AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #1 Del Skrevet 6. februar 2013 Dette er noe jeg ofte hører, og har i tillegg en oppfatning av at en god del folk fra andre land har samme forståelse. Jeg er relativt bereist, og vil si meg enig i denne påstanden. Selvsagt er det ikke alltid tilfelle, men norske kvinner er svært vakre generelt sett (etter min mening)! Jeg merker også at jeg får mye mer oppmerksomhet av det motsatte kjønn i utlandet, enn det jeg får her hjemme (særlig i England, USA, Tyskland, Sør- og Øst-Europa). Norske kvinner er ofte høyere, slankere og lysere, i tillegg til at de har pene ansiktstrekk, enn folk fra andre land. Dette er min mening, og kan som sagt variere. Hva synesdere? Ligger det noe i utsagnet om at nordmenn/skandinaviere er penere enn andre, elelr er det bull? Anonym poster: 045dc325512875e30c9531c488973dcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.J.R Skrevet 6. februar 2013 #2 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Om det er sant tror jeg økonomien vår har veldig mye med det å gjøre. Edit: Ikke at det ikke finnes veldig pene nordmenn, det gjør det jo selvfølgelig - men jeg tør påstå at de fleste nordmenn ser helt 'normale' ut. Jeg tror heller det er at nordmenn/skandinaver ofte har et utseende som ikke er like vanlig i resten av verden, og det gjør at folk synes de er pene. God råd i Skandinavia gjør og at de som ser helt middels ut allikevel har et bedre utgangspunkt enn i de fleste andre land. Endret 6. februar 2013 av J.J.R Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 6. februar 2013 #3 Del Skrevet 6. februar 2013 Ja, det synes jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #4 Del Skrevet 6. februar 2013 Jeg synes ikke det. Jeg bor i et annet europeisk land og her synes jeg man er mye flottere og stiligere enn i Norge. Anonym poster: c96a59f091bd382c11456abac9b735ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2013 #5 Del Skrevet 6. februar 2013 Jeg har også vært rundt omkring og sett meg om og jeg synes det er vakre mennesker overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daraya Skrevet 6. februar 2013 #6 Del Skrevet 6. februar 2013 Jeg mener at norske kvinner ikke nødvendigvis er penere enn andre, men det er flere ting som gjør dem mer attraktiv: 1. God råd. Med penger er det enklere å vedlikeholde og fremheve sine positive trekk, dvs ha tennene i orden også litt lengre opp i åra, ha fin hårklipp, klær og sminke. 2. Fokus på helse. I Norge er det felles oppfatning at det er viktig at man holder seg i form av helsemessige grunner, det betyr også at det er en mindre andel av befolkningen som er overvektig enn andre steder i verden. 3. Likestilling. Norske kvinner er frigjort, det gir en god selvfølelse og kvinnene har rak rygg. De gjemmer seg ikke for blikk fra fremmede mennesker. 4. Flaks. Lys hus, blå/grønne øyne, blond hår, alt dette er sjeldne og etterlyste trekk dersom man ser på verdens befolkning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musken Skrevet 6. februar 2013 #7 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Det sies jo at norske kvinner er vakrere fordi vikingene tok med seg de vakreste kvinnene tilbake til Norge fra handelsturene og røvertoktene som treller, også har de "vakre genene" blitt videreført. Kan det ligge noe i det, eller er det oppspinn tror dere? Edit: forøvrig synes jeg jeg ser mange vakre mennesker rundt om alt hvor jeg ferdes, men når jeg tenker over det er det jo mange svært vakre kvinner i Norge da.. Endret 6. februar 2013 av Musken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 6. februar 2013 #8 Del Skrevet 6. februar 2013 Synes nå at russiske kvinner som oftest er ganske pene. I hvert fall de jeg har truffet med russisk bakgrunn har hatt ganske imponerende benstruktur i ansiktet. Men kanskje dette er opphypet på samme måte som med norske kvinner - når man snakker med folk fra andre land online tror de jo at alle norske kvinner er blonde vesener med blåe øyne. Og slik er det jo ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest martefjarte Skrevet 6. februar 2013 #9 Del Skrevet 6. februar 2013 Jeg var i London i helgen, og på vei hjem spurte en av de ansatte på Heathrow meg om jeg var fra Skandinavia. Han så det visstnok på øynene mine (blå). Om det var et kjipt salgstriks vet jeg ikke, men han spurte helt plutselig, uten å ha hørt meg snakke på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #10 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg synes det finnes vakre mennesker overalt jeg. Men synes russiske,spanske og indiske damer er spesielt nydelige. Anonym poster: 4f4a038dfa3b98a0a8b4ca1101b66bd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 7. februar 2013 #11 Del Skrevet 7. februar 2013 vi er ofte høyere og slankere, samt lysere enn våre europeiske naboer. Både Sverige og Danmark, Finland og Island er kjent for det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bambam Skrevet 7. februar 2013 #12 Del Skrevet 7. februar 2013 Om jeg fikk velge, så hadde jeg vært en smellvakker italiener (bosatt i milano, gigantisk hus og steinrik pappa som eier ferrari). Men syns det er ganske okay å være blond og blåøyd også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 7. februar 2013 #13 Del Skrevet 7. februar 2013 Kommer ann på hvordan du definerer penere. Ja høyere noe mange syns er bra, bedre tenner pga. godt (men dyrt) tannlege system. Velstand som gjør damer kan kjøpe div produkter for å gjøre hud osv bedre. Kanskje sånn % vis er det flere vakkre damer i skandinavia, men så er det ikke så mange av oss her i nord. noe som gjør at tallet fremdeles blir mindre enn i andre land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå