Gå til innhold

Noen som har smakt kråke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ifølge Eyvind Hellstrøm smaker kråke helt fantastisk, og han ville helt klart tilbrede den på samme måte som rype. Er det noen her som har turt å smake på kråkekjøtt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Borghild
Skrevet

Nei, fysj! Høres litt vel spesielt ut. Blir for meg det samme som å spise skjære eller bydue! *grøss*

Skrevet

Nei takk. Takker nei til alt utradisjonelt, samme med ,apehjerne,reinsdyrpenis,krokodillekjøtt,insekter ect

Anonym poster: 6b0852309068d1bd78aa19636680214b

• Liker 1
Skrevet

Jeg gikk forbi to kråker som sto og spiste kebabrester ut av en veltet søppeldunk i morges - da tenkte jeg på denne tråden. ;)

Anonym poster: b93c6a32209a5d0ec71ffb0a57e381b7

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri smakt kråke, men jeg har prøvd spurv. Kjøttet har absolutt viltkvalitet, men det er jo ikke så mye på hver fugl. Jeg ville ikke takket nei til kråke hvis den var tilberedt av en flink kokk.

Skrevet

Jeg har spist (oppdretts)due. Det var faktisk helt nydelig og et av de bedre måltidene jeg har spist noen gang.

Hadde sikkert smakt på kråke også hvis Hellstrøm hadde invitert ;)

Skrevet

Jeg tror ikke at å spise kråke er så lurt. Kråker spiser søppel og er ådseletere. Dette betyr at kjøttet vil inneholde større mengder av akkumulerte miljøgifter enn en fugl som spiser gress og insekter.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...