Gå til innhold

avbestilling/ending Expedia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har avbestilt/endret reise kjøpt hos Expedia og vet hvor mye avbestillingsgebyret er på ?

Skrevet

Etter 2 timer i telefonkø fant vi det ut. Gikk ikke ann å endre. Hurra! Så det var 20 000 kr ut vinduet + vi må ut med sikkert 20 000 kr til for nye biletter dagen etterpå.

Gjest Silvermist
Skrevet

Kjipt. Men betingelser står klart og tydelig når man bestiller.

Skrevet

Kjipt. Men betingelser står klart og tydelig når man bestiller.

I know.. så forventer egentlig at jobben til typen betaler nye biletter for oss, siden det er de som plutselig ombestemte seg og plutselig sier at han ikke kan reise før dagen etter.

Gjest Silvermist
Skrevet

I know.. så forventer egentlig at jobben til typen betaler nye biletter for oss, siden det er de som plutselig ombestemte seg og plutselig sier at han ikke kan reise før dagen etter.

Ja, det er hvertfall verdt et forsøk! Enten få de til å dekke en del, eller at de lar ham reise når dere hadde planlagt. Tror jeg hadde blitt rimelig sur hvis arbeidsplassen min ikke hadde vist litt storsinn her...

Uff, har litt vondt av deg, det er mye penger å kaste ut vinduet.

Skrevet

Ja, det er hvertfall verdt et forsøk! Enten få de til å dekke en del, eller at de lar ham reise når dere hadde planlagt. Tror jeg hadde blitt rimelig sur hvis arbeidsplassen min ikke hadde vist litt storsinn her...

Uff, har litt vondt av deg, det er mye penger å kaste ut vinduet.

Er en offshorejobb som MÅ gjøres.. og han er vist den eneste "tilgjengelige" til den jobben.. så han MÅ reise.. og første helikoptere i retur fra rigen er samme dag vi liksom skulle reise.

Driver å sjekker om forsikringen kan dekke det. Er heldigvis ikke krise om den ikke gjør det, vi har ok råd, men ja utrolig kjipt å bare kaste så mye penger ut vinduet.

Skrevet

Du kan ikke reise selv den opprinnelige dagen, også kommer han etter når han har kommet seg i land? Da blir det jo ikke såååå mye penger ut vinduet...

Tviler vel egentlig på at forsikringen dekker det siden det er jobb og ikke sykdom. Håper arbeidsgiver ordner opp!!

Skrevet (endret)

Du kan ikke reise selv den opprinnelige dagen, også kommer han etter når han har kommet seg i land? Da blir det jo ikke såååå mye penger ut vinduet...

Tviler vel egentlig på at forsikringen dekker det siden det er jobb og ikke sykdom. Håper arbeidsgiver ordner opp!!

Det foreslo han og.. men vi skal til hjemlandet hans, Kuwait.. og jeg har FINT lite lyst å reise hele den veien til et såpass ukjent land aleine.. liten og blond blandt galne manfolk som aldri har sett en nordisk jente før.

Han slo selv fra seg tankene så snart han hadde åpnet kjeften :fnise:

Endret av Miss Lucky
Skrevet

Den ser jeg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...