dersom det norske er så viktig for deg, så burde du i det minste lære deg å skrive det norske språket riktig.

Anonym poster: 1b60e185eb69b1ae65f0e7b867fe55df

• Liker 5
Skrevet

Er det hudfarge som avgjør nasjonalitet ? La oss si en tredje genrasjons innvandrer som er født og oppvokst i Norge , er denne personen norsk ?

Jeg er selv adoptert ( var 4 mnd når jeg kom hit) og ser på meg selv som norsk med alt det innbærer , jeg har kun hatt hvite norske kjærester , ødelegger jeg da ditt idylliske bilde av den norske familie ?

Anonym poster: 770615268e6260d4f74adcffcc1e5194

Skrevet

Oh, hvem f bryr seg? om en hviting ikke vil smake min eksotiske frukt bryr jeg meg lite om. Love yourself!

Skrevet

Det kunne jeg sikkert dersom jeg var singel, jeg er ikke så løk at jeg har noe prinsipp om å unngå det. Har imidlertid til gode å være betatt av noen ikke-norsk jente, selv om jeg studerer med flere veldig hyggelige, omgjengelige og sjarmerende innvandrerjenter.

Så det er selvsagt ikke noe jeg vil aktivt motsette meg, men jeg tror bare at sjansene for at det faktisk skjer er minimale. Jeg velger ikke selv hvem jeg trekkes mot, og så langt i livet har det utelukkende vært norske jenter. Vel, jeg har sått sett vært interessert i en islending, men jeg antar du sikter til noe mer eksotisk enn dem.

Anonym poster: 4254979e9dd34df74a6d483f7cbe78e0

Skrevet (endret)

Nei, stolt av å være 100% norsk, og det skal mine barn og være. Har ingenting med rasisme å gjøre.

Endret av Siggen!
  • Liker 1
Gjest Missy111
Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle nasjonalitet sette en stopper for kjærlighet? Man er da sammen med personen og ikke i landet personen kommer fra?

Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle nasjonalitet sette en stopper for kjærlighet? Man er da sammen med personen og ikke i landet personen kommer fra?

Tipper etnisitet er ganske viktig for de fleste mennesker mht partnervalg. Folk foretrekker å skaffe barn med noen som er lik seg selv.

Anonym poster: f8e95d3928c3d6fe1ccfbf91db1cfd6a

Gjest nobilian
Skrevet (endret)

Ja.

Jeg tror det finnes flere kvinner i Somalia og Kina og Spania (eller for den del Thailand) som er like fantastiske som den damen jeg bor sammen med. At det kunne bydd på ekstra utfordringer, ja, men hva så?

Har aldri så mye som fantasert om en "utlending" før, men klart det finnes noen som kunne forandret på det.

Hypotetisk sett.

Endret av nobilian

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...